Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Etsinnässä sunnuntaityttöystävä, fwb/fb/buddyfuk, abcd, ei mitään vakavaa. Viini ja matkustelu. Ketjusydän.
Voit pitää korkkareita mun seurassa.
42-vuotias nuorimies.
4 ihanan prinsessan isä. Koira mukana.
Lapsiluku täynnä.
Tapailen vakavasti vain alle 25-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan miehestä kuka saa paljon matcheja. Suurin osa ei saa paljon tai juuri yhtään. Osa saa satoja tai tuhansia. Mulla on nyt miehenä ollut noin 2-3 viikkoa profiili tinderissä ja tykkäyksiä olen saanut noin 60 kpl ja matcheja noin 20 kpl, vaikka tein maailman tylsimmän profiilin omasta mielestäni. Suurimman osan naisista vedin vasuriin ja heistä valtaosan ihan muista kuin ulkonäkösyistä.
Tiedän että tavallisetkin naiset saa satoja tykkäyksiä tai tuhansia. En edes haluaisi niin paljon koska en jaksaisi kahlata sellaista joukkoa läpi. En jaksa käydä edes näitä pariakymmentä läpi tutustumalla jokaiseen.
Näistä mun matcheista kaksi naista on laittanut viestin ensimmäisenä, muut ovat suosiolla jääneet hiljaiseksi. Tosin en minäkään ole suurimmalle osalle sanonut mitään. Enkä ole katkera mistään. Mulla on sovittuna uudet treffit sen naisen kanssa joka laittoi mulle ekana viestiä. Naisena on aika helppo erottua edukseen joukosta, kun suurin osa naisista on passiivisia tinderissä (oma kokemus). Paitsi ehkä niille "kalsarimalli-astronauteille"? En tiedä minkälaista heillä on, kun olen liian tavis.
Oma tyyli on tämä:
Jos mätsään jonkun, avaan keskustelun.
Jos joku mätsää mut, hän avaa keskustelun tai sitä ei synny.Omien havaintojen mukaan noista jälkimmäisistä tapauksista moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. >>>Ei haittaa. Välttelen muutenkin passiivisia ihmisiä.
Noita on paljon.
Sama tapa itselläkin eli jos mätsään, niin avaan keskustelun. Jos mut mätsätään, hän avaa.
Moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. Vähän outoa, mutta aivan sama. Hupisovellus muutenkin.
Olen miettinyt, onko noihin matchien poistoon syynä se, että vastapuoli lukee bion vasta kun on tullut osuma? Itselläni biossa lukee, että etsin pysyvää parisuhdetta, se varmaan karkottaa useimmat miehet.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan miehestä kuka saa paljon matcheja. Suurin osa ei saa paljon tai juuri yhtään. Osa saa satoja tai tuhansia. Mulla on nyt miehenä ollut noin 2-3 viikkoa profiili tinderissä ja tykkäyksiä olen saanut noin 60 kpl ja matcheja noin 20 kpl, vaikka tein maailman tylsimmän profiilin omasta mielestäni. Suurimman osan naisista vedin vasuriin ja heistä valtaosan ihan muista kuin ulkonäkösyistä.
Tiedän että tavallisetkin naiset saa satoja tykkäyksiä tai tuhansia. En edes haluaisi niin paljon koska en jaksaisi kahlata sellaista joukkoa läpi. En jaksa käydä edes näitä pariakymmentä läpi tutustumalla jokaiseen.
Näistä mun matcheista kaksi naista on laittanut viestin ensimmäisenä, muut ovat suosiolla jääneet hiljaiseksi. Tosin en minäkään ole suurimmalle osalle sanonut mitään. Enkä ole katkera mistään. Mulla on sovittuna uudet treffit sen naisen kanssa joka laittoi mulle ekana viestiä. Naisena on aika helppo erottua edukseen joukosta, kun suurin osa naisista on passiivisia tinderissä (oma kokemus). Paitsi ehkä niille "kalsarimalli-astronauteille"? En tiedä minkälaista heillä on, kun olen liian tavis.
Oma tyyli on tämä:
Jos mätsään jonkun, avaan keskustelun.
Jos joku mätsää mut, hän avaa keskustelun tai sitä ei synny.Omien havaintojen mukaan noista jälkimmäisistä tapauksista moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. >>>Ei haittaa. Välttelen muutenkin passiivisia ihmisiä.
Noita on paljon.
Sama tapa itselläkin eli jos mätsään, niin avaan keskustelun. Jos mut mätsätään, hän avaa.
Moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. Vähän outoa, mutta aivan sama. Hupisovellus muutenkin.
Olen miettinyt, onko noihin matchien poistoon syynä se, että vastapuoli lukee bion vasta kun on tullut osuma? Itselläni biossa lukee, että etsin pysyvää parisuhdetta, se varmaan karkottaa useimmat miehet.
