S-Ryhmä laskee Xtra-tuotteiden hintoja 5%
Voisi S-ryhmä samalla purkaa koko bonusjärjestelmänsä joka on ihan turha, ja laskea kaikkia hintojaan siitä kertyneellä säästöllä.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5% ei mieltä lämmitä, kun esim. tomaattimurskan hinta on ennestään kolminkertaistunut...
30% vaan kaiken ruuan hinta alas.
Onnistuu kun äänestätte PS, ja he laskee polttoaineen ja sähkön hinnan.
No eivät laske. Menevät juuri siihen, mitä muut hallituskumppanit haluavat. Jos KOK haluaa, että bensan hinta pysyy samana, koska heidän kannattajillaan on varaa, kohta PS on siinä perässä. PersKeKo oli hyvä esimerkki ulkomailta tulevia myöten,
Ne tuotteet saattavat sisältää jotain epämääräistä xtraa. Jokin aika sitten esim. tämän merkin rahkoissa oli hometta.
Rainbow on parempi merkki, mutta ilmeisesti sitten liian hyvä alennettavaksi.
Xtran lettuhillo ja oikeastaan kaikki säilykkeet on tosi hyviä. Miten niin syömäkelvotonta? Meneekö vähän nipottamiseksi? Ja oon siis ihan ok tienaava ja silti noita ostan koska se nyt vaan on järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Xtran lettuhillo ja oikeastaan kaikki säilykkeet on tosi hyviä. Miten niin syömäkelvotonta? Meneekö vähän nipottamiseksi? Ja oon siis ihan ok tienaava ja silti noita ostan koska se nyt vaan on järkevää.
Minäkin olen hyvin tienaava ja ostan rainbowta koska se on järkevää, joku raja siinä mitä halpaa sotkua viitsii syödä kun parempaankin on varaa. Joskus xtra vessapaperia esimerkiksi ostin niin oli sellaista tauhkaa että piti ottaa paksummin paperia ettei sormet kastu, ei siinä tule edes mitään säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Alkavat olla sitten laadun mukaisessa hinnassa. Juustojen hintaakin hilattu tänä vuonna ylöspäin, eli kohta ovat alkuvuoden hinnoissa eli siinä, minkä niistä viitsii maksaa. Ilmeisesti asiakkaat ovat jättäneet nuo juustot viime aikoina ostamatta, samalla rahalla kun on saanut parempaakin.
X-tra tomaattimurska maksaa nyt saman verran kuin Mutti.
Aivan erilaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen hyvin tienaava ja ostan rainbowta koska se on järkevää, joku raja siinä mitä halpaa sotkua viitsii syödä kun parempaankin on varaa. Joskus xtra vessapaperia esimerkiksi ostin niin oli sellaista tauhkaa että piti ottaa paksummin paperia ettei sormet kastu, ei siinä tule edes mitään säästöä.
Kaikki halppispaperit on huonoja mut muuten toi koko vastaus on elitististä roskaa. Suomessa ruuan laatu on hyvä, kautta linjan. Se et pitää päteä rainbowlla on älytöntä. Kerro jos xtran mausteista valkosipuli sisältää (yllättäen) 100% valkosipulia ja rainbown tuote ihan samaa niin kuinka valtava ero voi laadussa olla?
Rouppinkia!
Sen se tekee vain pärjätäkseen hintavertailuissa. Niitähän ei voi syödä eikä siis ostaa toista kertaa. Kaikki ei sovi koirallekaan. Viimeksi hairahduin "kalapuikkoihin". Puikkoja olivat, kalasta ei merkkejä. Koira ei syönyt.
Poonussysteemi nostaa kustannuksia. Käyttäjä pääsee omilleen, käyttämätön maksaa viuluyt, kauppias nauraa.
xtra kahvi on ihan juotavaa jos tykkää tummemmasta paahdosta. Suurin osa alkuasukkaista tosin juo laihaa kuralientä mieluummin. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halppispaperit on huonoja mut muuten toi koko vastaus on elitististä roskaa. Suomessa ruuan laatu on hyvä, kautta linjan. Se et pitää päteä rainbowlla on älytöntä. Kerro jos xtran mausteista valkosipuli sisältää (yllättäen) 100% valkosipulia ja rainbown tuote ihan samaa niin kuinka valtava ero voi laadussa olla?
