Endometrioosi ja hormonien lopetus
Moi!
Onko täällä joku sairastanut endoa ja lopettanut hormonit kesken? Tai sairaanhoitajaa paikalla? Minun kivut jatkuu päivittäin ja olen todella huolissani mielialasta. On niin synkkää, ja itken täysin hallitsemattomasti. Mulla on nyt Slinda + Letrozol -yhdistelmä, sitä ennen lukuisia muitakin valmisteita, mutta ei näin pahaa ongelmaa mielen kanssa.
Aion siis tänään lopettaa lääkityksen kesken. Mitä sinulle tapahtui, kun lopetit? Alkoiko vuoto heti lähipäivinä? Siihen varaudun... Kiitos
Kommentit (5)
Tosi inhottavaa. Mullakin endo ja pillereitä syön. En haluaisi käyttää niitä. Joku uusi lääke vissiin kehitteillä. Tulisipa se pian
Vierailija kirjoitti:
Tosi inhottavaa. Mullakin endo ja pillereitä syön. En haluaisi käyttää niitä. Joku uusi lääke vissiin kehitteillä. Tulisipa se pian
Tsemppiä!
Ap
Mulle määrättiin muutama kuukausi sitten Slindat mahdolliseen endometrioosiin, jota ei edes tutkittu sen tarkemmin silloin. Söin kuukauden ja lopetin ilman kysymättä keneltäkään. Lopetuksesta yli kuukausi, eikä menkkoja näy. Mieliala on kyllä sata kertaa parempi ja muutenkin parempi olo noin muuten endo oireita lukuun ottamatta.
Hormonikierukka ehdottomasti sulle.