Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?

Vierailija
20.03.2023 |

Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.

Kommentit (286)

Vierailija
101/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssaan sairastuneen tiedän. Oli teho-osastolla hengityskoneessa. Sydän pysähtyi teholla kahdesti, mutta saatiin lyömään.. On päässyt sieltä kuntoutukseen. Noin 30 v kyseessä eikä mikään ylipainoinen.

Itse otan mieluummin pari tippa rokotetta kuin viikkokaupalla tehohoitoa ja ties mitä lääkkeitä ja aineita suoneen pussikaupalla ja samalla terveys ihan romuna.

Vieläkö te rokotetut jaksatte yrittää vakuutella että rokote pelasti teidät? Onko aivan pakko kulkea laput silmillä edelleen, vai eikö mene jakeluun että jopa Thl:n Asko Järvinen on myöntänyt että rokote oli polittiinen rokote.

Ei siitä ole ollut haittaakaan sen enempää kuin muistakaan rokotteista. Neljästi rokotettu.

Joko vaalien jälkeen osaatte päästää irti koronarokotteesta ja normalisoitua elämään?

Eilen luin "rokotehaitasta." Henkilöllä juonot keuhkot ja sairastellut usein keuhkokuumeita.

Rokotuksen jälkeen oli taas saanut ja yrittänyt sitä rokotehaitaksi .

Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.

Ei sitä kuule hevillä unohdeta kuinka perusoikeuksia poljettiin, ja eristettiin muusta maailmasta spitaalisena ja mummon tappajana. Te rokotetut ette halua edes ymmärtää millaista se oli kun eriarvoistettiin ja syrjittiin vain koska halusit päättää mitä omaan kehoon laitetaan. Te rokotetut haluaisitte miellänne unohtaa kuinka paljon pahaa saitte aikaan tuolla vouhkaamisella sekä toivoitte meidän kuolemaa ja muuta mukavaa.

Tämä. Mäkään en unohda ikinä sitä vuohkaamista. Meni ihan luotto suomalaisiin.

Ja etenkin pariin hallituspuolueiden poliitikkoon jotka lietsoi tuota kahtiajakoa ja ihmisvihaa.

Vierailija
102/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.

Luotettava lähde tälle väitteelle?

Miksi alapeukut sille että pyydän lähdettä?

Koska on ilmiselvää että pyytämääsi luotettavaa lähdettä ei ole olemassakaan.

Tiedän sen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, toki ovat päiväkoti-ikäisiä lapsia, jotka muutenkin ovat usein kipeinä, lähiaikoina tosin ehkä tavallista enemmän. Olen saanut 4 rokotetta (en asu Suomessa, täällä myös perusterveet saivat syksyllä päivitetyn rokotteen). Käytän tiivistä FFP2-maskia sisätiloissa kodin ulkopuolella. Olen ollut viimeksi kipeä ennen pandemian alkua kun taas sitä ennen olin kipeä pari kertaa vuodessa eli olen viime vuodet ollut terveempi kuin koskaan.

Vierailija
104/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että rokottamattomat hoitajat laitettiin palkattomalle lomalle koska ne olivat vaaraksi potilaille. Monet heistä vaihtoi alaa ja samalla valitettiin hoitajapulaa.

Rokottamaton ei päässyt baareihin,julkisiin tapahtumiin eikä moniin työpaikkoihin ellei ollut näyttää koronapassia että rokotukset oli kunnossa.

Miettikää tota touhua että oliko se täysin tervettä touhua? Mitä hyötyä edes rokotuksista oli?

Suomessa vähäistä ja lyhytaikaista esim. Espanjaan verrattuna.

Terveitä ei 5 g jutut ja nanosirut joita lääkäritkin ja sairaanhoitajat tarinoi. Hyvä kun ovat nyt pous ainakin hoitoalalta. Pissan juonti.

Vierailija
105/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään koronarokottamatonta (aikuista).

Mä tunnen muutamia kokonaan koronarokottamattomia, muutamia joilla on kaksi rokotusta ja alkuperäinen versio sairastettuna, paljon sellaisia joilla on ne kolme rokotetta, jonkun verran heitä joilla on neljä rokoteannosta ja sitten yhden jolla on viisi.

Ja ihan joka ikinen tuttava/kaveripiiristä sekä läheisistä on ollut kipeänä viimeisen vuoden aikana käytännössä jatkuvasti. Kun yhdestä pääsee niin iskee jo seuraava. Suurimmalla osalla on ollut koronakin ja monilla sekin kahdesti (yhdellä onnekkaalla kolmesti) sekä sitten ties mitä räkätautia jota on aivan yhtä kenkkua sairastaa kuin koronaakin. Lisäksi muutama on oireillut (ja nimenomaan siis koronan, ei muun räkätaudin jälkeen) mitä erikoisimmin oirein jotka ei ole ole mitenkään edes nuhaa tai yskää vaan on ollut todella sitkasta silmätulehdusta, tasapaino-ongelmia, sydänongelmia jne jotka oikeasti tekee elämästä aika hankalaa. 

