Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Persoonatonta? Eli tavallista. Silloin kannattaa siirtyä lukemaan niitä jännätyttöjen bioja.
Tämä! Miehet vinkuu, miten tavismies ei kelpaa, mutta ei kelpaa tavisnainenkaan. Pitää olla joku fitnesskissa- sometähti.
Etenkin pk-seudulla tuntuu olevan standardi, et pitää satsata saman verran ulkonäköön kuin joku sometähti, jos haluaa Tinderissä matcheja ja nuoria naisia on enemmän kuin miehiä, niin swaipattavaa miehillä riittää.
Kun muutin Tre:lle, niin alkoi rennolla naapurintyttömäisellä ja meikittömällä ulkomuodolla saada myös matcheja ja kivoja treffejä. Ei nuo espoolaiset sliipatut villakangastakkimiehet itseä olisi kiinnostanutkaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Persoonatonta? Eli tavallista. Silloin kannattaa siirtyä lukemaan niitä jännätyttöjen bioja.
Tämä! Miehet vinkuu, miten tavismies ei kelpaa, mutta ei kelpaa tavisnainenkaan. Pitää olla joku fitnesskissa- sometähti.
Etenkin pk-seudulla tuntuu olevan standardi, et pitää satsata saman verran ulkonäköön kuin joku sometähti, jos haluaa Tinderissä matcheja ja nuoria naisia on enemmän kuin miehiä, niin swaipattavaa miehillä riittää.
Kun muutin Tre:lle, niin alkoi rennolla naapurintyttömäisellä ja meikittömällä ulkomuodolla saada myös matcheja ja kivoja treffejä. Ei nuo espoolaiset sliipatut villakangastakkimiehet itseä olisi kiinnostanutkaan. 😁
Ei Helsingissä ja espoossakaan ole TINDERISSÄ enemmän nuoria naisia. Nuoret lapsettomat naiset pysyttelee sieltä edelleen poissa ja melkein kaikki muutkin naiset. Vain kotona jumissa olevat pienten lasten yh-äidit saattavat kokeilla tinderiä. Kärjistäen. Kaikkialla tinderissä on selvä miesenemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä rivi emoji kuvia eikä minkäänlaista tekstiä.
En lähde arvailemaan, että mitähän on mahtanut kuva arvoituksellaan tarkoittaa vaan ohitan suoraan.
Mun kaverilla oli tinderissä vain emojirivi tekstin paikalla ja on nyt tinderissä tapaamansa miehen kanssa naimisissa.
Vau, kyllä naimisiin menemisestä pitäis saada mitali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim:
Ei Helsingissä ja espoossakaan ole TINDERISSÄ enemmän nuoria naisia. Nuoret lapsettomat naiset pysyttelee sieltä edelleen poissa ja melkein kaikki muutkin naiset. Vain kotona jumissa olevat pienten lasten yh-äidit saattavat kokeilla tinderiä. Kärjistäen. Kaikkialla tinderissä on selvä miesenemmistö.
🥱 Aika väsynyt provo. Ehkä teinit tapaavat snapissa tai muun somen välityksellä, mutta kyllä suuri osa nuorista sinkkunaisista siellä Tinderissä on. Ehkeivät etsi ikäisiäsi?
"en käy täällä juur koskaan, pistä viestii snäpis tms"
Etsitkö nämä oikeasti seuraa, vain vaan seuraajia joillekin sometileille?
Kysyn siksi, kun itse en ole instassa, facessa enkä muissakaan, WA on käytössä mut sitä en laske sometiliksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim:
🥱 Aika väsynyt provo. Ehkä teinit tapaavat snapissa tai muun somen välityksellä, mutta kyllä suuri osa nuorista sinkkunaisista siellä Tinderissä on. Ehkeivät etsi ikäisiäsi?
