Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi
Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.
Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpais, joskus vuosia sitten ennenkuin hänestä tuli isompi julkkis hän löi tallitähdet ohjelmasta hevosta nyrkillä päähän ja en pääse yli siitä että ihminen voi tehdä noin. Ei ollut kuitenkaan mistään pikkulapsesta kyse niin ihan turha vedota olin nuori ja tyhmä puolustukseen.
Miten ajattelet hevosista, jotka ovat potkineet koiria, kissoja, toisia hevosia ja ihmisiä hengiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpais, joskus vuosia sitten ennenkuin hänestä tuli isompi julkkis hän löi tallitähdet ohjelmasta hevosta nyrkillä päähän ja en pääse yli siitä että ihminen voi tehdä noin. Ei ollut kuitenkaan mistään pikkulapsesta kyse niin ihan turha vedota olin nuori ja tyhmä puolustukseen.
Miten ajattelet hevosista, jotka ovat potkineet koiria, kissoja, toisia hevosia ja ihmisiä hengiltä?
Vertaatko tässä ihan oikeasti ismo leikolaa eläimeen? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ismo on ihana <3
Tallitähdet ohjelmassa löi hevosta. Onko ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Ismon jutut on tympeitä ja yksinkertaisesti huonoja, mies itse täysi tolvana, dorka kuin mikä.
No jos olisin sinkku, niin ulkonäön perusteella itse voisin kiinnostuakin. Mutta olen 42, joten todennäköisesti liian vanha hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun miehet eivät tajua, että stand up-koomikkoa/muusikkoa/jne mennään katsomaan ohjelmiston eikä tyypin vuoksi. Ei suurin osa aikuisista naisista ole mitään kaukorakastuvia teinejä. Kyllä sitä haetaan ihmistä jos ollaan haku päällä. Osaa miehen maailmanmaine voi ihan suoraan sanottuna pelottaakin.
Amerikkalaisen stand up -alakulttuurin nykyinen "nouseva tähti" Mark Normand on kyllä juuri sellainen kaveri jota naiset menevät katsomaan hänen itsensä takia... :
Normand on nykyisin naimisissa, mutta hän on avoimesti kertonut noin kolmen vuoden ajanjaksosta kahden pitkän suhteen välissä jolloin naista kaatui kuin syysvehnää.
Eivätkä ne olleet tosiaan pelkästään ne hauskat jutut, jotka tenhosivat.
Muistan myös yhden podcastin jossa Normand inhorealistisen hauskasti kertoi ekasta kerrastaan 16 vuotiaana. Vastapelurina joku 50 vee parinvaihto-pervo-täti jonka äijä odotti viereisessä huoneessa.
Podcastin toisena vieraan keskustelemassa oli nuori naiskoomikko.
Tämän naisen KIIMAISEN IHASTUNUT ilme oli aika mielenkiintoinen, kun Normand rehellisesti kertoi, että ensi kerran akti kesti tuntikausia, koska hän oli liian hermostunut ejekuloidakseen. Hän siis kykeni jo teinipoikana pitämään erektiota yllä poikkeuksellisen pitkään tarvittaessa.
Normand on ylipäätään kaveri joka suhtautuu asioihinsa erittäin vaatimattoman itseironisesti, mutta rivien välistä on luettavissa, että naisten kanssa "hommat" ns. sujuvat joka suhteessa todella hyvin.
Miten te miehet olette niin hemmetin hölmöjä, että edes uskotte nää lajitoverienne kaatosatuilut 😂? Joku teidän omissa silmissänne alfa sanoo kaataneensa 1642 naista ja te ootte ihan että on se panomies, kyllä on. Panomiesten panomies.
Juntti menninkäinen! En iskisi vaikka maksettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?
Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.
Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.
Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.
Ismon ongelma on se, että ex vaimo oli aika vanha haahka. Jos se olis ollu nuori hyvännäköinen misu, niin tarjokkaita ois nyt ihan eri lailla.
