Annika Saarikko on ihana
Tommolan haastattelussa oli mukavan oloinen. Olen aina ihaillut hänen selkeää ja rehellistä ilmaisuaan. Osaa käyttäytyä myös ja olisi kaunis ja edustava maailmalla.
Kommentit (53)
Hänellä on todella kauniit kasvonpiirteet ja luonne iloinen ja empaattinen.
Isoin pullasorsa mitä Suomi kantaa ja taas valheita kuin kokoomuksellakin..
Hänellä on ihan hyvä itsetuntemus. Oikeassa on niissä epäilyissään.
No ei kyllä ole. En haukkuisikaan, sympaattisesti uskoo omaan sanomaansa, vaan kannatus laskee.....
Jos ei osaa pitää huolta edes itsestään niin miten voi olla vastuussa maan asioiden hoidosta ??? En ymmärrä.
Kaunis ja edustava :D
Nooh, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kepu on vitsi. :D
Riesa se on, ei paljon naurata. Takuuvarmasti taas uudessa hallituksessa tekemässä tihutöitään.
Samaa ajattelin, on luonnollisesti lämmin ja tosi kaunis ihminen. Oikea unelma ihminen.
Hirveä le,,mä edes orvolle ei ole kelvanut kun on niitä tuhkaluukku ukkoja.
On symppis, näin kerran hänet livenä joskus takavuosina, juttelimme hetken vaalikojulla kun olin työmatkalla Turussa. On tosi symppiksen oloinen nainen ja kepulaiset saavat olla ylpeitä puheenjohtajastaan. Pätevän oloinen ja hyvä keskustelija.
Periaatteessa olen naisten puolella, mutta sitten kun on tällaisia kuten Marin ja Purra... ei kai tuollaista rääkymistä kukaan mielellään katsele? Hyvä etteivät lyöneet toisiaan vaalistudiossa. Varsinkin Marin hyvin aggressiivinen.
On mutta ihan liian lepsu päättäjäksi, teki Keskustasta kynnysmaton ja vihreiden aisankannatus puolueen ja nyt ura puheenjohtajana päättyy rökäle tapioon pien puolueena.
Kulmuni oli kanssa kivasti herkkä ja kaino. Tykkäsin.Kalkkunat ei paljo kansaa lämmitä, kovat kalskeat ja kimeät.
Vierailija kirjoitti:
Jos Annika Emakko ja puoluetoverinsa Antti Kurvinen parittelisivat, niin tulos ei voisi kyllä olla yhtään mikään muu kuin ehta sianporsas.
Mikä saa ihmisen sanomaan toisista ihmisistä tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni oli kanssa kivasti herkkä ja kaino. Tykkäsin.Kalkkunat ei paljo kansaa lämmitä, kovat kalskeat ja kimeät.
Sehän oli nimenomaan kylmä, korskea, tympeä ja jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Annika Emakko ja puoluetoverinsa Antti Kurvinen parittelisivat, niin tulos ei voisi kyllä olla yhtään mikään muu kuin ehta sianporsas.
Ulkonäöllä piikittelevät ja osaavat ihmiset ovat aina tavallista tyhmempiä ja yksinkertaisia. Olen sen havainnut ja pitää kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sisältä kuollut. Mutta siis ihan vaan aidosti tuli mieleen kun niitä kahta katsoo.
Ihan turhaan aliarvioi itseään.
On kunniakkaampaa olla ystävällinen kuin aggressiivinen.