Mä oon nuori nainen 50 km Helsingistä ja sieltä Helsingistäkin olisi varmaan tuhat miestä tulossa tapaamaan mua jos huolisin. Koska naisia siellä ei ole :D
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan miehestä kuka saa paljon matcheja. Suurin osa ei saa paljon tai juuri yhtään. Osa saa satoja tai tuhansia. Mulla on nyt miehenä ollut noin 2-3 viikkoa profiili tinderissä ja tykkäyksiä olen saanut noin 60 kpl ja matcheja noin 20 kpl, vaikka tein maailman tylsimmän profiilin omasta mielestäni. Suurimman osan naisista vedin vasuriin ja heistä valtaosan ihan muista kuin ulkonäkösyistä.
Tiedän että tavallisetkin naiset saa satoja tykkäyksiä tai tuhansia. En edes haluaisi niin paljon koska en jaksaisi kahlata sellaista joukkoa läpi. En jaksa käydä edes näitä pariakymmentä läpi tutustumalla jokaiseen.
Näistä mun matcheista kaksi naista on laittanut viestin ensimmäisenä, muut ovat suosiolla jääneet hiljaiseksi. Tosin en minäkään ole suurimmalle osalle sanonut mitään. Enkä ole katkera mistään. Mulla on sovittuna uudet treffit sen naisen kanssa joka laittoi mulle ekana viestiä. Naisena on aika helppo erottua edukseen joukosta, kun suurin osa naisista on passiivisia tinderissä (oma kokemus). Paitsi ehkä niille "kalsarimalli-astronauteille"? En tiedä minkälaista heillä on, kun olen liian tavis.
Oma tyyli on tämä:
Jos mätsään jonkun, avaan keskustelun.
Jos joku mätsää mut, hän avaa keskustelun tai sitä ei synny.
Omien havaintojen mukaan noista jälkimmäisistä tapauksista moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. >>>Ei haittaa. Välttelen muutenkin passiivisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde arvailemaan, että mitähän on mahtanut kuva arvoituksellaan tarkoittaa vaan ohitan suoraan.
Mun kaverilla oli tinderissä vain emojirivi tekstin paikalla ja on nyt tinderissä tapaamansa miehen kanssa naimisissa.
Jos ihminen näyttää hyvältä kuvissaan, niin se on ihan sama mitä sinne tekstiin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus on, että jos ei ole minkään näköinen, niin ei ketään kiinnosta lukea profiilia, vaikka olisi kuinka oivaltava teksti. Ja toisaalta jos kertoo liian seikkaperäisesti itsestään, omat yksityisasiat voivat levitä ties minne, eli ei se persoonallisuuden esille tuominen välttämättä kannata.
Ei miehet ainakaan lue edes niitä hyvännäköisten tekstejä. Katsoin kerran vierestä, kun miespuolinen kaverini svaippaili, ja ihan vaan kuvien (useimmiten pelkän ensimmäisen kuva) perusteella teki svaippausvalinnan. Ei käyttänyt edes kahta sekuntia yhden profiilin katsomiseen, paitsi joskus pysähtyi, jos oli joku tuttu tai joku kunnon beibe.
Olen mies, ja voin vahvistaa. Svaippaan ihan puhtaasti kuvien perusteella, en edes lue niitä profiilitekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan miehestä kuka saa paljon matcheja. Suurin osa ei saa paljon tai juuri yhtään. Osa saa satoja tai tuhansia. Mulla on nyt miehenä ollut noin 2-3 viikkoa profiili tinderissä ja tykkäyksiä olen saanut noin 60 kpl ja matcheja noin 20 kpl, vaikka tein maailman tylsimmän profiilin omasta mielestäni. Suurimman osan naisista vedin vasuriin ja heistä valtaosan ihan muista kuin ulkonäkösyistä.
Tiedän että tavallisetkin naiset saa satoja tykkäyksiä tai tuhansia. En edes haluaisi niin paljon koska en jaksaisi kahlata sellaista joukkoa läpi. En jaksa käydä edes näitä pariakymmentä läpi tutustumalla jokaiseen.