Kukaan ei halua tehdä tuttavuutta airon kanssa joka on soutanut ties missä homeisessa leväpusikosssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?
Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.
Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.
Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.
Että ihan komediaklubiketjun kisan voitti.
Se että naiset tykkää huumorintajuisista miehistä ei tarkoita että naiset tykkää sängyssään huumorintajuisesta miehestä, joka näyttää quasimodolta.
Ulkoisesti hän on mun tyyppiä ja vaikuttaa muutenkin mukavalta. Mutta julkisuus on iso miinus. En ikinä haluaisi päätyä mihinkään lehtien palstoille ja nykyaikana siltä ei mitenkään voi välttyä. Ihan jos menee treffeille jonkun julkkiksen kanssa kahvilaan, joku kuitenkin ottaa kuvan ja lähettää juorulehtiin.
Että ehkä kannattaisi sieltä julkkispiireistä etsiä nainen, ne eivät pelkää sitä julkisuutta.
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti se kehuu irtopildeä saaneensa.
Tää on muuten TOSI iso turn-off ainakin mulle. Ihan sama onko elämässä paljonkin kairannut, mutta siitä puhuminen on ällöttävää ja osottaa huonoa harkintakykyä. Ainakin eka oma ajatus on se että on kävelevä tautipesäke :D
Mutta jos nainen kertoo lehdessä että bodycount on yli 500, niin on voimaantunut? Ja miehet vaan epävarmoja incel minimunia kun ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tykkää simpsakoista aasialaistytöistä
Koska ei saa muita, ihan kuten muutkin vastaavat.
Ne Aasialaiset naiset tekee kaikki temput ja enemmän klousatakseen diilin, sen jälkeen voi tehdä taas tuttavuutta nyrkkikyllikin kanssa, tosin ruoka tulee eteen ja pyykit on puhtaat, eli jos kaipaa kotiaputyyppistä kotihenkilöä niin sitten. Tosin mustasukkaiseen kyttäämiseen ja puhelimen tutkimiseen voi varautua.
Nyt vaikuttaa siltä, että sinun kohdallasi "tempuista" on tainnut kulua tovi jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt Ismoon Tinderissä tai Bumblessa. Olen aika kaunis nainen mielestäni, nelikymppinen. Laitoin hänelle jopa tykkäyksen huvikseni, mutta eipä tullut mätsiä. Ehkä Ismo katselee vääränlaisia naisia.
Kuinka niin vääränlaisia? Ensinnäkin ei välttämättä ole tullut sinun profiili vielä vastaan, ja toiseksi, vaikka omasta mielestä olisit miten kaunis niin et välttämättä ole miehen tyyppiä. Huvittaa tää naisten logiikka kun naisella itsellä saa olla hirveet kriteerit, mutta miehen pitäisi tyytyä semmoseen josta ei välitä
en.. ei ole fyysisesti millään lailla kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti se kehuu irtopildeä saaneensa.
Tää on muuten TOSI iso turn-off ainakin mulle. Ihan sama onko elämässä paljonkin kairannut, mutta siitä puhuminen on ällöttävää ja osottaa huonoa harkintakykyä. Ainakin eka oma ajatus on se että on kävelevä tautipesäke :D
Mutta jos nainen kertoo lehdessä että bodycount on yli 500, niin on voimaantunut? Ja miehet vaan epävarmoja incel minimunia kun ei kiinnosta?
Osottaa ihan yhtä huonoa harkintaa naiselta ja tuo mieleen että on superhuono itsetunto. Tuo myös mieleen että voi kauhea miten valtava hpv-riski on noilla meriiteillä ja toivottavasti on hpv-rokotettu ja osallistuu seuloihin.
-Se edellinen
Vierailija kirjoitti:
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.
Hyvä, ettei yksinolo haittaa sinua, koska todennäköisesti tulet loppuelämäsi yksin viettämään.
Ismossa ei ole hitustakaan sex-energyä.