Oon tyytyväinen elämääni kun ei tarvitse
olla ilman puolisoa. Se on jotenkin säälittävää jos jotkut ei edes kelpaa parisuhteeseen.
Kommentit (12)
Yksin tänne tullaan ja yksin täältä lähdetään.
Sinkut voisi hypätä narun jatkoksi 😂😂😂
Ihan jokainen kelpaa parisuhteeseen. Osa kelpaa vain jollekin hirveälle turaanille, itsensä kaltaiselle.
Säälittäviä ihmisiä on sellaiset, ketkä ei osaa olla yksin, eivätkä ole koskaan eläneet itsekseen, kun aina pitää olla joku, ihan kuka vaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkut voisi hypätä narun jatkoksi 😂😂😂
Miksi sä voit noin huonosti?
Toivottavasti sä haet apua, etkä itse hyppää narun jatkoksi.
Kyllä me sinkut pärjätään vallan hyvin, eikä ole aikomusta päättää päiviä.
Ap on säälittävä, kun ei osaa keskittyä omaan elämäänsä ja pelkää olla yksin. Myöskin tyhmä, koska arvottaa muita parisuhdestatuksen perusteella.
T. Mummo, jonka parisuhdestatus on muuttunut monta kertaa sinkusta parisuhteeseen, jossain vaiheessa avioliittoon, leskeksi ja taas parisuhteeseen. Ihan sama ihminen minä koko ajan olen ollut, sinkku tai ei.
Mihin sitten et ole tyytyväinen. Onnellinen ihminen väheksy muita.
Nämä sinkkujen vähättelijätkin ovat joskus olleet sinkkuja. Ja todennäköisesti jossain vaiheessa taas ovat yksin eron tai kuoleman takia. Kas kun ette silloin hypänneet narun jatkeeksi, mutta kyllä sekin tilaisuus vielä tulee.
Kuka tahansa saa juopon tai narsistin. Joillakin meistä on kuitenkin jonkinlainen taso
Olen ollut vuosia sitten suhteessa ja nyt sinkkuna. Tuli suurena yllätyksenä, miten vaikeaa on löytää hyvää/sopivaa ihmistä parisuhteeseen. Kun jotkut löytää nopeasti uuden. En halua kuitenkaan ketä tahansa, eli mieluummin olen yksin kuin vääränlaisen ihmisen kanssa. Vaikkei yksineläminen ole minulle sosiaaliselle ihmiselle se parhain vaihtoehto. Mutta näillä mennään mitä on.
Ap on just sellainen, joka pitää vain parisuhdetta ainoana oikeana elämisen muotona. Sinkku ei saa olla. Lapsia pitää olla se 2 kpl jos niitä hankkii. 5 on jo liikaa. Jne. Ap itse elää sitä oikeaa elämää.
Sama juttu. Sinkut on niin säälittäviä. m