En ole viitsinyt kaikkia xtra tuotteita ostaa petyttyäni muutaman kerran. Voihan siellä olla hyviäkin mutta en näe syytä ottaa riskiä. Kommenttini elitismi on vain sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
xtra kahvi on ihan juotavaa jos tykkää tummemmasta paahdosta. Suurin osa alkuasukkaista tosin juo laihaa kuralientä mieluummin. :-D
En ole kovin vaativa kahvin suhteen, kelpaa huoltoaseman seissyt kultakatriina ja työkaverin keittämä laihahko vaalea paahto. Kerran erehdyin ostamaan tuota extra-kahvia kun halusin säästää ja meni kyllä hukkaan se säästö, ihan juomakelvotonta. Tummapaahtoa tuo ei ole nähnytkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole melkoista moskaa?
On. Ostan yleensä aina halpamerkkejä kuten Rainbow'ta ja Pirkkaa, mutta Xtra on syömäkelvotonta.
Riippuu tuotteesta. Xtran meetvursti on tismalleen samaa tavaraa kuin Huhtahyvän puolta kalliimpi metukka, ja myydään isommassa paketissa. Valmistaja lukee pakkauksessa, samoin ainesosat ja maku ja koostumuskin ihan sama. Samoin Lidlin Dulanon metukka on myös samaa tavaraa, joten voi huoletta jättää sen kalliimmalla brändillä myytävän saman tuotteen kauppaan ja ostaa näitä halvempia.
Muista tuotteista en tiedä, en ole uskaltanut ostaa eikä jaksa ihan kaikkia ainesosaluetteloita ruveta läpi selaamaan ja valmistajia tutkimaan.
Mielummin ottaisin samalla hinnalla 5%:n laadunparannuksen.
No nyt alkaa kuulostaamaan siltä kuin monopoli aseman saanut ryhmittymä alkaisi kantamaan sellaista yhteiskuntavastuuta kuin sille kuuluukin. Hyvä S-ryhmä, myönteinen uutinen.
Suomalaiset on tottuneet liian hyvään. Ei pitäisi halpuuttaa hintoja kun siitä valitetaan. Xtra on ihan hyvä tuote ostan aina vain sitä s-kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vielä teen eron sen suhteen ostanko kiinalaista tai espanjalaista valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Rouppinkia!
Sen se tekee vain pärjätäkseen hintavertailuissa. Niitähän ei voi syödä eikä siis ostaa toista kertaa. Kaikki ei sovi koirallekaan. Viimeksi hairahduin "kalapuikkoihin". Puikkoja olivat, kalasta ei merkkejä. Koira ei syönyt.
Minun koirani rakastaa juustoa yli kaiken, mutta Xtran juustoviipaleita se vain haistoi epäluuloisesti eikä syönyt. En pystynyt itsekään syömään niitä leivän päällä, ja yritin käyttää ne silputtuna uuniruoassa. Juusto ei sulanut eikä ruokaa pystynyt syömään, maku ja koostumus olivat niin hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole melkoista moskaa?
On. Ostan yleensä aina halpamerkkejä kuten Rainbow'ta ja Pirkkaa, mutta Xtra on syömäkelvotonta.
Riippuu tuotteesta. Xtran meetvursti on tismalleen samaa tavaraa kuin Huhtahyvän puolta kalliimpi metukka, ja myydään isommassa paketissa. Valmistaja lukee pakkauksessa, samoin ainesosat ja maku ja koostumuskin ihan sama. Samoin Lidlin Dulanon metukka on myös samaa tavaraa, joten voi huoletta jättää sen kalliimmalla brändillä myytävän saman tuotteen kauppaan ja ostaa näitä halvempia.
Muista tuotteista en tiedä, en ole uskaltanut ostaa eikä jaksa ihan kaikkia ainesosaluetteloita ruveta läpi selaamaan ja valmistajia tutkimaan.
Mä en jaksa kytätä niitä etikettejä joka kerta kaupassa käydessäni. Valmistaja saattaa vaihtua lennossa ja joskus on jotain moskaa lautasella vaikka edellisviikolla "sama" tuote oli ihan ok.
En ole koskaan extraa ostanut, mutta kuulopuheiden ja jokusen lehtiuutisenkin perusteella laatu huonoa.
Aloittakoot halpuutuksen koko valikoimansa suhteen....
Nostettiin 50%, myöhemmin romautettiin 5%.