N46
Ei karkota. Tuolla kliseisellä biolauseellasi ei ole mitään merkitystä.
Miehen kaverin Tinder biossa oli tuo swaippaa vasemmalle jos olet sitä ja tätä vaatimuslista naiselle. Voin sanoa, että tämä red flag, jonka hän laittoi bioonsa on aivan aiheellinen. Kyseessä on negatiivinen kiusaajatyyppi ja on hyvä että hän sen itse avoimesti ilmoittaa, niin tietävät naiset varoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverin Tinder biossa oli tuo swaippaa vasemmalle jos olet sitä ja tätä vaatimuslista naiselle. Voin sanoa, että tämä red flag, jonka hän laittoi bioonsa on aivan aiheellinen. Kyseessä on negatiivinen kiusaajatyyppi ja on hyvä että hän sen itse avoimesti ilmoittaa, niin tietävät naiset varoa.
"Ethän ole yh/feministi/ratamuija"
Vierailija kirjoitti:
Minä selaan molempien sukupuolien profiileja. Miehillä näkyy olevan nousevana trendinä räikeät ulinabiot. Esimerkkejä:
"Eikö tosiaan ketään naista löydy?"
"Miksi tykkäisin täällä kenestäkään kun suurin osa on mykkiä?"
"Jos ei kelpaa hyvä mies niin poistan koko roskan"
Naisilla on usein tekotaiteellisia kuvailuja itsestään ja kiinnostuksen kohteistaan, joiden tulkitsemiseen tarvittaisiin meedio. En muista yhtään esimerkkiä enää ulkoa (koska ovat tosiaan niin sisällöttömiä).
Molemmat sukupuolet ovat entisestäänkin kunnostautuneet tekstittömyyden suhteen. Tekstittömiä profiileja on paljon enemmän kuin viimeksi Tinderiä käyttäessäni.
Muita nousevia trendejä: eettisesti monisuhteinen, jo parisuhteessa oleva henkilö etsii toista kumppania entisen rinnalle. Miehet esiintyvät yläosattomissa. Siis ihan kaikenlaiset miehet, insinööreistä lakimiehiin. Osa miehistä on alkanut esiintyä jopa ilman housuja! Ihmettelen onko oikeasti naisia joita vieraan miehen karvaisen peräpään näkeminen innostaa?
Tämä "eettisesti monisuhteinen" on kyllä oma lemppari. Näiden tavaramerkkejä on mm. ylipaino, viimeinen väri tukassa ja hyvin tarkat kriteerit tälle eettiselle sivuhoidolle.
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkee naisillakin melkein joka kymmenennessä profiilissa
Naisten virheet:
-"olen feministi"
-"olen polyamorinen"
-"vie minut" yms. asiakaspalvelumääräykset
Miksi "kaikilla" on siellä kiipeilykuva? Siis tuntuu että ainakin 30% Tinderin miehistä ja naisista harrastaa seinäkiipeilyä? Vai onko totuus se, että ne on käyneet siellä seinällä sen yhden kerran ja laittaneet kuvan tästä "harrastuksestaan"...
"onko hyviä naisia vielä olemassa?"
Eli rakkaudessa epäonninen, kuitenkin pelkästään naisten vikaa. Suhteessa saat kuulla hu*rittelua, varsinkin exien.
Miehet ihmettelee kun ei vastata; no kun on yli 5000 tykkäystä. Kuka sell jaksaa? Enkä ole laitettu ja ikääkin yli 40. Jaksoin tavata pari ja jäin passiiviseksi, ei ole aikaa tapailla 5 tuhatta. Jos ei kävele vastaan niin olkoon. .
Just selailin Tinderiä ja tuli vastaan tämmöisiä miesten profiileja
- pelkkiä mietelauseita, ei kuvia.
- esittelytekstissä lukee ainoastaan: Älä haaskaa aikaani
- yksi epäselvä kuva miehestä ja toisessa kuvassa on kuva pelkästä kertakäyttömaskista
- etsin panokaveria
- Näytän paremmalta livenä
- Mitä tähänkin nyt kirjoittaisi?
-Lista siitä minkälaisia naisia vihaa
-Kuva energiajuomatölkistä
- Tekstissä selitään jotain epämääräistä miten kaikki etsivät erilaisia asioita, ja kuinka jotkut haluavat kumppanin läheltä ja jotkut jonkun jolla on samoja kiinnostuksen kohteita ja kuinka jokainen itse viime kädessä päättää mitä haluaa etsiä kumppanissaan. ... Ei kuitenkaan selitä yhtään mitään mitä itse etsii tai mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi "kaikilla" on siellä kiipeilykuva? Siis tuntuu että ainakin 30% Tinderin miehistä ja naisista harrastaa seinäkiipeilyä? Vai onko totuus se, että ne on käyneet siellä seinällä sen yhden kerran ja laittaneet kuvan tästä "harrastuksestaan"...
