Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?
Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.
Kommentit (286)
0 maskia
0 rajoitusta
0 rokotetta
0 koronaa
Omista tutuista rokottamattomat voi hyvin ja rokotetuilla lääkärikäyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koronarokotettu, enkä ole ollut viimeisen yli 3 vuoden aikana kipeä kuin yhden kerran, nimittäin silloin kun sairastin koronan keväällä 2021.
Juttelin just eilen kolmesti rokotetun kaverini kanssa, joka ihmetteli ihan samaa: hän ei ole ollut kipeä kertaakaan sitten vuoden 2019.
Koronarokote ei kylläkään suojaa flunssalta, mutta pääsääntöisesti ehkä ne, jotka ottivat rokotteet, ovat myös pitäneet parempaa huolta käsihygienista ja vältelleet enemmän kontakteja, jolloin flunssatkaan eivät ole niin tarttuneet. Itsellä on ollut joku yksittäinen nuha muutaman vuoden sisään, mutta esim. vatsatautia ei kertaakaan, kuten normaalisti olisi ollut (koputetaan puuta).
Hassu ajatus. Oman kokemukseni mukaan ne jotka jätti rokotukset ottamatta on niitä jotka huolehtii sekä käsihygieniastaan sekä käyttää (edelleen) hengityssuojaimia ihmisten ilmoilla.
Tosi monethan nakkasi maskit mäkeen heti kun olivat ekan rokoteannoksensa saaneet ja julisti kuinka nyt vihdoin ollaan suojassa koronatartunnalta eli ticotico!
Suomalaisista sai kyllä todella typerän kuvan tämän pandemian aikana ja moneen kertaan.
Ei vaan rokotevastaiset vastustivat myös maskeja. Muista maskimadot ja tiihosen jutut. Heidän lapsensa eivät saaneet koulussa pitää maskeja ja he itse riitelivät joka paikassa maskeista. Yksikin äiti vastasyntyneen teho-osastolla kieltäytyi maskista ja kertomansa mukaan teki kantelun.
Ei kuulu omaan tuttavapiiriin moiset tyypit. Omassa tuttavapiirissä maskia alkoi käyttämään ekana jo heti pandemian alettua nämä, jotka ei rokotteita ole ottaneet.
Ja he käyttää maskeja yhä edelleen.
Samoin omassa tuttavapiirissä se eka rokoteannos sai todella monet nakkaamaan maskit pois, koska nyt olen suojassa ja vihdoin pandemia on ohi.
Muutenkin täällä on ihan outo koko tämä asenne koronavirusta kohtaan. Ensin sitä vähäteltiin, sitten panikoitiin, sitten taas vähäteltiin ja suorastaan on saatu ihmiset häpeämään sairastumista ja etenkin jos se oma tartunta ei mene huomaamatta/oireitta päivässä ohi eikä ole koriskentällä pari päivää testin plussan jälkeen.
Nyt puhut ihsn omiasi. Rokotevastaisuus ja maskivastaisuus kulkivat ihan käsikädessä. Etkö tosiaan ole yhtään vl ja vkk ja vaikka tunnetun keto-kirjailija rämäkön somea seurannut.
Esimerkisi Turtiainen ilman maskia edeskunnassa ja kannattajansa joja paikassa riitelemässä maskista? Terveyskeskuksen aulassa, odotushuoneissa, kouluissa, työpaikoillaan.
Rokottamaton olen. Ei flunssan flunssaa 3,5 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
0 maskia
0 rajoitusta
0 rokotetta
0 koronaaOmista tutuista rokottamattomat voi hyvin ja rokotetuilla lääkärikäyntejä.
kokonaiskuva hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan selkeästi havaittavissa että rokotetut sairastelee enemmän ja koronarokotteiden myötä on huomattavan suurta ylikuolleisuutta eli ihmisiä menehtyy huomattavan paljon enemmän siihen nähden minkälainen ikärakenne suomessa on.
Jostain syystä nyt menehtyy normaalia enemmän työikäistä väestöä ja urheilijoita tipahtelee poikkeuksellisen paljon.
Siitä sitten vaan ne vahvistetut luvut pöytään. Siis ajalta ennen koronaa / koronan jälkeen. Jaoteltuna tietysti ikäryhmittäin. Siitä odottaessa pidän teitä rokotevastaisia yhä edelleen foliohattuina.
Vierailija kirjoitti:
0 maskia
0 rajoitusta
0 rokotetta
0 koronaaOmista tutuista rokottamattomat voi hyvin ja rokotetuilla lääkärikäyntejä.
Sius tuo on ihan naurettavsa. Yhtä lailla voit sairastua ihan mihin tahansa.
Tommonen omahyväisyys on typerää.
Ihmuset sairastelivat jo, kuka mitäkin, ennenkuin koronaa olikaan eikä kenelläkään rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ihmiset ole rokotevastaisia jotka eivät hae tämän vuotisia koronarokotteita ja/tai influenssarkotuksia?
