Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
Jos tuo on vaiva, niin hyvin on pitkäkestoista laatua. Naisiinhan on kautta aikojen vedonnut itseään pidempi ja fyysisesti vahvempi mies. Noin yleistetysti. Lienee siis myös tulevien vuosien trendi Tinder bioissa ja parin valinnassa muutoinkin.
Naiset ovat saaneet äänestää vain hyvin lyhyen aikaa ihmisen historiassa. Kuitenkin tuntuisi oudolta, jos joku tänä päivänä vastustaisi naisten oikeutta äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Persoonatonta? Eli tavallista. Silloin kannattaa siirtyä lukemaan niitä jännätyttöjen bioja.
Tämä! Miehet vinkuu, miten tavismies ei kelpaa, mutta ei kelpaa tavisnainenkaan. Pitää olla joku fitnesskissa- sometähti.
Etenkin pk-seudulla tuntuu olevan standardi, et pitää satsata saman verran ulkonäköön kuin joku sometähti, jos haluaa Tinderissä matcheja ja nuoria naisia on enemmän kuin miehiä, niin swaipattavaa miehillä riittää.
Kun muutin Tre:lle, niin alkoi rennolla naapurintyttömäisellä ja meikittömällä ulkomuodolla saada myös matcheja ja kivoja treffejä. Ei nuo espoolaiset sliipatut villakangastakkimiehet itseä olisi kiinnostanutkaan. 😁
Ei Helsingissä ja espoossakaan ole TINDERISSÄ enemmän nuoria naisia. Nuoret lapsettomat naiset pysyttelee sieltä edelleen poissa ja melkein kaikki muutkin naiset. Vain kotona jumissa olevat pienten lasten yh-äidit saattavat kokeilla tinderiä. Kärjistäen. Kaikkialla tinderissä on selvä miesenemmistö.
No siihen nähden tuo suomalaisten miesten kirjoitusinnottomuus kyllä sitten ihmetyttää. En mä lähde treffeille tyypin kanssa, joka vastaa yhdellä sanalla tai tavulla eikä osaa viedä keskustelua eteenpäin. Tulee todella tympeä kuva enkä usko, että tuollaiset kirjoitustaidottomat mölkit osaavat sitten livenäkään puhua.
Moni ei kirjoita bioonsa yhtään mitään ja sitten täällä ruikutetaan, kun matcheja ei tule.
Vierailija kirjoitti:
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
Ohis, mutta eikö tuo "sinkkuäiti" ole asia, jonka moni kuitenkin haluaisi saada tietää etukäteen? Miten muulla tavoin voisi ilmaista, että itsellä on alaikäisiä lapsia? Kuitenkin lienee ihan reilua kertoa lapsista varhaisessa vaiheessa, ja jos jollekin lapset ovat ehdoton "ei", niin eikö ole vain hyvä, että info on jo ilmoituksessa? Ja mitä tulee mainitsemaasi lapsen hoitoon, niin tunnut kuvittelevan, että sinkkuäidin lapset ovat aina jotain vaippaikäisiä - tämä on kuitenkin harvinaisempaa, ja melkeinpä todennäköisempää lienee, että ovat jotain kouluikäisiä. Esim. sinkkuäidin löapset voivat olla yläasteella ja lukiossa olevia teinejä. Millaista "lapsenhoitoa" he tarvitsevat?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi monen naisen profiilissa lukee Feministi ja LGBTQ+ oikeudet niin tietää swaipata vasemmistolaiset vasemmmalle.
Teet juuri, kuten pitääkin. On nimenomaan tarkoituksenmukaista, että vastakkaisen maailmankuvan omaavat swaippaavat vasemmalle, sillä noita arvomaailmaan liittyviä asioita ilmoitetaan biossa juuri siksi, että halutaan löytää samanhenkisiä ihmisiä ja toivotaankin, että vasemmalle swaippaavat ne, joiden arvomaailma ei mätsää oman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla viini ja matkustelu kuvat ei poistu muodista koskaan
Sori, mutta en oikein tajua, miksi näistä ärsyynnytään. Olen itse nainen (jolla btw EI olisi tuollaista ilmaisua biossa, mikäli Tinderissä olisin), mutta eikö ole ihan hyvä kuitenkin, että ilmoituksesta käy ilmi, millaisia henkilöt ovat? Olisiko se viini ja matkustelu -nainen kiinnostavampi, jos hänellä ei lukisi tuota ollenkaan? Eihän hän kuitenkaan sen persoonallisempi ja erikoisempi tyyppi olisi, vaan luultavasti aika geneerinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset, jotka olette olleet pidempää Tinderissä kertokaa vähän tarkemmin mitä tapahtuu vaikka puolen vuoden sisällä. Sehän tiedetään, että naiset saa ihan hurjan alkuryöpsäyksen. Tykkäyksiä tulee tuhansia muutamissa päivissä. Miten se jatkuu? Hiljeneekö ja missä vaiheessa.