Tässä ei ole mitään syvällistä takana, seinäkiipeily yksinkertaisesti korostaa takapuolta kun kuvat otetaan alhaalta.
Negatiiviset profiilit ovat kyllä yksi pahimmista, listataan vaan sitä mitä ei halua ja ollaan todella passiivis-agressiviisia. Kukaan nainen ei halua ankeuttajaa elämäänsä.
Ihmetyttää kuinka vaikeata se tuntuu olevan monelle tehdä edes perus ok profiili. Ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa ottaa muutama selkeä valokuva, jossa näyttää helposti lähestyttävältä ja kirjoittaa jotain positiivista itsestään ja siitä mitä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kuinka vaikeata se tuntuu olevan monelle tehdä edes perus ok profiili. Ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa ottaa muutama selkeä valokuva, jossa näyttää helposti lähestyttävältä ja kirjoittaa jotain positiivista itsestään ja siitä mitä etsii.
Jaa, kokemukseni mukaan tavallisilla naisilla ja varsinkaan miehillä ei ole riittävää työkokemusta kuvissa poseeraamisesta, ja kun perusilme on neutraali kaikesta vaikeinta on juuri se helposti lähestyttävän näytteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kokemukseni mukaan tavallisilla naisilla ja varsinkaan miehillä ei ole riittävää työkokemusta kuvissa poseeraamisesta, ja kun perusilme on neutraali kaikesta vaikeinta on juuri se helposti lähestyttävän näytteleminen.
Ei siinä kuvassa mikään mallin poseeraus tarvi olla, mutta kuva jossa ollaan pimeässä huoneessa suu mutrussa ja kameran linssi on kohdistettuna sierainten sisälle tuskin antaa kenestäkään kovin hyvää vaikutelmaa. Jos ei itse osaa ottaa kuvaa niin sitten osaava kaveri avuksi tai sitten niistä netin miljoonista ohjeista katsomaan vinkkiä miten ottaa hyvä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suupieliään kun hieman kohottaa ne se tekee jo ihmisestä huomattavasti lähestyttävän näköisen.
https://socialself.com/blog/become-more-approachable/#:~:text=Having%20….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muutenki tota Tinderiä että onko se muuttunut jotenkin niin että vain todella harva edes haluaa sitä kautta treffeille enää? Ja tavata jonkun oikeasti? Yksittäiset panot varmaan eri juttu mutta itsestä tuntuu että ne miehet joista kiinnostun itse takaisin, häviää tai vaikenee melko pian (päivän pari jaksavat viestitellä) ja treffejä ei vaan saada sovittua.
En tiedä mikä tässä ongelmana. Matcheja ja tykkäyksiä ja niitä keskustelunaloituksiakin ropisee. Oon toki jo 40+ mutta hoikka ja ihan nätti (livenäkin miehet sillon tällöin lähestyy ja pyytää kahville, baarissa saa seuraa heti, kavereita ja tuttuja paljon) ja tuntuu erikoiselta että tuolta ei vain löydy yhtään mitään mulle. Lapset tehty, hyvä duuni, yksi sporttinen harrastus, keskimittainen olen. En vaadi liikoja mieheltä, kunhan olis hyvä yhteys ja tuntuis hyvältä se juttu. Ei mitään pituusvaatimuksia tai muutenkaan ulkonäkö pitää olla sitä ja tätä - listoja.
Oon poistanut mun profiilin ja jatkan etsintöjä live-maailmasta, tuntuu et aivan turha sovellus jos oikeasti etsii elämänkumppania. Onneksi ihan lupaava tapailu tässä tulilla salilla tavatun miehen kanssa.
Tämän olen itsekin huomannut viime aikoina. Miehet kyllä mankuvat mun numeroa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Etsivätkö vain kirjoitteluseuraa kera tuhmien kuvien vai mitä tää on? Mä haluan suhteen, jossa tavataan livenä. Olkoon se suhde sitten panosuhde tai seurustelusuhde. Mutta tämä tapaamisten välttely on silmiinpistävää. Toki sitten kun olen jonkun miehen kahville saanut, niin syykin on selvinnyt. Jotenkin epävarmoja reppanoita järjestään. Se profiili ja kirjoittelut ei vastanneet todellisuutta.
Amoremi.ee ja Date24.ee 0e/kk. Vikassa testi jonka voi tehdä google translaten avulla. Syvempää deittailua.
Harmi, sillä olisit noilla spekseillä minulle se toivekumppani. :)