Kanarialle pukeutuminen?
Olisi pian tiedossa lähtö lomalle Kanarialle. Olen yrittänyt miettiä pukeutumista sinne, mutta googlailut ei ole tuottaneet tulosta. Eli minkälainen pukeutumiskoodi tuolla on? Jos vaikka mennään illalliselle tms.
Kommentit (13)
Juuri tänään keskustelin tästä afrikkalaisen vaimoni kanssa. Outo juttu.
Katso millaista säätä lupaa ja sen mukaan valitset vaatteet. Iltaisin saattaa tulla kylmä auringon laskun jälkeen.
Mä tempasen lärvit Kanarialla ja sitte uimaan jäämereen . Otan myös hokkerin sieltä
Paljastava decolte. EI pikkareita. Brassi ajettuna, myös takaa.
Käytä telttaa niinkuin muut suomalaiset naiset
Shortsit, t-paita tai hellemekko ja lenkkarit/läpsyt/ sandaalit päivään. Mekko, hartiahuivi ja sievät kengät illalliselle.
Uima-asu + rantahuivi (josta voi sitoa mekon esim lounaalle)
Maskipaketti messiin ja joka päivälle omansa. Varmaan saa naista ihan niin paljon kuin haluaa!
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BNmY3OTdkOWEtNjc2ZC00OTZmLWI5OWI…
Caprit, tunika ja crocsit. Ei siellä muuta tarvita.
Mä ostaisin paikan päältä vaatteet. Tosin itse kävin aikoinaan syyskuussa, mutta ne caprit ja t- paidat oli kaikki liian tukevia siihen ilmastoon. Vaatekaupoista sai ainakin silloin kauniita vaatteita halvalla. Oletan, että olet nainen. Jollain kevyellä mekolla pärjää paikassa kuin paikassa, tai sitt ihan ohuet shortsit ja se hihaton, kevyt ja ohut tunika.
Päätin, ett jos joskus lähden uudestaan, otan tyhjän matkalaukun mukaani ja uusin siellä vaatevarastoa.
Miten nämä aloittajan kaltaiset ihmiset pärjäävät elämässä?
havaiji paita ja bermuda shotisit
Vampyyriksi pukeuduin viime kerralla. Seuraavaksi ehkä nunnaksi.
Ei Kanarialla rantaravintoloissa ole mitään pukeutumiskoodeja.
Shortsit ja t-paita tai hellemekko.
Ja hyvät lenkkarit jalkaan. Kaikkiallehan kävellään.
Joskus sää on ollut rantakaduilla välillä tuulinen ja viileäkin. Joku tuulitakki voi olla tarpeen.
Ja molemmille korvatkin suojaava aurinkohattu mukaan.
Jos hotelli on jotenkin keskimääräistä hienompi, voi hotellin ravintolaan miehet laittaa esim kauluksellisen t-paidan ja chinot ja naiset mekon.
Ja itse käytän allasalueelle mentäessä uikkarin päällä isoa huivia tai rantamekkoa.