Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?

Vierailija
20.03.2023 |

Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.

Kommentit (286)

Vierailija
121/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koronarokotettu, enkä ole ollut viimeisen yli 3 vuoden aikana kipeä kuin yhden kerran, nimittäin silloin kun sairastin koronan keväällä 2021.

Juttelin just eilen kolmesti rokotetun kaverini kanssa, joka ihmetteli ihan samaa: hän ei ole ollut kipeä kertaakaan sitten vuoden 2019.

Koronarokote ei kylläkään suojaa flunssalta, mutta pääsääntöisesti ehkä ne, jotka ottivat rokotteet, ovat myös pitäneet parempaa huolta käsihygienista ja vältelleet enemmän kontakteja, jolloin flunssatkaan eivät ole niin tarttuneet. Itsellä on ollut joku yksittäinen nuha muutaman vuoden sisään, mutta esim. vatsatautia ei kertaakaan, kuten normaalisti olisi ollut (koputetaan puuta).

Hassu ajatus. Oman kokemukseni mukaan ne jotka jätti rokotukset ottamatta on niitä jotka huolehtii sekä käsihygieniastaan sekä käyttää (edelleen) hengityssuojaimia ihmisten ilmoilla.

Tosi monethan nakkasi maskit mäkeen heti kun olivat ekan rokoteannoksensa saaneet ja julisti kuinka nyt vihdoin ollaan suojassa koronatartunnalta eli ticotico!

Suomalaisista sai kyllä todella typerän kuvan tämän pandemian aikana ja moneen kertaan.

Vierailija
122/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan selkeästi havaittavissa että rokotetut sairastelee enemmän ja koronarokotteiden myötä on huomattavan suurta ylikuolleisuutta eli ihmisiä menehtyy huomattavan paljon enemmän siihen nähden minkälainen ikärakenne suomessa on.

Jostain syystä nyt menehtyy normaalia enemmän työikäistä väestöä ja urheilijoita tipahtelee poikkeuksellisen paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, toki ovat päiväkoti-ikäisiä lapsia, jotka muutenkin ovat usein kipeinä, lähiaikoina tosin ehkä tavallista enemmän. Olen saanut 4 rokotetta (en asu Suomessa, täällä myös perusterveet saivat syksyllä päivitetyn rokotteen). Käytän tiivistä FFP2-maskia sisätiloissa kodin ulkopuolella. Olen ollut viimeksi kipeä ennen pandemian alkua kun taas sitä ennen olin kipeä pari kertaa vuodessa eli olen viime vuodet ollut terveempi kuin koskaan.

Sinua suojaa tuo hengityssuojain. Suomessa niiden väitettiin olevan lähinnä stanasta ja täysin hyödyttömiä kun taas rokotteiden ilosanomaa julisti ihan pm:kin.

Vierailija
124/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄

Ihan töissä käyn ja julkisilla kuljen, viimeksi olin flunssassa yli vuosi sitten, silloinkin oli vain nenän kutinaa ja helvetisti räkää.

Onpas täällä moni tosi terveitä! Ihan ihailla pitää!

Itsellä kaksi rokotetta ja pojalla saman verran ja ihan samalla tavalla pyörii meidän kotona flunssat kuin ennen pandemiaa. Välillä ei sairasteltu normaaliin 4-5 flunssaa vuodessa tahtiin kun sulkutoimet oli tiukimmillaan. Nyt kun kulutaudit on alkaneet taas pyöriä niin parin kuukauden välein on jotain nuhaa.

Vierailija
125/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan selkeästi havaittavissa että rokotetut sairastelee enemmän ja koronarokotteiden myötä on huomattavan suurta ylikuolleisuutta eli ihmisiä menehtyy huomattavan paljon enemmän siihen nähden minkälainen ikärakenne suomessa on.

Jostain syystä nyt menehtyy normaalia enemmän työikäistä väestöä ja urheilijoita tipahtelee poikkeuksellisen paljon.