Jotkuthan teistä on siellä olleet vuosia. Viime syksynä kävin edellisen kerran Tinderissä ja karkeasti arvioiden noin puolet oli siellä edelleen. Tosin itse selailen aikuisategoriaa eli n. 50v naisia. Aivan ihanan oloisiakin mukana. Joku jostain syystä mua tykännytkin. Kertaakaan vaan en ole viestiä lähetellyt. Haaveilija ei pety. M55
Tinderistä jokin aika sitten poistuneena (Happy pancakesta löytyi kultakimpale) voin kertoa, että juu, alussa tulee ryöpsähdys, sitten tasaantuu. Olin yhteensä tinderissä putkeen noin 1,5 v, välillä otin maksullisen tarjouksen (joita näyttää tulevan naisille enemmän kuin miheille) ja sillon boostin kautta tuli tykkäyksiä.
Näin 55 v naisena tinderkokemus oli aika karu. Siis siinä mielessä, että siellä oli todella paljon seksiseuraa hakevia, itse hain parisuhdetta. Kaikki tässä ketjussa mainitut profiilibiot on nähty, tyhjät, passiivisaggressiiviset, supersuorittajat, panoseuraa hakevia (mutta muuta väittävät jne).
Tein eri taktiikoita mätsien suhteen. Odotin viestiä, laiton viestiä jne. Jos itse laitoin viestiä, miehet eivät pahemmin reagoineet, joten jätin sen sitten pois. annoin välillä mätsien roikkua pitkäänkin ihan vaan siitä syystä, että sitten eivät kyseiset profiilit tule tarjolle, ja koska en muistaisi välttämättä heitä, vetäisin oikeaan (turhaan). Itse sain vaihtelevasti miehiltä viestejä, vain muutamia keskusteluja tuli aikaiseksi, treffejä muutamat. 99% mätseistä oli mykkiä, syitä siihen en osaa kuin arvuutella. Seksiseuraa olisi tullut kyllä saatua helpostikin.
Frendi, joka oli 47 v ja tosi hunajapupu, sai jatkuvasti tykkäyksiä, alun ryöpsähdyksen jälkeen säännöllisesti tuli.. mutta loppuejn lopuksi suomi on pieni maa ja kun "kaikki" alueen miehe tolivat hänestä tykänneet, ei sitten uusia tullut suuria määriä.
Vieläkö, joku keski-ikäistyvä ja pyöreämpi nainen vetää kuvat överifiltterin läpi niin, että hänestä tulee sellainen sarjakuvamainen karikatyyri vailla persoonaa? Näistä jäi fiilis, että ikä näkyy tai kilot näkyy ja filtterillä buustataan joku epätoivoinen erehtymään.
Tämän kevään ykköstrendi on ollut sähkösopimusvitsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on vaiva, niin hyvin on pitkäkestoista laatua. Naisiinhan on kautta aikojen vedonnut itseään pidempi ja fyysisesti vahvempi mies. Noin yleistetysti. Lienee siis myös tulevien vuosien trendi Tinder bioissa ja parin valinnassa muutoinkin.
Jep. "Etsitään lyhyttä miestä, olethan alle 170 cm" bioja odotellessa
Avecin haku kesähäihin on alkanut taas. Kuka ottaa jonkun parin kuukauden tapailukumppanin acveciksi häihin?!
Ja kesäheilan etsintä mahdollisella jatkosopimuksella syksylle on taas nousemassa pintaan
Olen matkustelua inhoava lapseton absolutistinainen. Onneksi en ole tinderissä, en trendaa.
Lähestulkoon kaikki naiset etsivät pitkää miestä vaikka oma pituus olisi 140 senttiä. Jos profiiliin ei kirjoita pituutta niin sitä AINA kysytään. Jos olet 160-175 senttinen mies niin sinut ghostataan tylysti.
Aivan sama kuinka komea olet muuten mutta se pituus tuntuu olevan ratkaiseva asia josta ei voi mitenkään tehdä minkäänlaista kompromissia. Tinder tuntuu olevan sovellus josta ei etsitä parisuhdetta. Ja ainakin miespuoliset tuttuni ovat ruvenneet ihmettelemään sitä että miksi nykyään kaikki miehet tuntuvat haluavan jonkun polyamorisen tai avoimen suhteen? Miksei perinteinen 2 ihmisen parisuhde kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
Miksi sinkkuäiti tuollaista tarkottaisi? Jos ei kertoisi olevansa sinkkuäiti, valittaisit siitäkin, kun ei kertonut.
t. 100keur/v tienaava sinkkuäiti, jonka lapsilla on myös hyvätuloinen isä, että en kyllä rahan perässä miestä etsisi, jos tinderiin vaivautuisin (välillä harkitsen asiaa)
Täsmälleen samat sanat, tulot jonkun verran enemmän vielä. Elätän sen miehenki tarpeen tulleen. Ärsyttää niin paljon tuo oletus!!