Kummallinen tuttavapiiri sinulla. Omassa tuttavapiirissä korona-aikana on sairastettu perstuntumalla arvioiden reilusti vähemmän, varsinkin ensimmäisenä kahtena vuotena. Viimeisen vuoden aikana on ehkä palattu taas normaaliin, koronaa edeltävään sairasteluun, mitä se nyt kenelläkin tarkoittaa.

Vierailija
106/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koronarokotettu, enkä ole ollut viimeisen yli 3 vuoden aikana kipeä kuin yhden kerran, nimittäin silloin kun sairastin koronan keväällä 2021.

Juttelin just eilen kolmesti rokotetun kaverini kanssa, joka ihmetteli ihan samaa: hän ei ole ollut kipeä kertaakaan sitten vuoden 2019.

Koronarokote ei kylläkään suojaa flunssalta, mutta pääsääntöisesti ehkä ne, jotka ottivat rokotteet, ovat myös pitäneet parempaa huolta käsihygienista ja vältelleet enemmän kontakteja, jolloin flunssatkaan eivät ole niin tarttuneet. Itsellä on ollut joku yksittäinen nuha muutaman vuoden sisään, mutta esim. vatsatautia ei kertaakaan, kuten normaalisti olisi ollut (koputetaan puuta).

Vierailija
107/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssaan sairastuneen tiedän. Oli teho-osastolla hengityskoneessa. Sydän pysähtyi teholla kahdesti, mutta saatiin lyömään.. On päässyt sieltä kuntoutukseen. Noin 30 v kyseessä eikä mikään ylipainoinen.

Itse otan mieluummin pari tippa rokotetta kuin viikkokaupalla tehohoitoa ja ties mitä lääkkeitä ja aineita suoneen pussikaupalla ja samalla terveys ihan romuna.

Vieläkö te rokotetut jaksatte yrittää vakuutella että rokote pelasti teidät? Onko aivan pakko kulkea laput silmillä edelleen, vai eikö mene jakeluun että jopa Thl:n Asko Järvinen on myöntänyt että rokote oli polittiinen rokote.

Ei siitä ole ollut haittaakaan sen enempää kuin muistakaan rokotteista. Neljästi rokotettu.

Joko vaalien jälkeen osaatte päästää irti koronarokotteesta ja normalisoitua elämään?

Eilen luin "rokotehaitasta." Henkilöllä juonot keuhkot ja sairastellut usein keuhkokuumeita.

Rokotuksen jälkeen oli taas saanut ja yrittänyt sitä rokotehaitaksi .

Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.

Ei sitä kuule hevillä unohdeta kuinka perusoikeuksia poljettiin, ja eristettiin muusta maailmasta spitaalisena ja mummon tappajana. Te rokotetut ette halua edes ymmärtää millaista se oli kun eriarvoistettiin ja syrjittiin vain koska halusit päättää mitä omaan kehoon laitetaan. Te rokotetut haluaisitte miellänne unohtaa kuinka paljon pahaa saitte aikaan tuolla vouhkaamisella sekä toivoitte meidän kuolemaa ja muuta mukavaa.

En mä ole vaatinut ketään ottamaan yhtään rokotetta,se oli jokaisen ihan oma päätös ottiko vai ei. Itse otin mutta moni mun kaveri ei enkä heitä syrjinyt vaan normisti oltiin tekemisissä.

Se oli joo täysin oma päätös! Miten esimerkiksi hoitajat ja monet työpaikat vaativat koronarokotetta. Jos et rokotetta ottanut niin sä et saannut käydä kuin kaupassa ja työpaikassa(jos siellä ei koronarokotetta vaadittu)

Yhteiskunta painosti,pelotteli ja uhkaili rokottamattomia jatkuvasti että he ottaisivat rokotteen. Eikö meidän ministeri uhkaillu että rokotepakko tulee kaikille työpaikoille.

Jos rokote olisi ollut täysin vapaaehtoinen niin koronarokotteen olisi ottanut lähinnä vain eläkeläiset.

Mä puhuinkin nyt itsestäni ja kavereistani.

Vierailija
108/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että rokottamattomat hoitajat laitettiin palkattomalle lomalle koska ne olivat vaaraksi potilaille. Monet heistä vaihtoi alaa ja samalla valitettiin hoitajapulaa.

Rokottamaton ei päässyt baareihin,julkisiin tapahtumiin eikä moniin työpaikkoihin ellei ollut näyttää koronapassia että rokotukset oli kunnossa.

Miettikää tota touhua että oliko se täysin tervettä touhua? Mitä hyötyä edes rokotuksista oli?

Terveitä ei 5 g jutut ja nanosirut joita lääkäritkin ja sairaanhoitajat tarinoi. Hyvä kun ovat nyt pous ainakin hoitoalalta. Pissan juonti.

