Olen päättänyt ottaa taukoa vauvapalstalta. Lähteekö joku mukaan?
Otan nyt kuukauden tauon! Huomasin taas miten tätä palstaa käyttäessä mun ajatukset muuttuu todella negatiiviseksi ja koko päivä menee pilalle. Täällä vaan kaikki vttuilee toisilleensa ja harva keskustelee asiallisesti. Välillä tuntuu, että koko palsta olisi täynnä 10-16v teinejä.
Kommentit (44)
Kerro yksikin paikka joka ei olisi negatiivinen?
Ihan sama missä on jos ei ole omissa oloissa.
Liikaa poistoja palstalla. Mä lähden tähän mukaan. Ei enää kiinnosta tää paska.
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin paikka joka ei olisi negatiivinen?
Ihan sama missä on jos ei ole omissa oloissa.
Luulen, että vähemmän negatiivisa ovat sellaiset paikat, jossa ihmiset puhuu ihan omilla nimillään. Tai esimerkiksi pienet harrastusporukat.
Joo, menkää kaikki incelinaiset miesvihaajat pois täältä. Ei jää ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa ap siinä että palstalla riehuu henkiseltä iältään teinejä.
Täällä on hirveästi mt-ongelmaisia, ja trolleja. Inhottavaa, jos/ kun on joku asiallinen aloitus, niin sen pilaa joku alapää-nuuhkija, kannabis-myönteinen jne. Ja liikaa politiikkaakin täällä seulotaan..
Vierailija kirjoitti:
Liikaa poistoja palstalla. Mä lähden tähän mukaan. Ei enää kiinnosta tää paska.
Päinvastoin! Paljon enemmän sais sairaiden tekstejä poistella 😇
Minä lähden mielelläni. Kiva kuulla sitten kuukauden päästä mitä kukin on tehnyt/mikä vaikutus poissaololla on ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokeiltu, mutta sitten aina pieni uteliaisuus pistää edes vähän kurkistamaan, jos sattuisikin olemaan jotain kiinnostavaa ja se on menoa.
Näinhän se on. Varsinkin jos googlaa kysymystä johonkin ja sitten epähuomiossa klikkaa vauva-palstalle kirjoitettua samanlaista kysymystä ja sitten jämähtää tänne lukemaan.
Mutta ei. Tällä kertaa aion olla koko kuukauden poissa!
Googlekin on ihan vauvapalstan armoilla. Viides valtiomahti ainakin.
Talviiko mun ottaa taukoo oon tosi kiltti enkä hauku ketää paitsi joskus mun pikkuveljeä kakkapääks koska se on joskus tosi tyhmä.
T. Alma 5 vee
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
No mut oikeesti lähden mukaan.
T. Tyyppi eikä Alma :DD
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tulen mukaan tauolle. Vaalien jälkeen ehkä kurkkaan, onko meno edelleen samanlaista.
Täällä on ehdoteltu aiemmin poliittisille aiheille omaa alaluokkaa, ja sitä ajatusta minäkin kannatan.
Nyt illat käyvät valoisimmiksi ja tekemistä löytyy ulkoa talven väistyessä.
Voisin kyllä harkita. Jos kevät olisi jo vähän pidemmällä (pääsisi pihahommiin) tai mulla muuten vähän vähemmän kipuja, niin elämässä voisi tehdä järkevämpiäkin asioita kuin notkua tällä palstalla. Mulle tämä palstalla notkuminen on ollut lähinnä tekosyy olla jatkamatta työhuoneen remonttia. Mutta joo, en lupaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden mielelläni. Kiva kuulla sitten kuukauden päästä mitä kukin on tehnyt/mikä vaikutus poissaololla on ollut :)
Juu. Tehdäänkö tästä kisa siitä, kuka on saanut eniten positiivisia tunteita ja kokemusta aikaan ollessaan poissa vauva-palstalta? :D
Olen joskus miettinyt, että täällä tulee huonolle tuulelle muutama minuutti tänne tulon jälkeen. Muistan miten muinoin sai laittaa suosikkeihin hyviä kirjoituksia. Oi niitä aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt, että täällä tulee huonolle tuulelle muutama minuutti tänne tulon jälkeen. Muistan miten muinoin sai laittaa suosikkeihin hyviä kirjoituksia. Oi niitä aikoja...
Muistan joskus aikoinaan kun täällä oli vähemmän sellaista jatkuvaa vttuilua ja kaikkien aloituksien pilaamista. Nyt sitä on ihan jokaisessa aloituksessa. Kysyt mitä tahansa niin joku kirjoittaa jonkun tyhmän kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus aikoinaan kun täällä oli vähemmän sellaista jatkuvaa vttuilua ja kaikkien aloituksien pilaamista. Nyt sitä on ihan jokaisessa aloituksessa. Kysyt mitä tahansa niin joku kirjoittaa jonkun tyhmän kommentin.
Pahinta on ehkä tahallisuus. Että täällä ja tällä yritetään lietsoa mahdollisimman paljon pahoinvointia. Kyllä tällaisessa sairaudessa kahlaaminen vaikuttaa mielialaan ja niin se on tarkoitettukin. Haluaisin lähteä lopullisesti, mutta kuukausi on hyvä alku.
Mutta miten käytännössä teette siis sen, että pystytte olemaan poissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtui Kaksplussallakin.
Sekin täällä on hyvin väsyttävää, että jokaista pilkkua saa ensin etsiä kielikellosta ennen kuin tänne mitään kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on ehkä tahallisuus. Että täällä ja tällä yritetään lietsoa mahdollisimman paljon pahoinvointia. Kyllä tällaisessa sairaudessa kahlaaminen vaikuttaa mielialaan ja niin se on tarkoitettukin. Haluaisin lähteä lopullisesti, mutta kuukausi on hyvä alku.
Mutta miten käytännössä teette siis sen, että pystytte olemaan poissa?
Hyvä kysymys :D Mä ole jo jonkin aikaa miettinyt, että olisi kiva ruveta bujoilemaan. Mulla on sata ja yksi ideaa, mitä voisi elämässään vielä tehdä. Usein ne ideat on päässä illalla, kun vedän peiton korviin, mutta seuraavana päivänä huomaan taas notkuvani palstalla. Jospa viikonloppuna tekisikin bujon ja aikatauluttaisi siihen kaikenlaista. Ei pelkästään pahuksen työhuoneen remontin jatkamista vaan kaikenlaista muutakin. Ulkoilua ainakin voisin lisätä nyt, kun ei ole enää niin himputi liukasta.
Loser!