Niin, rokotevastaisten sukulaiset js tutut kuolevat, ei meidän muiden. Mistähän johtuu?

Vierailija
126/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koronarokotettu, enkä ole ollut viimeisen yli 3 vuoden aikana kipeä kuin yhden kerran, nimittäin silloin kun sairastin koronan keväällä 2021.

Juttelin just eilen kolmesti rokotetun kaverini kanssa, joka ihmetteli ihan samaa: hän ei ole ollut kipeä kertaakaan sitten vuoden 2019.

Koronarokote ei kylläkään suojaa flunssalta, mutta pääsääntöisesti ehkä ne, jotka ottivat rokotteet, ovat myös pitäneet parempaa huolta käsihygienista ja vältelleet enemmän kontakteja, jolloin flunssatkaan eivät ole niin tarttuneet. Itsellä on ollut joku yksittäinen nuha muutaman vuoden sisään, mutta esim. vatsatautia ei kertaakaan, kuten normaalisti olisi ollut (koputetaan puuta).

Hassu ajatus. Oman kokemukseni mukaan ne jotka jätti rokotukset ottamatta on niitä jotka huolehtii sekä käsihygieniastaan sekä käyttää (edelleen) hengityssuojaimia ihmisten ilmoilla.

Tosi monethan nakkasi maskit mäkeen heti kun olivat ekan rokoteannoksensa saaneet ja julisti kuinka nyt vihdoin ollaan suojassa koronatartunnalta eli ticotico!

Suomalaisista sai kyllä todella typerän kuvan tämän pandemian aikana ja moneen kertaan.

Ei vaan rokotevastaiset vastustivat myös maskeja. Muista maskimadot ja tiihosen jutut. Heidän lapsensa eivät saaneet koulussa pitää maskeja ja he itse riitelivät joka paikassa maskeista. Yksikin äiti vastasyntyneen teho-osastolla kieltäytyi maskista ja kertomansa mukaan teki kantelun.

Vierailija
127/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon taitaa olla syyllisiä sekä rokotteet että koronan sairastaminen joka ei tosiaan ole rokotettunakaan mikään terveyttä pidemmän päälle edistävä asia.

Ja varsinkaan jos/kun sitä lieväoireista tartuntaansa ei saa rauhassa potea ja siitä ei anna keholleen aikaa rauhassa parantua vaan osa hönkii lenkille ennen aikojaan ja toisaalta myöskin niihin fyysisesti raskaisiin töihinkin pitää palata aika lailla oitis, jos kerran ei ole ihan vuoteen omana ja 40 asteen kuumeessa.

Vierailija
128/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettahan suositeltiin nimenomaan ihmisille, joilla terveys on heikompi. Onko siis ihme, että heillä on sairauksia? Kausaliteetti ja korrelaatio.

Vierailija
129/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin keski-ikäinen pariskunta ei ottanut koronarokotusta periaatteellisista syistä. He ovat jotain yltiöituhörhöjä. Ovat olleet mahataudissa noin kerran kuukaudessa ja oksentavat omalle pihalleen ja yhteisille postilaatikoille.

Miehelle on ilmestynyt kipeän näköisiä finnejä kasvoihin ja hänelle on kasvanut pallomaha. Nainen ontuu nykyään vasenta jalkaansa.

Vierailija
130/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että rokottamattomat hoitajat laitettiin palkattomalle lomalle koska ne olivat vaaraksi potilaille. Monet heistä vaihtoi alaa ja samalla valitettiin hoitajapulaa.

Rokottamaton ei päässyt baareihin,julkisiin tapahtumiin eikä moniin työpaikkoihin ellei ollut näyttää koronapassia että rokotukset oli kunnossa.

Miettikää tota touhua että oliko se täysin tervettä touhua? Mitä hyötyä edes rokotuksista oli?

Suomessa vähäistä ja lyhytaikaista esim. Espanjaan verrattuna.

Terveitä ei 5 g jutut ja nanosirut joita lääkäritkin ja sairaanhoitajat tarinoi. Hyvä kun ovat nyt pous ainakin hoitoalalta. Pissan juonti.

Mitä noihin siruihin tulee, niin pelko on ollut ihan aiheellinen.

Laittakaa linkki näihin.

Vierailija
131/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan rokotevastaiset vastustivat myös maskeja. Muista maskimadot ja tiihosen jutut. Heidän lapsensa eivät saaneet koulussa pitää maskeja ja he itse riitelivät joka paikassa maskeista. Yksikin äiti vastasyntyneen teho-osastolla kieltäytyi maskista ja kertomansa mukaan teki kantelun.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5710991

Lue siitä ja ylläty.

Sun viesti on jo erittäin typerä koska rokotevastaisia suomessa on ihan promillen luokkaa, sä olet näitä hölmöläisiä ketkä luulee että ihmiset ketkä ei ota koronarokotteita on rokotevastaisia.

Kuinka moni suomalainen hakee koronarokotteen tänä vuonna? Ovatko he kaikki rokotevastaisia jotla sitä ei hae?

Vierailija
132/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu omaan tuttavapiiriin moiset tyypit. Omassa tuttavapiirissä maskia alkoi käyttämään ekana jo heti pandemian alettua nämä, jotka ei rokotteita ole ottaneet. 

Ja he käyttää maskeja yhä edelleen.

Samoin omassa tuttavapiirissä se eka rokoteannos sai todella monet nakkaamaan maskit pois, koska nyt olen suojassa ja vihdoin pandemia on ohi. 

Muutenkin täällä on ihan outo koko tämä asenne koronavirusta kohtaan. Ensin sitä vähäteltiin, sitten panikoitiin, sitten taas vähäteltiin ja suorastaan on saatu ihmiset häpeämään sairastumista ja etenkin jos se oma tartunta ei mene huomaamatta/oireitta päivässä ohi eikä ole koriskentällä pari päivää testin plussan jälkeen.

Vierailija
133/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄

Koko ajan olen työskennellyt "eturintamassa" aspassa.  :)

Vierailija
134/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ihmiset ole rokotevastaisia jotka eivät hae tämän vuotisia koronarokotteita ja/tai influenssarkotuksia?

Vierailija
135/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, koska en seurustele ídìòóttíen kanssa.

Vierailija
136/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olin flunssassa jokin aika sitten. Ensimmäinen vuosikymmeneen. Tunnen rokotettuja ja rokottamattomia, en yhtään kuollutta ja kaikki olleet samalla lailla välillä flunssassa, oli se sitten Korona tai ei.

Vierailija
137/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija muuten sairasti covidin rokottamattomana, jolloin oli 3 viikkoa letkuissa ja rokotettuna, jolloin se oli perusflunssa. Tästä voi fiksumpi ehkä jotain oppia.

Vierailija
138/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.

Siis oliko niillä rokottajilla muka kolmenlaista piikkiä: suolaliuosta, hitaasti tehoavaa ja heti tehoavaa??? Ja mistä ne tiesi, mitä pistää kellekin? Ai niin ne ajathan varattiin etukäteen nimellä ja henkkarilla... Mutta entäs ne ex tempore -rokotustilaisuudet, mihin sai vain kävellä sisään varaamatta aikaa?

Tätä salaliittoteoriaa on vaikea uskoa.

Vierailija
139/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ihmiset ole rokotevastaisia jotka eivät hae tämän vuotisia koronarokotteita ja/tai influenssarkotuksia?

Mä harkitsen nykyään ihan kaikkia rokotuksia tämän skandaalin jälkeen.

Vierailija
140/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona nyt kiertää puolen välein. Kaikki unohtanu et kyse on loppupeleissä sars viruksesta.

Siksihän maailma laitettiin kiinni. Harmi että ihmiset luulee että homma ohi ja sairastelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä