Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvätuloinen mies? Siis paljon pitää olla palkka, omaisuus tms? Kiinnostaa.

Vierailija
25.03.2023 |

Aina kuulee puhetta että haluan hyvätuloisen miehen jne niin mitkä ne rajat on? Esim mikä bruttopalkka on hyvätuloisen raja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani on n. 52000€ vuodessa, miehen yli 200000. Minun maailmassani hän on hyvätuloinen. Omaisuutta ja velkaa meillä molemmilla on yhtä paljon (emme asu yhdessä).

Vierailija
2/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaisuus ja palkka ole sama asia. Isotuloisena ajattelisin jos jää 4t käteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele miehen kanssa jos tienaa alle 400 000€ netto.

Vierailija
4/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen kuuluu yli 80 000/v ansaitsevien ryhmään. Omaisuutena ainakin asunto, auto eikä korviaan myöten veloissa.

Vierailija
5/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstat on täynnä "hyvätuloisia" toimareita, joiden firmat pysyy hädintuskin pystyssä. Mutta onhan se kiva esittää varakasta.

Vierailija
6/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun palkkani on n. 52000€ vuodessa, miehen yli 200000. Minun maailmassani hän on hyvätuloinen. Omaisuutta ja velkaa meillä molemmilla on yhtä paljon (emme asu yhdessä).

Yrittäjä? Itse luulin, etten koskaan pääsisi tuollaisille tuloille. Vähän  mutkan kautta otin selvää, että paljonko tuotan työnantajalle tuloja. Palkkani oli 3500e/k ja firmalle tein liikevaihtoa arviolta 150k-200k e vuoteen.

Tuli melkolailla epäreilut fiilikset. Työnantajalla oli aika raskas pörssiyhtiön organisaatiomalli.

Kun ryhdyin yrittäjäksi ja tein samantasoisia projekteja konsulttina, sain liikevaihtoa ekana täytenä toimintavuonna tuon saman 150k-200k ja siitä jäi voittona tai palkkana itselle 80%, kun konsulttifirmalla ei kiinteitä kuluja ole juurikaan.

Vierailija
7/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yrittäjä vaan johtaja.

Vierailija
8/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yli 100 000 euroa pitää tienata, että mahtuu iltalehtien hyväpalkkaisten listoille. 

Vierailija
9/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sellainen 20-25 cm mitään?

Vierailija
10/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvätuloinen itselleni tarkoittaa oikeasti hyvätuloista. Eli on omaisuutta ja tuloja. Vaikea selkeää rajaa asettaa, mutta kyllä ne vuositulot menisi helposti kuusinumeroiselle luvulle, oli se sitten ansio- tai pääomatuloja. Tämän lisäksi sitten myös tulisi omaisuutta tai muuta varallisuutta olla reilummin, että pystyisi laittamalla ne lihoiksi pitkän aikaa itsensä elättää.

Vierailija
11/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yli 100 000 euroa pitää tienata, että mahtuu iltalehtien hyväpalkkaisten listoille. 

Ja tämä ei ole kuin 8k bruttopalkka, jos ansiotuloista puhutaan. Tästä veroja menee noin 40% eli jäljelle jää noin 4800e. Tämä summa ei esimerkiksi ole sellainen jolla hyvätuloisesti, tai edes kunnon keskiluokkaisesti, pystyisi perheen yksin pk-seudulla elättämään.

Vierailija
12/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä olevista vastauksista voi päätellä, niin täällä on useimmilla hyvätuloinen puoliso, tai sitten palstalaiset ovat kovia valehtelemaan.

Vierailija
13/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä pitää olla suuremmat tulot ja omaisuus kuin naisella, koska nainen pariutuu aina ylöspäin. toisinsanoen nainen nai rahaa. toisinsanoen nainen on h....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme