Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iida Vainio VAHVISTAA Iltalehdelle rikosilmoituksen

Vierailija
19.03.2023 |

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/875ff6e0-522e-4991-927a-55dcf3d325…

17-vuotias Iida joutui lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.

Kommentit (456)

Vierailija
121/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhu kirjoitti:

30.03.21 pelaajasta oli juttua kuinka tekee sijoituksia ym. Iltalehdessä

Heti seuraavana päivänä kultamekko hihhuli "hiippailee" hotelliin :D

Seiskassa itki

"Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että hän käytti asemaansa hyväksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, että kyseessä olisi ollut seurustelua edeltävä tapailu, sillä hän antoi odottaa paljon enemmän, Iida tilittää nyt"

Eli jos olisi päässyt lätkävaimoksi niin kaikki olisi ollut ok :D

Ai hitto tää onkin nolompi juttu mitä alkujaan vaikuttikaan. En usein näin sano mutta kaikki mitä tuosta Iidasta olen lukenut, myös hänen omia juttuja niin olen saanut hänestä vaikutelman että yrittää olla ns. kullankaivaja mutta kun äly ei riitä edes siihen. On niin hölömö.

Kannattaisi olla reippaasti "money first" käsi ojossa niin ei tulis pettymyksiä jälkeenpäin.

Vierailija
122/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu kirjoitti:

30.03.21 pelaajasta oli juttua kuinka tekee sijoituksia ym. Iltalehdessä

Heti seuraavana päivänä kultamekko hihhuli "hiippailee" hotelliin :D

Seiskassa itki

"Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että hän käytti asemaansa hyväksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, että kyseessä olisi ollut seurustelua edeltävä tapailu, sillä hän antoi odottaa paljon enemmän, Iida tilittää nyt"

Eli jos olisi päässyt lätkävaimoksi niin kaikki olisi ollut ok :D

Ai hitto tää onkin nolompi juttu mitä alkujaan vaikuttikaan. En usein näin sano mutta kaikki mitä tuosta Iidasta olen lukenut, myös hänen omia juttuja niin olen saanut hänestä vaikutelman että yrittää olla ns. kullankaivaja mutta kun äly ei riitä edes siihen. On niin hölömö.

Kannattaisi olla reippaasti "money first" käsi ojossa niin ei tulis pettymyksiä jälkeenpäin.

Ahhahhaa, paha! Mutta totta... 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut 17v ja tämä mies 23v. Suomessa suojaikäraja kai 16v, että miten tämä edes täyttää rikoksen kriteerit. Inhottava juttu tietenkin että aikuinen mies käyttää nuorta tyttöä vain omiin tarpeisiin. En tosin ole tutustunut tähän juttuun tarkemmin ja voin olla väärässä. Ei ole maallikkona rikollisen kuuloista eikä edes ikäero ole niiiin iso.

Ei 23v ja 17v välttämättä ole kovin kaukana toisistaan kehityksessä.

Kyllä 17-vuotiaan teinin ja 23-vuotiaan aikuisen välissä on monta vuotta. Kun olin täyttänyt juuri 16, 24-vuotias tuttavani painosti minut seksiin, vieläpä ilman ehkäisyä. Vasta vuosia myöhemmin "tajusin", että kyse oli hyväksikäytöstä. Toki Iidan tarkoitusperistä en tiedä, mutta jos mietin itseäni 23 - 24-vuotiaana, niin en ikimaailmassa olisi ollut kiinnostunut 16 - 17-vuotiaasta.

Itse taas 16-17 vuotiaana nautin seksistä 24 v miehen kanssa. Ei yhtään kaduttanut.

Aika monella naisella seksikokeilut alkaa tuossa iässä ja mies on yleensä hieman vanhempi, mutta ei mikään setämies kuitenkaan. Oma kokemus ystäväpiiristäni on, että kukaan ei niitä kadu, vaan ne otetaan mukavina muistoina, ellei ole sattunut tapahtumaan jotain väkipakolla.

Sitä kai ei hänen tapauksessaan ole? Iida on ollut 17 ja mies 23 v. Siinä ei ole yhtään mitään outoa tai väärää. Ainoa, että toisella on ura ja mainetta ja toisella ei mitään muuta kuin tyhjä pää ja silikonirinnat. Iida nyt vain haluaa helppoa rahaa. Kertoohan se jo jotain, että itse hän tyrkyttää juttujaan seiskaan:

"Hän otti hiljattain yhteyden Seiskaan kertoakseen kokemuksistaan 31. maaliskuuta 2021. Iida oli tuolloin 17-vuotias.

Olin jo silloin tosi kova lätkäfani ja jälkikäteen ajatellen ihan liian naiivi. En yhtään tajunnut, missä mennään, kun minut houkuteltiin hotellihuoneeseen, Iida aloittaa kertomuksensa Seiskalle."

Ei YHTÄÄN tajunnut missä mennään :D Voi Iidaa, oletko hieman tyh mä?

Vierailija
124/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti perättömät syytökset vievät aiheettomasti uskottavuutta oikeilta rikoksilta. On kurjaa, että oikeasti hyväksikäytön uhriksi joutuneita ei sitten uskota kun julkisuuteen tuodaan tapauksia, joissa siitä ei ole kyse.

Vierailija
125/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Iida tuon tapahtuneen jälkeen kentällä seisomassa , kun pelaajat saapui suomeen ? Tapahtuneen jälkeen ainakin ollut Stefanin kanssa hotelissa. 

Vierailija
126/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut 17v ja tämä mies 23v. Suomessa suojaikäraja kai 16v, että miten tämä edes täyttää rikoksen kriteerit. Inhottava juttu tietenkin että aikuinen mies käyttää nuorta tyttöä vain omiin tarpeisiin. En tosin ole tutustunut tähän juttuun tarkemmin ja voin olla väärässä. Ei ole maallikkona rikollisen kuuloista eikä edes ikäero ole niiiin iso.

Ihmettelen samaa. Sen lisäksi Iida on kertonut, että hän luuli kyseessä olevan seurustelun johtava tapailu, mutta sitten miehestä ei kuulunutkaan mitään seksin jälkeen.

Ikävää, mutta ei ole rikos harrastaa seksiä ilman aikomusta ryhtyä vakavaan parisuhteeseen.

Vierailija
127/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tyttö tajua , että kaikki seksi suhteet ei johda parisuhteeseen ? Sitten vuosien päästä päätetään kostaa vai mistä kysymys. 

Vierailija
128/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f674ad79-7369-4adf-8cf8-7db2e8…

Toivottavasti Vainio tekee rikosilmoituksen myös tämän ketjun monesta kirjoittajasta.

Sen verran rankkaa tekstiä tänne on moni nuoresta tytöstä suoltanut.

Vierailija
129/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein mediapersoona. Joku tituleerasi likkaa jopa urheilutoimittajaksi Tyrkky mikä tyrkky. Kaikki järkevät tajua kultamekkotytön tarkoitusperät.

Vierailija
130/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein mediapersoona. Joku tituleerasi likkaa jopa urheilutoimittajaksi Tyrkky mikä tyrkky. Kaikki järkevät tajua k ultamekkotytön tarkoitusperät.

Vierailija
131/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pyörii noiden tyyppien kintuissa. Kovat on luulot itsestään. Miljonääriä etsiessä. Eiköhän se sponssi jostain vielä kolahda.

Vierailija
132/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se rikos on? Iida ei tiennyt että miehellä oli jo tyttöystävä?

Tuskin siitä rikosta saadaan.

Vierailija
133/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pyörii noiden tyyppien kintuissa. Kovat on luulot itsestään. Miljonääriä etsiessä. Eiköhän se sponssi jostain vielä kolahda.

No ei tämän jälkeen ainakaan.

Vierailija
134/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v ei ole mikään"aikuinen mies"vaan täysi kakara ja sopiva 15v naiselle. 17v nainen on jo henkisesti paljon kehittyneempi kuin 23v"mies"

Vierailija
135/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Iida ole vielä lähtenyt Arabiemiraatteihin? Eikös sieltä saisi taskurahoja?

Vierailija
136/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämän jälkeen ainakaan.

Ihan varmana pyörii.

Vierailija
137/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on kyllä purut pahasti vettyneet

Vierailija
138/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö Iidaa, aikuista naista, pitäisi suojella siltä, mitä mieltä ihmiset ovat tästä tempusta?

Eikö teistä ole yhtään törkeää syyttää tätä miestä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä? Tämän miehen nimi ja kuva on levitelty pitkin mediaa yhdistettynä alaikäiseen sekaantumiseen ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Ja kaikki ilmeisesti vain sen takia, ettei Iida 17v saanut haluamaansa seurustelusuhdetta? Yhtään ei huoleta, että tämä mies voi päätyä ns.lopulliseen ratkaisuun sen takia, mitä Iida hänestä väittää?

Vierailija
139/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ole siellä rikosilmoituksessa kerrottu. Se että tyttö menee hotellihuoneeseen, ei ole automaattisesti mikään hyväksyntä ja myöntyminen, että hän haluaa seksiä harrastaa. Joten älkää nyt turhaan sanoko jo etukäteen, ettei tässä rikosilmoituksessa ole mitään pohjaa ennen kuin poliisi ja syyttäjä on katsonut tämän läpi.

Miksi odotti kaksi vuotta?

Oli varmaan niin järkyttynyt, ettei jaksanut puhua siitä!?🙄

Vierailija
140/456 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen hyväksikäyttö on toimintaa, jossa suorittaja asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa uhrinsa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi. Seksuaalista hyväksikäyttöä kutsutaan myös seksuaaliseksi ahdisteluksi.