Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän ettei työkaverin sopparia jatketa

Vierailija
22.03.2023 |

Ja nyt on kiusallista kuunnella, kun hän selittää miten kivaa kanssani on työskennellä, miten hän pitää työstään ja mitä taloudellisia suunnitelmia hänellä on lähitulevaisuudessa. Ei ole minun asiani kertoa hänelle että tämä työpaikka oli hänen osaltaan tässä, mutta en oikein voi lähteä enää mukaan noihin juttuihinkaan.

Ehkä voisin vihjata että älä nyt varaa mitään reissuja tai tatuointiaikoja keväällä, hinnat varmasti laskevat kesään mennessä tms.

En haluaisi mennä huomenna töihin.

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heikossa se on sinunkin mieli, jos tuosta teet ongelman itsellesi. Et tietenkään sano mitään, mutta ei se sinulle myöskään kuulu neuvoa mitään.

Vierailija
2/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heikossa se on sinunkin mieli, jos tuosta teet ongelman itsellesi. Et tietenkään sano mitään, mutta ei se sinulle myöskään kuulu neuvoa mitään.

Kai minä olen heikkomieli. Lähinnä säälittää, vaikka olen tyytyväinen että hänestä päästään eroon. Toivottavasti pomo kertoo pian itse asiasta, mutta tuskinpa kovin ajoissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet ettei se voisi toteuttaa taloudellisia haaveitaan vaikka työpaikka menisikin?

Vierailija
4/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tämän tiedät? Pikksen outoa, jos työkaveri tietää mutta itse asianomainen ei tiedä.

Vierailija
5/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet ettei se voisi toteuttaa taloudellisia haaveitaan vaikka työpaikka menisikin?

Koska on rutiköyhä ja tippuu työttömyyden sattuessa toimeentulotuelle.

Ap

Vierailija
6/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minä olen heikkomieli. Lähinnä säälittää, vaikka olen tyytyväinen että hänestä päästään eroon. Toivottavasti pomo kertoo pian itse asiasta, mutta tuskinpa kovin ajoissa.

Ap

Empaattinen olet sinäkin 😢

Vierailija
7/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tämän tiedät? Pikksen outoa, jos työkaveri tietää mutta itse asianomainen ei tiedä.

Esimies kertoi. Yrittää kai sammutella tulipaloja etukäteen kun on huomannut että ihmisillä alkaa palaa käämit. Sitä en tiedä miksei ikinä voi kertoa heti päätösvaiheessa työntekijälle itselleen, vaan jättää aina kertomisen siihen kun vanhaa sopparia on voimassa max. viikko.

Ap

Vierailija
8/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaiselle työpaikalle edes jäisi, jossa kaikki muut tietää toisten asiat paremmin kuin asianomainen itse.

Vierailija
9/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallekin kohdalle osunut pari kertaa tällaisia, tosi mukavia tyyppejä mutta työtehtävostä ei vaan ole suoriutuneet tai ei ole ollut intoa opetella vaadittuja asioita.

Se on tosi kiusallista kun toinen hehkuttaa työtä ja toivoo jatkoa, itsellä intuitio siitä ettei soppari jatku ko henkilön kohdalla. On siinä tilanteessa aika vaikea olla, toisaalta tekis mieli kertoa miten asia on mutta se on kuitenkin esimiehen tehtävä. Siinä sitten koiittaa luovia juuri noin kuten kuvailit- tai vaihtaa puheenaihetta.

Vierailija
10/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lisätä työkavereita faceen ..kun firman tilanteesta tajusin että moni ei tule takaisin.

Näinhän siinä kävikin.

Vierailija
11/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Empaattinen olet sinäkin 😢

Niinpä, pitäisi olla vähemmän.

Ap

Vierailija
12/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimies kertoi. Yrittää kai sammutella tulipaloja etukäteen kun on huomannut että ihmisillä alkaa palaa käämit. Sitä en tiedä miksei ikinä voi kertoa heti päätösvaiheessa työntekijälle itselleen, vaan jättää aina kertomisen siihen kun vanhaa sopparia on voimassa max. viikko.

Ap

aika paska työnantaja jos vuotaa asioita ensin muille ja vasta sitten asianomaisille.

Vierailija
13/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omallekin kohdalle osunut pari kertaa tällaisia, tosi mukavia tyyppejä mutta työtehtävostä ei vaan ole suoriutuneet tai ei ole ollut intoa opetella vaadittuja asioita.

Se on tosi kiusallista kun toinen hehkuttaa työtä ja toivoo jatkoa, itsellä intuitio siitä ettei soppari jatku ko henkilön kohdalla. On siinä tilanteessa aika vaikea olla, toisaalta tekis mieli kertoa miten asia on mutta se on kuitenkin esimiehen tehtävä. Siinä sitten koiittaa luovia juuri noin kuten kuvailit- tai vaihtaa puheenaihetta.

Tämäpä juuri. Inhottavaa yrittää itse pyöriä aiheesta toiseen kun toinen innoissaan selittää mitä työtehtäviä haluaisi opetella seuraavaksi ja mihin kohtaan kesää ottaa lomapäiviä. Tekisi mieli pamauttaa faktat pöytään jotta ehtisi varautua, mutta en aio tehdä esimieheni työtä hänen puolestaan.

Ap

Vierailija
14/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ TE TIIÄTTE? Oletteko itse edesauttaneet sitä, että joku jää ilman työtä?

Ja jos esimies on kertonut siitä teille , niin sepä ei ole laillista se.

Vierailija
15/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä mikä laki kieltää kertomasta..

Vierailija
16/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehelle kyllä sanoin että toivon ettei sopimusta jatketa. Tiesin etukäteen hänen olevan samaa mieltä.

Ei kai se laitonta ole, ehkä vähän mulkku temppu kylläkin.

Ap

Vierailija
17/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, nyt on kiusallista mutta tiedän että ap:nkaan sopparia ei jatketa. On jo niin suunnitellut sisustusshoppailua ja huulientäyttöä.

Vierailija
18/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimiehelle kyllä sanoin että toivon ettei sopimusta jatketa. Tiesin etukäteen hänen olevan samaa mieltä.

Ei kai se laitonta ole, ehkä vähän mulkku temppu kylläkin.

Ap

Melkonen selkäänpuukottaja olet kyllä. Älä puutu esimihelle kuuluviin tehtäviin. Jätä se hänen arvioitavaksi, kuka siellä on töissä ja kuka ei. 

Oot ällö

Vierailija
19/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, nyt on kiusallista mutta tiedän että ap:nkaan sopparia ei jatketa. On jo niin suunnitellut sisustusshoppailua ja huulientäyttöä.

Apua, meni kylmät väreet. :D Et tiedäkään miten lähelle osuit, et tosin minun suhteeni.

Ap

Vierailija
20/171 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Inhottavaa yrittää itse pyöriä aiheesta toiseen kun toinen innoissaan selittää mitä työtehtäviä haluaisi opetella seuraavaksi ja mihin kohtaan kesää ottaa lomapäiviä. Tekisi mieli pamauttaa faktat pöytään jotta ehtisi varautua, mutta en aio tehdä esimieheni työtä hänen puolestaan.

Ap

Tietenkään tuollaista ei kerrota etukäteen. Miksi ihmeessä esimies on kertonut sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi