Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-Ryhmä laskee Xtra-tuotteiden hintoja 5%

Vierailija
21.03.2023 |

Voisi S-ryhmä samalla purkaa koko bonusjärjestelmänsä joka on ihan turha, ja laskea kaikkia hintojaan siitä kertyneellä säästöllä.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin just, että vaikka paljon ostankin ruokaa Prismasta, niin en kyllä nyt muista yhtään EXTRA-tuotetta ostaneeni, paitsi mausteita. Jotka oli kyllä ihan hyviä.

Että laittaisiko joku kiltti vinkkiä, mitä EXTRA-tuotteita kannattaa ostaa.

-mausteet

-

-

-

-

Ihan hyviä tuotteita paljonkin, lienee k-kaupan asiakkaiden tai kauååiaiden haukkumia.

- xtra sipsit

-kermajuusto

-pesuaineet

-mehut

-talouspaperi

-etc.etc.

En todellakaan ole kalliin K-kaupan asiakas, vaan käyn aina Prismassa. Kaikki kokeilemani Xtran tuotteet ovat olleet niin surkeita, että enää en vähiä rahojani näihin kokeiluihin tuhlaa.

Vierailija
62/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin ruuanhintoja on hilattu 100% että eipä hirveösti liikauta keskimäärin 5% hinnan lasku. Kallista on ruoka ja hyllyyn jää moni tuote näillä hinnoilla. Ärsyttävää kuluttajien sumuttanista ja aliarvioimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtran lettuhillo ja oikeastaan kaikki säilykkeet on tosi hyviä. Miten niin syömäkelvotonta? Meneekö vähän nipottamiseksi? Ja oon siis ihan ok tienaava ja silti noita ostan koska se nyt vaan on järkevää.

Katso niitä tuotesisältöjä. X-tra ketsupissa on tomaattia 18% loput maissitärkkelystä, sokeria ja kiisseliainetta. Normisti 60-80% sisältää tomaattia. Toi on jo feikkiruokaa.

Vierailija
64/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xtran lettuhillo ja oikeastaan kaikki säilykkeet on tosi hyviä. Miten niin syömäkelvotonta? Meneekö vähän nipottamiseksi? Ja oon siis ihan ok tienaava ja silti noita ostan koska se nyt vaan on järkevää.

Minäkin olen hyvin tienaava ja ostan rainbowta koska se on järkevää, joku raja siinä mitä halpaa sotkua viitsii syödä kun parempaankin on varaa. Joskus xtra vessapaperia esimerkiksi ostin niin oli sellaista tauhkaa että piti ottaa paksummin paperia ettei sormet kastu, ei siinä tule edes mitään säästöä.

Kaikki halppispaperit on huonoja mut muuten toi koko vastaus on elitististä roskaa. Suomessa ruuan laatu on hyvä, kautta linjan. Se et pitää päteä rainbowlla on älytöntä. Kerro jos xtran mausteista valkosipuli sisältää (yllättäen) 100% valkosipulia ja rainbown tuote ihan samaa niin kuinka valtava ero voi laadussa olla?

Mä vielä teen eron sen suhteen ostanko kiinalaista tai espanjalaista valkosipulia.

Jep, olen varmaan törkeä elitisti kun puristaen aina tuoretta valkosipulia ruokaa laittaessani, ei ole valkosipulijauheelle ollut tarvetta.

Vierailija
65/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just, että vaikka paljon ostankin ruokaa Prismasta, niin en kyllä nyt muista yhtään EXTRA-tuotetta ostaneeni, paitsi mausteita. Jotka oli kyllä ihan hyviä.

Että laittaisiko joku kiltti vinkkiä, mitä EXTRA-tuotteita kannattaa ostaa.

-mausteet

-

-

-

-

Vehnäjauhot ajaa ihan asiansa.

Vierailija
66/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xtra kahvi on ihan juotavaa jos tykkää tummemmasta paahdosta. Suurin osa alkuasukkaista tosin juo laihaa kuralientä mieluummin. :-D

En ole kovin vaativa kahvin suhteen, kelpaa huoltoaseman seissyt kultakatriina ja työkaverin keittämä laihahko vaalea paahto. Kerran erehdyin ostamaan tuota extra-kahvia kun halusin säästää ja meni kyllä hukkaan se säästö, ihan juomakelvotonta. Tummapaahtoa tuo ei ole nähnytkään...

Joku kai luulee, että kun pavut pääsevät palamaan, on se tummaa paahtoa. Joskus vuosia sitten erehdyin tuota ostamaan ja eka fiilis tuli palaneen käry. Tumma paahto on aivan erilaista.

Vierailija
67/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole melkoista moskaa?

On. Ostan yleensä aina halpamerkkejä kuten Rainbow'ta ja Pirkkaa, mutta Xtra on syömäkelvotonta.

Riippuu tuotteesta. Xtran meetvursti on tismalleen samaa tavaraa kuin Huhtahyvän puolta kalliimpi metukka, ja myydään isommassa paketissa. Valmistaja lukee pakkauksessa, samoin ainesosat ja maku ja koostumuskin ihan sama. Samoin Lidlin Dulanon metukka on myös samaa tavaraa, joten voi huoletta jättää sen kalliimmalla brändillä myytävän saman tuotteen kauppaan ja ostaa näitä halvempia.

Muista tuotteista en tiedä, en ole uskaltanut ostaa eikä jaksa ihan kaikkia ainesosaluetteloita ruveta läpi selaamaan ja valmistajia tutkimaan.

Olisiko näin, että liha on sama kuin merkkituotteessa, mutta silpaistu eri kohdasta elukkaa?

Vierailija
68/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tra kahvi maksoi parhaimmillaan 1.49e, hetki sitten näytti alepassa olevan noin 3.30e ja nyt koitetaan saada sankariviittaa päälle laskemalla 5%, kun ensin on nostettu noin 120%.

Kuulostaa enemmän vi--uilulta kuin joltain asiakkan huomioimiselta.

Sama kun kilo spagetti maksoi 0,33 ja nykyään maksaa 1,19 .

Vierailija
69/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5% ei mieltä lämmitä, kun esim. tomaattimurskan hinta on ennestään kolminkertaistunut...

Uunimakkara oli ihan merkilläkin 69 senttiä pari vuotta sitten ja nyt xtra 1,49.

Silloin kun alkoi kala kallistua, siirryin makkaraan niin jäänyt hinta mieleen.

Perunakin tuplannut hintansa.

Maito ainoa ostamistani jossa hinnannousu sen mukaista mitä tilastot sanoo.

Valtamedia on täynnä valeuutisia ja disinformaatiota jota hallinto sanelee, jokainen näkee itse että katteet ja hinnat ovat nousseet valtavasti ja tätä ei haluta kertoa ettei kansa lähde kaduille kapinoimaan...

Vierailija
70/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron makaronilaatikon hinta ensin kahteen euroon, ja siitä sitten 10 centin alennus.

Mitä hyvyyttä! Ooh! Kate nousi vain 90%.

Vierailija
71/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko nyt vaihteeksi puhua niistä bonuksista!

Vierailija
72/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ostamaan xtran tuotteita. Ihan vaan, koska on Kaupan OMA tuotemerkki ja laatu on yleensä ollut huonompi. Ja ulkomaalaista on moni mitä olen katsonut esim juustot. 

Vierailija
73/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5% ei mieltä lämmitä, kun esim. tomaattimurskan hinta on ennestään kolminkertaistunut...

Missä päin Suomea on ollut noin halpaa tomaattimurskaa? Meillä Extran tomaattimurska on 49snt ja sitä ollaan vuosia käytetty. Missä on joskus ollut ihan puoli-ilmaisia?

Vierailija
74/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla vai tyytyväinen johonkin 5% alennukseen ja vielä xtran tuotteisiin? Ihme pelleilyä. Ne ovat ihan moskaa. Kaikkia hintoja pitäisi tiputtaa joka tuotteeseen eikä vaan sen ruhtinaalliset 5%. Nyky hinnoissa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
75/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo kirjoitti:

Voisitteko nyt vaihteeksi puhua niistä bonuksista!

Typerä ja kallis asiakasta huijaava seurantajärjestelmä. Sitten saadaan bonusta, omat ylihinnoitellut sentit saadaan tilille ja oi että on hauskaa. Mitähän tuo bonusjärjestelmä maksaa? Maltaita!

Kuten Hok-Elannon ja S-ryhmän hallintoneuvosto ja edustajisto? Poliitikot siellä nostavat huikeita palkkioita. Voitelujärjestelmä?

Asian sivusta, mutta näin vaalien alla olisi hyvä nostaa plydälle tämäkin asia.

Vierailija
76/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5% alennuksen takia nyt ei kannata edes uusia hyllyihin uusia lappuja, kukaan ei edes huomaa alennusta ja paperia, mustetta ja työtunteja kuluu turhaan.

Vierailija
77/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako narista. Minä olen kiitollinen, että edes joku kauppaketju huomioi ihmisten hädän ja vie hintakehitystä takaisin terveeseen suuntaan. Teille narisijoille on tärkeintä saada valittaa. Ihan sama, mitä tehdään, niin vali-vali. Minä kiitän S-ketjua. Huomaa, että osuuskuntapohjaisessa ketjussa ajatellaan edelleen oikeasti myös ihmisiä toisin kuin niissä, joissa pelkkä yksiviivainen voitontavoittelu ohjaa kaikkea. S-ketjussa on edelleen eettisyyttä toiminnassa mukana.

Vierailija
78/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan totta, xtra vehnäjauhot on ihan ok. Terveisin se rainbow-elitisti.

Vierailija
79/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Nyt ei tarvitse köyhien enää ulvoa täällä joka päivä!hinnoista!!!!

Olkaat hyvä.

Kauppias

Vierailija
80/146 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksako narista. Minä olen kiitollinen, että edes joku kauppaketju huomioi ihmisten hädän ja vie hintakehitystä takaisin terveeseen suuntaan. Teille narisijoille on tärkeintä saada valittaa. Ihan sama, mitä tehdään, niin vali-vali. Minä kiitän S-ketjua. Huomaa, että osuuskuntapohjaisessa ketjussa ajatellaan edelleen oikeasti myös ihmisiä toisin kuin niissä, joissa pelkkä yksiviivainen voitontavoittelu ohjaa kaikkea. S-ketjussa on edelleen eettisyyttä toiminnassa mukana.

Ehkä näin voi olla joissakin tapauksissa. Meidän osuuskauppa pitää kuitenkin ABC-automaateillaan jokusta senttiä suurempaa litrahintaa kuin muilla huoltiksilla, perusteluna varmaankin se, että saavat ne roposet takaisin bonuksina. Jos ei joudu tankkaamaan alvariinsa, kalliimmaksihan tuo osuuskaupan bensa jää.