Mä harkitsen nykyään ihan kaikkia rokotuksia tämän skandaalin jälkeen.
Harkitset??? Sinä olet rokotevastainen hörhö jos et hae niitä influenssarokotuksia ja koronarokotuksia! Ihminen joka ei hae rokotuksia on rokotevastainen.
Vierailija kirjoitti:
0 maskia
0 rajoitusta
0 rokotetta
Kerro nyt vielä niinko muutkin hörhöt, et kuole koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni suomalainen hakee koronarokotteen tänä vuonna? Ovatko he kaikki rokotevastaisia jotla sitä ei hae?
Ei niitä ole edes saatavilla muille kuin erityisryhmille, joten ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄
Minä olen lääkäri ja koska en uskaltanut ottaa mRNA-rokotteita, jouduin etätöihin siihen asti kunnes sain hankittua koronan. Sen jälkeen sain tehdä potilastyötä.
Kaikki muut rokotteet olen tähän asti ottanut, mutta mRNA-rokotteita en aio ottaa. Opiskelen sitten vaikka uuden ammatin itselleni.
Koronan sairastin hyvin lievänä.
Vaikka kuinka monta. Samoin kuin rokotettujakin. Ei nuo norot ja streptokokit jne. kysele, onko ihmisellä koronarokotteet otettuna vai ei.
Olen rokottamaton ja kaksi kertaa koronan sairastanut. Joku aika sitten oli joku omituinen tauti, jossa nousi vain korkea kuume ja tulehdusarvot nousi taivaisiin. Ei muuta. Koronaa se ei ollut. Tiedän ihmisiä, joille korona tehdyt long covid oireita ja heissä 4 kertaa rokotettuja. Yksi tällä hetkellä työkyvytön ja oikeasti ei voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan selkeästi havaittavissa että rokotetut sairastelee enemmän ja koronarokotteiden myötä on huomattavan suurta ylikuolleisuutta eli ihmisiä menehtyy huomattavan paljon enemmän siihen nähden minkälainen ikärakenne suomessa on.
Jostain syystä nyt menehtyy normaalia enemmän työikäistä väestöä ja urheilijoita tipahtelee poikkeuksellisen paljon.Siitä sitten vaan ne vahvistetut luvut pöytään. Siis ajalta ennen koronaa / koronan jälkeen. Jaoteltuna tietysti ikäryhmittäin. Siitä odottaessa pidän teitä rokotevastaisia yhä edelleen foliohattuina.
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/onko-koronakuolemia-paljon-…
Sinä siis väität että tuon linkin takana puhuu/kirjoittaa rokotevastaisia ihmisiä?
Väität että thl sekä väestöliitto on rokotevastaisia ryhmiä?
Enpä tiedä, mitä rokottamattomat sairastavat, sillä tunnen vain fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mitä rokottamattomat sairastavat, sillä tunnen vain fiksuja ihmisiä.
Et tunne. Jos tuntisit vain fiksuja ihmisiä, et määrittelisi ihmisiä piikitysten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas nyt että mitä hyötyä influenssarokotteesta on vaikka 30 tai 40 vuotiaalle ihmiselle? Väität ihan oikeasti että ihminen joka ei hae influenssarokotusta tai koronarokotusta ei ole fiksu?
Ei mRNA-rokotteita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄
Minä olen lääkäri ja koska en uskaltanut ottaa mRNA-rokotteita, jouduin etätöihin siihen asti kunnes sain hankittua koronan. Sen jälkeen sain tehdä potilastyötä.
Kaikki muut rokotteet olen tähän asti ottanut, mutta mRNA-rokotteita en aio ottaa. Opiskelen sitten vaikka uuden ammatin itselleni.
Koronan sairastin hyvin lievänä.
Oletko lääkärinä sitä mieltä ettet koskaan sairastu mihinkään etkä kuole kun jätit nwo- piikin ottamatta? Allekirjoitat urbanskin pissiohjeet ja paasaat maskien hyödyttömyydestä. Riekut toreilla energiahoitajien kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Itse kuitenkaan et ole fiksu, kun tuolla tavalla provoilet. Fiksut ihmiset eivät ole kiinnostuneita toisten rokotuksista ja ymmärtävät myös sen, että kaikki eivät voi terveydellisistä syistä ottaa piikkejä.
Minut leimattiin koronan myötä rokotevastaiseksi koska en ottanut koronarokotetta koska koin koronarokotteen turhaksi itselleni. Minut asetettiin myös eri asemaan muiden kanssa kun en koronarokotetta ottanut koska tuli koronapassi käyttöön.
Koronarokotteesta ei olisi ollut minulle mitään hyötyä koska sairastin koronan lievänä kuten myös lähes kaikki muutkin koronarokottamattomat.
Itse koen että koronarokote on hyödyllinen vain niille ihmisille joille korona voi olla vaarallinen eli todella iäkkäille sekä monisairailla ihmisille.
M30