Sä siis yleistät että rokottamattomat on jotain hörhöjä? Minä en rokotetta ottanut koska mun mielestä toi koronavirus ei ollut edes mikään paha tauti työikäisille vaan se oli vanhuksille vaarallinen.

Kerta sä yleistit rokottamattomia niin mun mielestä sitten rokotetut ihmiset ovat tyhmiä lampaita jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan.

Vierailija
109/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut kolmeen vuoteen mutta nyt tammikuussa sain hirveän vatsaflunssan .

Vierailija
110/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noihin siruihin tulee, niin pelko on ollut ihan aiheellinen.

Vierailija
111/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan eräässä maassa oli käytössä hihamerkit joilla jaoteltiin ihmisiä päättäjien toimesta... Korona aikana meillä oli koronapassi käytössä jolla jaoteltiin ihmisiä päättäjien toimesta.. koronapassittomat oli alempiarvoisempia ihmisiä koska he eivät alistuneet tuohon touhuun...

Soittiko kiuru kenellekkään rokottamattomalle kun se niin uhkaili silloin ja oliko se marin kuka haukkui rokottamattomat maanrakoon ja kukas ministeri se sanoi että rokottamattomat on uhka muille...

Vierailija
112/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rokottamattomien-pandemia-uhkaa-kasv…

No tuliko sitä rokottamattomien pandemiaa????

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008343284.html

Tossa on sitä samaa uhkailua ja pelottelua hesarilta.

Nyt jälkikäteen kun miettii niin ei tainnut mikään asiantuntijoiden sekä ministerien veikkaus osua nappiin koronasta,maskeista ja rokotteista.

Vierailija
113/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008100949.html

"Asiantuntijalta huolestuttava arvio: Rokottamattomat ihmiset voivat olla "varianttitehtaita"

"Asiantuntijoiden mukaan koronavirus ei voi muuntua, jos se ei leviä ja tämän takia rokotteet ovat tärkeitä."

Vierailija
114/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita. Funssaa tuntuu nyt kiertävän huolella sekä rokotettujen että rokottamattomien joukossa.

Erilaisia flunssia sekä koronaa on omassa kaveripiirissä sairastettu viimeinen vuosi käytännössä nonstoppina. En itse pidä koronaa flunssana enää lainkaan, koska se on niin erilainen ja outokin oireiltaan eikä sitä sairastaessa juuri ole nuhaa, yskää eikä varsinkaan kuumetta. Silti sen jälkeen on toipilaana tosi pitkään verrattuna vaikka ihan rehelliseen influenssaan jossa on selkeä "rytmi" niin oireissa kuin paranemisessakin toisin mitä koronatartunnassa.

Vierailija
115/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008100949.html

"Asiantuntijalta huolestuttava arvio: Rokottamattomat ihmiset voivat olla "varianttitehtaita"

"Asiantuntijoiden mukaan koronavirus ei voi muuntua, jos se ei leviä ja tämän takia rokotteet ovat tärkeitä."

Tämäkin uutinen oli rokottamattomien syyllistämistä ja valetta koska rokote ei estänyt virusta leviämästä.

Vierailija
116/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paikkaansapitävä tämä sinun väite. Mä olen rokotettu, enkä ole kipeänä. En ole myöskään sairastanut koronaa lainkaan. 

Vierailija
117/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ja minä emme ole sairastaneet koronaa eivätkä myöskään aikuiset lapseni. Kaikki ovat ottaneet koronarokotteet, kuka 5, kuka 3. Lähitöissä on jokaisen pitänyt ainakin välillä käydä.

Tiedän kaksi rokotuksen saanutta, joilla on ollut korona. Mutta heistä toisella on syöpä ja toisella vaikea keuhkosairaus. Ikää yli 60 vuotta.

Koronaan kuolleita ei kuulu tuttaviin, työkavereihin tai sukulaisiin.

Töissä sairastelevat lähinnä pienten lasten vanhemmat.

Vierailija
118/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä koronarokotetut lähinnä sairastelee ja muutamat heistä epäilee että se on koronarokotteen syytä koska rokottamattomat ei juurikaan sairastele.

Vierailija
119/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut koronarokotteita. Sairastin koronan marraskuussa 2022, mutta muuten olen välttynyt kulkutaudeilta. En edelleenkään liiku ihmisjoukoissa ilman maskia, teen etätöitä ja välttelen vierailemista paikoissa, joissa joku on ollut juuri kipeänä.

Vierailija
120/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.60 vuotias ja 54 vuotiaat ystäväni ,ovat rokottamattomia.Mutta molemmilla on ollut korona ja influenssa jo pariinkin kertaan.

Eli kyllä ne pöpöt tarttuu ihan meihin kaikkiin,rokottamattomiin ja rokotettuihin.

Itselläni on 3 rokotusta,en ole sairastanut koronaa ainakaan tietoisesti...ehkä oireettomana on ollut.Mutta joulun alla sain influenssan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi