Olen päättänyt ottaa taukoa vauvapalstalta. Lähteekö joku mukaan?
Otan nyt kuukauden tauon! Huomasin taas miten tätä palstaa käyttäessä mun ajatukset muuttuu todella negatiiviseksi ja koko päivä menee pilalle. Täällä vaan kaikki vttuilee toisilleensa ja harva keskustelee asiallisesti. Välillä tuntuu, että koko palsta olisi täynnä 10-16v teinejä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt, että täällä tulee huonolle tuulelle muutama minuutti tänne tulon jälkeen. Muistan miten muinoin sai laittaa suosikkeihin hyviä kirjoituksia. Oi niitä aikoja...
Muistan joskus aikoinaan kun täällä oli vähemmän sellaista jatkuvaa vttuilua ja kaikkien aloituksien pilaamista. Nyt sitä on ihan jokaisessa aloituksessa. Kysyt mitä tahansa niin joku kirjoittaa jonkun tyhmän kommentin.
Pahinta on ehkä tahallisuus. Että täällä ja tällä yritetään lietsoa mahdollisimman paljon pahoinvointia. Kyllä tällaisessa sairaudessa kahlaaminen vaikuttaa mielialaan ja niin se on tarkoitettukin. Haluaisin lähteä lopullisesti, mutta kuukausi on hyvä alku.
Mutta miten käytännössä teette siis sen, että pystytte olemaan poissa?
Pitää vaan olla käymättä tällä sivustolla ja keksiä jotain tekemistä sen tilalle.
Itse ajattelin alkaa vihdoinkin työstämään omaa haavetta yrityksestä.
Tuo on tosi hyvä idea.
Pidin joskus ehkä kesällä? pitkän tauon ja se teki tosi hyvää. Kun joskus tulin katsomaan, niin silmäilin vain otsikoita ja ällistyin, miten sairasta menoa ja ajatustyyliä täällä on tarjolla.
Kello ei ole edes yhdeksää ja epäonnistuin. Tänään on kyllä edessä ahdistava päivä ja pakoilen tunteitani tulemalla tänne.
Lähden todella mielelläni . Tavataan kuukauden päästä .
Pitää vaan olla käymättä tällä sivustolla ja keksiä jotain tekemistä sen tilalle.
Itse ajattelin alkaa vihdoinkin työstämään omaa haavetta yrityksestä.