Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä testissä saavat paljon pisteitä ne, joilla on psykopaatin piirteitä uskallatko kokeilla?

Vierailija
20.03.2023 |

Tässä testissä saavat paljon pisteitä ne, joilla on psykopaatin piirteitä uskallatko kokeilla? https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009461595.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljon kerro, kun vastaamalla 'ei samaa ja ei eri mieltä' testi antaa jo viitteet psykopatiaan.

Vierailija
2/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pistettä yli keskimääräisen. Aika surkee testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 pistettä.

Vierailija
4/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset sanovat usein, että olen sekaisin."

Tämä kysymys on typerä. En minä ainakaan ole niin paljon ihmisten kanssa tekemisissä, että jatkuvasti jaeltaisiin tällaisia mielipiteitä.

Vierailija
5/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Sain korkeat pisteet vain koska vastasin rehellisesti, että minullehan ei v""ulla.  Kuka nyt haluaa olla surkea kynnysmatto`?

Vierailija
6/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aika roiseja kysymyksiä. Mutta kai näitä oikeastikin on, joitten mielestä kosto on parasta kylmänä nautittuna. Ainakin puheissaan.

Vierailija
7/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 pistettä.

Vierailija
8/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vain 17 ja tiedostan kyllä olevani kiltti ja varmaan jopa se kynnysmatto.

Vierailija
9/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään nyt ihan tervettä ole saatika tavoiteltavaa, mutta kaiketi testin idea on mitata kynnysmatot ja kaikki muut on sitten psykopaatteja.

Vierailija
10/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään nyt ihan tervettä ole saatika tavoiteltavaa, mutta kaiketi testin idea on mitata kynnysmatot ja kaikki muut on sitten psykopaatteja.

Minä sain 9 pistettä enkä kyllä tunne olevani mitenkään kynnysmatto. 

Vierailija
11/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan kysymykseen oikea vastaus olisi ollut: hitostako minä tiedän? -joten lopputulos ei kerro mitään. Aina mulle käy testeissä näin.

Vierailija
12/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipsykopaattina olen harjoitellut testin parissa ja nykyisin saan 16 pistettä eli omaan keskivertoa paljon vähemmän psykopaattisia piirteitä.

Vierailija
13/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan itse sitten joku henkinen ufo, kun kaikissa kyselyissä joihin oon vastannut, ovat ne vastaukset niin kaukana ajattelustani, että mikä tahansa valinta on karkeaa valehtelua?Ja koska en pysty valitsemaan edes etäisesti ajatteluani muistuttavaa vastausta, ei lopputulos kerro mitään eli turhaan tein.

Vierailija
14/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan jo sinäminä-lehden kyselyissä (jonnet jne,) ei ollut sopivia vastausvaihtoehtoja ollenkaan. Sama jatkuu edelleen vaalikoneita myöten. Turhauttavaa!

Vierailija
15/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös psykiatrilla masennustesti oli semmoinen tasapääpumaska etten voinut löytää itseni mukaisia vastauksia.

Vierailija
16/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan itse sitten joku henkinen ufo, kun kaikissa kyselyissä joihin oon vastannut, ovat ne vastaukset niin kaukana ajattelustani, että mikä tahansa valinta on karkeaa valehtelua?Ja koska en pysty valitsemaan edes etäisesti ajatteluani muistuttavaa vastausta, ei lopputulos kerro mitään eli turhaan tein.

Täällä on sitten toinen ufo. Hyvin vaikea valita koska en tiedä astuuko huijari syndrooma esiin jos vastaan muuta kuin keskiarvon. Mittaako testi lähinnä minun omia mielikuvia itsestäni ja sitten jos muut sen tekisi minusta niin mikä se vastaus sitten niillä olisi? Eli missään ei ole sitä totuutta mistään.

Vierailija
17/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä testeissä pystyy ihan maalaisjärjellä päättelemään miten saa matalat ja korkeat pisteet. Ei vaikuta kovinkaan luotettavalta testiltä, mutta eipä iltapäivälehdeltä muuta voi odottaakaan.

Vierailija
18/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sitten toinen ufo. Hyvin vaikea valita koska en tiedä astuuko huijari syndrooma esiin jos vastaan muuta kuin keskiarvon. Mittaako testi lähinnä minun omia mielikuvia itsestäni ja sitten jos muut sen tekisi minusta niin mikä se vastaus sitten niillä olisi? Eli missään ei ole sitä totuutta mistään.

Mulla sillai simppelimpi, että vaikka yritän vastata kuinka rehellisesti ja suoraan (en pidä itsepetoksesta) en silti koskaan löydä edes etäisesti sopivia vastauksia. 

Vierailija
19/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteesi 10/45

Ei huolta psykopatiasta!

Vierailija
20/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä testeissä pystyy ihan maalaisjärjellä päättelemään miten saa matalat ja korkeat pisteet. Ei vaikuta kovinkaan luotettavalta testiltä, mutta eipä iltapäivälehdeltä muuta voi odottaakaan.

Mikään (psykologinen) testi ei voi olla luotettava, jos kysymyksiin vastaa epärehellisesti. Se on ihan oma valinta haluaako selvittää totuuden vai keplotella kaunistellun tuloksen.