Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-Ryhmä laskee Xtra-tuotteiden hintoja 5%

Vierailija
21.03.2023 |

Voisi S-ryhmä samalla purkaa koko bonusjärjestelmänsä joka on ihan turha, ja laskea kaikkia hintojaan siitä kertyneellä säästöllä.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5% ei mieltä lämmitä, kun esim. tomaattimurskan hinta on ennestään kolminkertaistunut...

30% vaan kaiken ruuan hinta alas.

Onnistuu kun äänestätte PS, ja he laskee polttoaineen ja sähkön hinnan.

Täytyy olla äärimmäisen naiivi ja ymmärrys yhteiskunnan toiminnasta nollissa, jos noin kuvittelee. Yksikään puolue tai poliitikko ei demokratiassa pysty ohjaamaan markkinoita noin rankalla kädellä - jos lainkaan.

Vierailija
82/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra chilipähkinät on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siirtynyt meidän lähikauppaan enkä käy enää Prismassa kuin kerran kuussa hakemassa autolla mehut ja muut painavat ruokatavarat. Lähikauppa on K-kauppa, jossa joka päivä oikeasti edullisia hedelmiä (monesti alle eurolla), aina tarjouksia lihoissa ja kirsikkana kakun päällä ennen sulkemisaikaa saa hakea leivät melkein ilmaiseksi. Lisäksi ystävällinen palvelu, koska henkilökuntaa niin vähän, että samoihin naamoihin törmää joka kerta.

Luin työn puolesta SOK:n vuosikertomuksen, ja mahtavasti on tehnyt voittoa tuokin muka osuuskuntalaisten etua ajava puulaaki. Keskon kohdalla helpompi ymmärtää kuluttajan riisto, koska kyseessä on osakeyhtiö, mutta miksi SOK pitää hirveitä hintoja siinä kun pieni K-kauppa myy halvalla?

Vierailija
84/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksako narista. Minä olen kiitollinen, että edes joku kauppaketju huomioi ihmisten hädän ja vie hintakehitystä takaisin terveeseen suuntaan. Teille narisijoille on tärkeintä saada valittaa. Ihan sama, mitä tehdään, niin vali-vali. Minä kiitän S-ketjua. Huomaa, että osuuskuntapohjaisessa ketjussa ajatellaan edelleen oikeasti myös ihmisiä toisin kuin niissä, joissa pelkkä yksiviivainen voitontavoittelu ohjaa kaikkea. S-ketjussa on edelleen eettisyyttä toiminnassa mukana.

Ja höpöhöpö.

Vierailija
85/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtran fetajuusto on ihan samalta tehtaalta kuin kalliimpi Arlan tuote. Vai mikä salaattijuusto se on nimeltään.

Feta on fetaa. Salaattijuusto on ties mitä lehmän tissistä tullutta kuraa.

Vierailija
86/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tra chilipähkinät on hyviä.

OLIVAT hyviä, nykyään ovat kalmankalpeita mauttomia palleroita ja aina löytyy pussista muutama päällystetty homepähkinä kivana yllätyksenä.

Vierailija
87/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nostettiin 30% ja vähän ajan päästä lasketaan 5%.

Halvempi kuin halvin?? Joo.

Vierailija
88/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tämä huijaus mennä monille ihmisille läpi. Boikotoikaa edelleen näitä xtra-tuotteita, niin s-ryhmä jää nuolemaan näppejään. Alennukset aivan onnettomia, kun kaikki hinnat nostettu pilviin.

Vierailija
89/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole melkoista moskaa?

On. Ostan yleensä aina halpamerkkejä kuten Rainbow'ta ja Pirkkaa, mutta Xtra on syömäkelvotonta.

Niinpä on ainakin jos Xtra pyykinpesu tiivistettä ostat ja yrität syödä.

Vierailija
90/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siirtynyt meidän lähikauppaan enkä käy enää Prismassa kuin kerran kuussa hakemassa autolla mehut ja muut painavat ruokatavarat. Lähikauppa on K-kauppa, jossa joka päivä oikeasti edullisia hedelmiä (monesti alle eurolla), aina tarjouksia lihoissa ja kirsikkana kakun päällä ennen sulkemisaikaa saa hakea leivät melkein ilmaiseksi. Lisäksi ystävällinen palvelu, koska henkilökuntaa niin vähän, että samoihin naamoihin törmää joka kerta.

Luin työn puolesta SOK:n vuosikertomuksen, ja mahtavasti on tehnyt voittoa tuokin muka osuuskuntalaisten etua ajava puulaaki. Keskon kohdalla helpompi ymmärtää kuluttajan riisto, koska kyseessä on osakeyhtiö, mutta miksi SOK pitää hirveitä hintoja siinä kun pieni K-kauppa myy halvalla?

Mitä kaikkea pieni K-kauppa myy halvalla?

Vierailija
91/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuote on homeessa yms niin tehkää reklamaatio, aina on saanut hyvityksen. Meillä xtran tuotteista käytetäänmm. roskapussit, pesuaineita, chilipähkinät, rusinat, folio, tortilasipsit, salsa, meetwursti, kikherneet, ketsuppi, margariini, kananmunat..nämä nyt tuli ainakin mieleen

Vierailija
92/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat edes esim. Atrian tai Valion tuotteitta tuonut alaspäin. Xtran tuotteet ei mene minkään tuottajan pussiin, toisin kuin aiemmin mainitut.

Kiva tuottajien olla, kun hintoja nostetaan mutta valtaosa tuotosta kauppa vetää välistä. Menot ne on heilläkin noussut.

Tähän asti olen mielelläni maksanut vähän enemmän, mutta alkaa kipurajat pian paukkua.

Vierailija
93/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut?

Meidän pienessä K-kaupassa järkyttävät hinnat, ei tule asioitua kuin silloin, jos isommasta kaupasta unohtunut jotakin ostaa. Halvemmalla pääsee prismassa. Eikä edes asuta pk-seudulla tai missään muussa isossa kaupungissa.

Vierailija
94/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra Parboiled Riisi on puolet halvempaa kuin Myllärin pitkäriisi;

Xtra Mozarella juusto on myös hyvää. Juustoista löytyy Gouda ja Edamer jotka myös syötäviä.

Xtra hasselpähkinä suklaa on todella hyvää, sisältää yllättävän paljon hasselpähkinää eikä sisällä aromeja kuten monet muut tuotteet.

Vierailija
95/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kitisette? Mulle on ihan sama syökö joku, X-tra, Pirkka tai jotain muuta halpis tuotetta.. Itselläni on varaa syödä mitä haluan ja välillä otan halvempiakin tuotteita. Tuo moinen valitus on vain huono itsetuntoisten kitinää, kun ei leimaantumisen vuoksi uskalleta ostaa halpis kamaa, vaikka rahapussi niin vaatisikin. Samainen jengi pyörittää huusholliaan velkarahalla tai on vanhempiensa lompsalla. Pääasia että näyttää päälle päin hyvältä . Jos pihassa on uusi velka Bemari, ei sillä kaupasta halpahintaisia kamoja kuljetella, imagehan siinä kärsii. Katsokaa joskus, vaikka siihen velalla hommattuun vessan peiliinne ja olkaa rehellisiä itsellenne. Mä nautin rahoistani ja annan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
96/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaako S-ryhmä nykyään vauva-palstalla hintojaan? Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
97/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En osta noita tuotteita ikinä.

Vierailija
98/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän piilomainontaa taas täällä. En silti tule sinne s-kauppaan.

Vierailija
99/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole melkoista moskaa?

On. Ostan yleensä aina halpamerkkejä kuten Rainbow'ta ja Pirkkaa, mutta Xtra on syömäkelvotonta.

Onhan niitä tutkittu, että Xtra-kahvi on hyvää ja se kanelikin terveellisintä, mitä Suomessa myydään (Kuluttaja-lehden tutkimus).

Vierailija
100/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra-tuotteet ei kuulu ostoksiini.