Annika Saarikko on ihana
Tommolan haastattelussa oli mukavan oloinen. Olen aina ihaillut hänen selkeää ja rehellistä ilmaisuaan. Osaa käyttäytyä myös ja olisi kaunis ja edustava maailmalla.
Kommentit (53)
Niin on. Kaikkein parhaiten esiintynyt näissä vaalikeskusteluissa!
Hmm, äänestäisinkö sittenkin, Keskustaa.
Johan oli aloitus :D
Onko kepun puoluetoimiston väki asialla?
Ihminen on sitä mitä hän syö kermaleivos, vai
Ottaa kokouksessa aina ensimmäisen ja viimeisen munkkirinkulan.
Kepun puoluetoimisto on sitten päättänyt lähteä vauva-palstalle markkinoimaan saarikkoa
:D
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko on lihava.
...ja naisellinen.
Ei ehkä motivoitunut työhönsä. Viime viikon tentissä antoi vain Vihreiden ja Vasemmiston rökittää vuoroin oikealta vuoroin vasemmalta ja itse vain oli hiljaa ja katseli ympärilleen. Uskon että jättää pestinsä vaalien jälkeen. Motivaatiota syö varmasti Keskustan heikkenevä kannatus.
Positiivinen vaikutelma syntyy , hyvässä mielessä emäntä- osaava ja asioihin tarttuva. Valoisa ja elämänmyönteinen. Jos olisi maalla elävä äänestäisin keskustaa , nyt kaupunkilaisena kokoomusta. Mutta hyvä Saarikko, toivon kaikkea hyvää.
Sanoisin et suurentaa noin 10 kg. Kun olen nähnyt livenä aika paljon ihmisiä, joita olen nähnyt sitä ennen vain televisiossa, niin varsinkin pulskimmat saavat lisäkiloja teeveessä. Toinen minkä olen havainnut on se, usein ihminen näyttää pitemmältä tv: s ja sitten kun on livenä edessäni onkin paljon pienempi myös pituudeltaan.