Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Mieheni on hurahtanut sukkahousuihin, olemme molemmat kotosalla sukkiksissa. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa että mieskin tykkää olla sukkahousuissa.
Hyvää maanantaipäivää sukkahousumies!
Kaikille maailman sukkahousumiehille erinomaista maanantaita ja alkanutta viikkoa ! Pidetään lippu korkealla !
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on hurahtanut sukkahousuihin, olemme molemmat kotosalla sukkiksissa. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa että mieskin tykkää olla sukkahousuissa.
Eihän siinä olekaan, nehän ovat kuin legginsit tai pitkät kalsongit sukilla. Mukavemmat vaan. Ahdasmielisiä ahdistaa.
Englannissa on sukka-ja sukkahousupukeutuminen ihan omaa luokkaansa ja nettikaupat pullollaan ihania värejä kankaita ja kuoseja. Harmi nettiostosten kannalta että erkanivat euroopasta tuon brexitin myötä. Tulevat ostokset nykyään niin arvokkaiksi.
Punaiset sukkikset ehdottomasti näin joulun alla ja vihreät säärystimet. Sitten vielä lyhyt tonttumekko päälle. Pukkia saa taatusti.
Hyvää tiistaista 5Illaköllykkätä sukkahousumies!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaista 5Illaköllykkätä sukkahousumies!
Mahtavaa suomenkieltä. Tuntuu aihe sinuakin kiinnostavan. N 32.
Tuolla toisella otsikolla puhuttiin samoista asioista. Siellä oli joku siveyden sipuli sufraketti nainen asialla. Ei käynyt hänellä mielessä, että vammautuneen miehen ei ole niinkään helppo löytää naista kumppaniksi. Soloseksi on käsite, mutta jotenkin näköjään arka. Jo pelkkä naisen tuoksu helpottaa perille pääsyä.144
Aina riittää valitettavasti niitä suppeakatseisia suvaitsemattomia ihmisiä joiden maailmankuva on niin kaponen
Avauduin seurusteluaikana tyttöyställeni, että minua kiihottaa valtavasti tytöt sukkahousuissa, trikoissa ja säärystimissä. Hän sanoi että kiva kun kerroit niin ei tarvitse salaa kuolata näitä. Sitten yksi perjantai menin hänen luokseen. oven avasikin tyttöystäväni mustissa kiiltävissä sukkahousuissa, ylipolven valkoisissa säärystimissä. Jalassa todella korkeat kiiltonahka avokkaat piikkikorolla, yläosana jumppabody. Voi luoja ajattelin, sinä iltana seksi oli mahtavaa. Olemme olleet yhdessä nyt 22v ja hän yllättää vieläkin minut silloin tällöin pukeutumalla näihin vermeisiin. Mahtava nainen on minulla joka minun vuokseni näkee vaivaa pukeutumalla näihin.
Bbbbrrrr..tänään jatkuu vartijakurssi ja voimankäytön osuus vanhassa isossa salissa. Talo on ihan s:nan kylmä näillä pakkasilla, mutta onneksi on paksut villaiset lilat sukkahousut alla, niin tarkenee pamputtaa kurssikavereita. Hyödyllinen kurssi ollut.
m36
Hyvää sunnuntaista pakkaspäivää (n.-17 pakkasta) sukkahosuimmeiset!
Mistäköhän löytäis sellaiset to-della paksut puuvilla tai villaset sukkahousut. Vaikka sellaiset kudotut tms.? Iso koko 48-52
Aivan mahtavaa. Yksi asia tulee muistaa. Hän panostaa vuoksesi, älä koskaan pidä sitä itsestäänselvyytenä, tai jonain päivänä se voi olla poissa.211
Mulla oli toppahousut pesussa ja laitoin trikoiden päälle säärystimet. Huomasin lenkillä että miehet katsoivat perään hieman tavallista useammin. Muuten olisi kiva asu, mutta pyrstö ja reidet jäätyy.
Hanki sellaiset kudotut tosi paksut villasukat reiteen saakka, niin päät kyllä kääntyy !
Sukkahousut alle ja trikoot päälle, säärystimet ja lenkille.
Paksut punaiset 100den sukkikiset punaiset nillkkurit ja mustat säärystimet, kiva hame ja lyhyt nahkatakki. Saa miehissä aikaan vipinää baarissa.