Annika Saarikko on ihana
Tommolan haastattelussa oli mukavan oloinen. Olen aina ihaillut hänen selkeää ja rehellistä ilmaisuaan. Osaa käyttäytyä myös ja olisi kaunis ja edustava maailmalla.
Kommentit (53)
Annikan olemus on tarmokas sekä samalla huolehtiva. Tulee turvallinen olo. Luotettava.
Keskittyy kulloiseenkin tehtävään huolellisesti. Huoliteltu ja siisti. Säännönmukainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni oli kanssa kivasti herkkä ja kaino. Tykkäsin.Kalkkunat ei paljo kansaa lämmitä, kovat kalskeat ja kimeät.
Näsäviisas kuivan kälpäkkä. Ei lainkaan karismaa. Ärsyttävällä tavalla tomera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Annika Emakko ja puoluetoverinsa Antti Kurvinen parittelisivat, niin tulos ei voisi kyllä olla yhtään mikään muu kuin ehta sianporsas.
Mikä saa ihmisen sanomaan toisista ihmisistä tällaista?
Ulkonäöllä piikittelevät ja osaavat ihmiset ovat aina tavallista tyhmempiä ja yksinkertaisia. Olen sen havainnut ja pitää kutinsa.
En ole tyhmä enkä yksinkertainen. Korkeasti koulutettu ja vaativahkossa työssä, mutta olen kai jotenkin taipuvainen nälvimään, enkä malta olla sanomatta kun jotain hoksaan. He muistuttavat molemmat paljon possua, Kurvinen suorastaan erehdyttävästi. Ette voi sitä kieltääkään.
t. Ulkonäöllä piikittelevä
Otan osaa kun olet jäänyt henkisessä kasvussa tuolle tasolle.
t. typeryydelle piikittelevä
kepulit on hanurista. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Annika Emakko ja puoluetoverinsa Antti Kurvinen parittelisivat, niin tulos ei voisi kyllä olla yhtään mikään muu kuin ehta sianporsas.
Ulkonäöllä piikittelevät ja osaavat ihmiset ovat aina tavallista tyhmempiä ja yksinkertaisia. Olen sen havainnut ja pitää kutinsa.
En ole tyhmä enkä yksinkertainen. Korkeasti koulutettu ja vaativahkossa työssä, mutta olen kai jotenkin taipuvainen nälvimään, enkä malta olla sanomatta kun jotain hoksaan. He muistuttavat molemmat paljon possua, Kurvinen suorastaan erehdyttävästi. Ette voi sitä kieltääkään.
Pidän possuista, mutta kepuleista en 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tosi ikävää. Ja ihan turhaa puhetta. No, elämä tulee opettamaan.
Viime aikoina on jotenkin puhjennut kukkaan ja ollut tosi upea telkkarin vaaliohjelmissa. Hienosti yhdistänyt vaativan työn ja äitiyden, arvostan. Aina tietää mistä puhuu ja selkeästi ilmaisee itseään. Turhaan murehtii ja vertaa itseään vaikka Mariniin. Toinen heistä on aikuinen, kypsä, uskottava, luotettava, edustava ja naisellinen. En sano kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni oli kanssa kivasti herkkä ja kaino. Tykkäsin.Kalkkunat ei paljo kansaa lämmitä, kovat kalskeat ja kimeät.
Sehän oli nimenomaan kylmä, korskea, tympeä ja jäykkä.
Kaikkein eniten ärsyttää hänen typerä hymyilynsä kesken ikävänkin asian. Antaa kuvan, ettei ymmärrä omaa puhettaan, vaan saarnaa jonkun sanelemaa juttua. En tykkää yhtään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina on jotenkin puhjennut kukkaan ja ollut tosi upea telkkarin vaaliohjelmissa. Hienosti yhdistänyt vaativan työn ja äitiyden, arvostan. Aina tietää mistä puhuu ja selkeästi ilmaisee itseään. Turhaan murehtii ja vertaa itseään vaikka Mariniin. Toinen heistä on aikuinen, kypsä, uskottava, luotettava, edustava ja naisellinen. En sano kumpi.
Sanon puolestasi: Sanna Marin. Edustaa niin upeasti että on jatkuvasti lehtien kansissa ympäri maailman. Kuvitelkaapa Kepun emäntää näihin. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikutat kuitenkin olevan tyhmä ja yksinkertainen. Sellainen voi olla myös korkeasti koulutettu ja vaativahkossa työssä oleva ihmispoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki pakko sanoa ääneen/kirjoittaa muiden luettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kouluttautunut ja silti alennut toisten ivaamiseen ja piikittelyyn, niin sinulla itselläsi on suuri itsetunto- ongelma.
Se on sitten varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko on lihava.
Näyttää tv-kuvassa isommalta kuin todellisuudessa on. Kuten kaikki muutkin, + 7 kiloako se tv-kuvan vaikutus on?
Suomen pääministerin ei tarvitse patsastella maailmalla eikä lehtien kansissa. Eikä hänen valintakriteerinä ole mikään ulkonäkö.
Pääministerin pitäisi olla luotettava, hyväkäytöksinen, osaava, yhteistyökykyinen ja ennenkaikkea aikuinen. Toivottavasti seuraava pm on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Annikan olemus on tarmokas sekä samalla huolehtiva. Tulee turvallinen olo. Luotettava.
Keskittyy kulloiseenkin tehtävään huolellisesti. Huoliteltu ja siisti. Säännönmukainen ihminen.
Tere Annika.
Annika on ihana maalais emäntä tyyppinen ja hienoa että on erilaisia ihmisiä. Miltä se näyttäisi jos kaikki olisivat ihan samanlaisia. Eihän niitä juurikaan erottaisi toisistaan.
Ap:lle tuli typo: Annika Saarikko on l I h a v a
Annika Saarikko on lihava.