Näistä mun matcheista kaksi naista on laittanut viestin ensimmäisenä, muut ovat suosiolla jääneet hiljaiseksi. Tosin en minäkään ole suurimmalle osalle sanonut mitään. Enkä ole katkera mistään. Mulla on sovittuna uudet treffit sen naisen kanssa joka laittoi mulle ekana viestiä. Naisena on aika helppo erottua edukseen joukosta, kun suurin osa naisista on passiivisia tinderissä (oma kokemus). Paitsi ehkä niille "kalsarimalli-astronauteille"? En tiedä minkälaista heillä on, kun olen liian tavis.
60 tykkäystä ja 20 mätsiä parin viikon aikana on aika hyvä suoritus mieheltä. Valtaosa miehistä ei pääse lähimainkaan tuollaisiin numeroihin, itse asiassa noin 50% miesten profiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Eli onnittelut, olet todennäköisesti jonkin verran keskimääräistä komeampi mies noiden tulosten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen näyttää hyvältä kuvissaan, niin se on ihan sama mitä sinne tekstiin kirjoittaa.
Oletko hakemassa vain seksiseuraa? Muussa tapauksessa luulisi kiinnostavan, mitä toisen päässä liikkuu, elämäntavat, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tyyli on tämä:
Jos mätsään jonkun, avaan keskustelun.
Jos joku mätsää mut, hän avaa keskustelun tai sitä ei synny.Omien havaintojen mukaan noista jälkimmäisistä tapauksista moni mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa keskustelun. >>>Ei haittaa. Välttelen muutenkin passiivisia ihmisiä.
Sama tyyli.
Joskus miettinyt noita "mieluummin poistaa mätsin, kuin avaa itse keskustelun"-tyyppejä ja tullut siihen lopputulemaan, että tod.näk. vientiä muutenkin niin paljon ettei tarvitse vaivautua tai sitten ovat vaan hakemassa buustia elämäänsä mätsien muodossa.
Mutta noin yleensä jokainen tehköön kuten tykkää ja itse en omaa tyyliäni muuta. Niin hinku ei ole mihinkään.
Niitä ehtii lukea myöhemminkin, jos mätsi tulee.
Svaippailu on vaan mekaaninen suoritus, oikea työ alkaa vasta mätsin satuttua.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ehtii lukea myöhemminkin, jos mätsi tulee.
Svaippailu on vaan mekaaninen suoritus, oikea työ alkaa vasta mätsin satuttua.
Just noin.
Jos ei kuva miellytä, niin ei sitä tekstillä korjata.
Tekstejä ehtii hyvin lukea myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
Miehillä on enemmän näitä:" Nyt on juoksut juostu"- juttuja= 4x ex vaimoa, 2-15 lapsen elarit maksettavana, työpaikka meni ryyppäämisen takia ja avioliitot ja asunto myös- nyt etsin elättäjää, kattoa pään päälle ja terapeutti- äiti- tussua.
Nyt kolahti - ihan kun minä, en vaan laita sitä bioon
Te naiset, jotka olette olleet pidempää Tinderissä kertokaa vähän tarkemmin mitä tapahtuu vaikka puolen vuoden sisällä. Sehän tiedetään, että naiset saa ihan hurjan alkuryöpsäyksen. Tykkäyksiä tulee tuhansia muutamissa päivissä. Miten se jatkuu? Hiljeneekö ja missä vaiheessa.
Jotkuthan teistä on siellä olleet vuosia. Viime syksynä kävin edellisen kerran Tinderissä ja karkeasti arvioiden noin puolet oli siellä edelleen. Tosin itse selailen aikuisategoriaa eli n. 50v naisia. Aivan ihanan oloisiakin mukana. Joku jostain syystä mua tykännytkin. Kertaakaan vaan en ole viestiä lähetellyt. Haaveilija ei pety. M55
Avannossa uiminen ollut talven selvä buumi naisilla
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
Jos tuo on vaiva, niin hyvin on pitkäkestoista laatua. Naisiinhan on kautta aikojen vedonnut itseään pidempi ja fyysisesti vahvempi mies. Noin yleistetysti. Lienee siis myös tulevien vuosien trendi Tinder bioissa ja parin valinnassa muutoinkin.
Monessa biossa kehutaan itseä mestarihipsuttajaksi.
Ei kyllä ole mikään vaativa laji se.