Mietin muutenki tota Tinderiä että onko se muuttunut jotenkin niin että vain todella harva edes haluaa sitä kautta treffeille enää? Ja tavata jonkun oikeasti? Yksittäiset panot varmaan eri juttu mutta itsestä tuntuu että ne miehet joista kiinnostun itse takaisin, häviää tai vaikenee melko pian (päivän pari jaksavat viestitellä) ja treffejä ei vaan saada sovittua.
En tiedä mikä tässä ongelmana. Matcheja ja tykkäyksiä ja niitä keskustelunaloituksiakin ropisee. Oon toki jo 40+ mutta hoikka ja ihan nätti (livenäkin miehet sillon tällöin lähestyy ja pyytää kahville, baarissa saa seuraa heti, kavereita ja tuttuja paljon) ja tuntuu erikoiselta että tuolta ei vain löydy yhtään mitään mulle. Lapset tehty, hyvä duuni, yksi sporttinen harrastus, keskimittainen olen. En vaadi liikoja mieheltä, kunhan olis hyvä yhteys ja tuntuis hyvältä se juttu. Ei mitään pituusvaatimuksia tai muutenkaan ulkonäkö pitää olla sitä ja tätä - listoja.
Oon poistanut mun profiilin ja jatkan etsintöjä live-maailmasta, tuntuu et aivan turha sovellus jos oikeasti etsii elämänkumppania. Onneksi ihan lupaava tapailu tässä tulilla salilla tavatun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla kuvia, joissa nainen on 5 vuotta nuorempi ja/tai 10 kiloa kevyempi.
Treffeille tulee sitten vastaan läski. Jipii.
Tämä.
Ja se on totta, kun palstanaiset ovat alapeukuttaneet.
Tää on alilautailijan klassista argumentointia: käy itse alapeukuttamassa, ja sitten itkee kun naiset...
Jaaa sitten se on katkera kun naiset ei tykkää siitä. No ei tykätä, itsesäälissä rypevät tyhmänilkeät vinkujat ei nyt vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin tälläsen ylähyllymiehen kans treffeillä ja oli oikeesti 174 cm pitkä... Ei ees keski-pituinen 🙈🙈🙈
No eikä se mies sitten ylettynyt ylähyllyille ja se teki elämän vaikeaksi, vai mikä oli ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mietin muutenki tota Tinderiä että onko se muuttunut jotenkin niin että vain todella harva edes haluaa sitä kautta treffeille enää? Ja tavata jonkun oikeasti? Yksittäiset panot varmaan eri juttu mutta itsestä tuntuu että ne miehet joista kiinnostun itse takaisin, häviää tai vaikenee melko pian (päivän pari jaksavat viestitellä) ja treffejä ei vaan saada sovittua.
En tiedä mikä tässä ongelmana. Matcheja ja tykkäyksiä ja niitä keskustelunaloituksiakin ropisee. Oon toki jo 40+ mutta hoikka ja ihan nätti (livenäkin miehet sillon tällöin lähestyy ja pyytää kahville, baarissa saa seuraa heti, kavereita ja tuttuja paljon) ja tuntuu erikoiselta että tuolta ei vain löydy yhtään mitään mulle. Lapset tehty, hyvä duuni, yksi sporttinen harrastus, keskimittainen olen. En vaadi liikoja mieheltä, kunhan olis hyvä yhteys ja tuntuis hyvältä se juttu. Ei mitään pituusvaatimuksia tai muutenkaan ulkonäkö pitää olla sitä ja tätä - listoja.
Oon poistanut mun profiilin ja jatkan etsintöjä live-maailmasta, tuntuu et aivan turha sovellus jos oikeasti etsii elämänkumppania. Onneksi ihan lupaava tapailu tässä tulilla salilla tavatun miehen kanssa.
Tämän olen itsekin huomannut viime aikoina. Miehet kyllä mankuvat mun numeroa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Etsivätkö vain kirjoitteluseuraa kera tuhmien kuvien vai mitä tää on? Mä haluan suhteen, jossa tavataan livenä. Olkoon se suhde sitten panosuhde tai seurustelusuhde. Mutta tämä tapaamisten välttely on silmiinpistävää. Toki sitten kun olen jonkun miehen kahville saanut, niin syykin on selvinnyt. Jotenkin epävarmoja reppanoita järjestään. Se profiili ja kirjoittelut ei vastanneet todellisuutta.
Noita on paljon.
Sama tapa itselläkin eli jos mätsään, niin avaan keskustelun. Jos mut mätsätään, hän avaa.
Moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. Vähän outoa, mutta aivan sama. Hupisovellus muutenkin.