Iida Vainio VAHVISTAA Iltalehdelle rikosilmoituksen
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/875ff6e0-522e-4991-927a-55dcf3d325…
17-vuotias Iida joutui lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.
Kommentit (456)
Vierailija kirjoitti:
Kuka lapsi Iidaa käytti, kun joutui lapsen hyväksikäyttämäksi aloittajan mukaan?
Oisko ollut joku Bodomin lapsista?
Laita lapsi asialle seksuaalisesti hyväksikäyttämään, ja tee itse perässä.
Jos osoittautuu perättömäksi, niin toivottavasti vastapuoli tekee rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja vaatii kymmenientuhansien korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ida ei ole missään koulussa tai töissä? Millä elää?
Oletko kuullut Kelasta?
Vierailija kirjoitti:
On se töissä. Ammattinaan lööppih'ora. Siitä saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Liekö saa seiskalta jotain korvauksia, kun tehtailee aina uusia "kohuja"?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se töissä. Maailman vanhinta ammattia harjoittaa lööppijuttujen ohella.
Aina joskus tuntuu että omat nuoret, aikuiset lapseni voisivat olla hieman reippaampia enkä esim. ihan ymmärrä heidän valintojaan työelämässä.
Mutta näihin tissityrkkyihin ja julkisuuspyrkyreihin verrattuna ovat hyvinkin täysipäisiä ja tunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Iida on ajellut otsan ja ohimot kaljuksi?
Eikös ne pöpilässä ajele nuo alueet kaljuksi että voivat paremmin antaa sähköhoitoa harhoihin?
Miksi nämä naiset eivät ikinä julkaise, mitä itse ovat viestitelleet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että vahvisti, kun olen ollut todella huolissani.
Todella huolestunut olen myös minä!
Todella hyvä, että tämä täysin turha ihminen saa käsitellä asian iltalehtien avulla.
Eipähän jää traumoja!
Nyt koko kansa tukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä naiset eivät ikinä julkaise, mitä itse ovat viestitelleet?
No kuka sitä nyt haluaa ehdoin tahdoin todistaa, että on keksinyt päästään koko syytteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nyt vaan sattuu huonoja panoja. Ei se silti rikokseksi tee, jos on itse suostuvainen.
Niin, sitähän ei me tiedetä, onko ollut suostuvainen. Rikosilmoitusta ei yleensä turhista asioista tehdä.
Antakaa poliisin tutkia, ennen kuin tuomitsette tytön joksin julkkish€araksi!
Voi kuule, ei ole mitenkään harvinaista, että rikosilmoituksia tehtaillaan täysin tuulesta temmatuista asioista.
Tuosta pitäisi myös saada rangaistus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nyt vaan sattuu huonoja panoja. Ei se silti rikokseksi tee, jos on itse suostuvainen.
Niin, sitähän ei me tiedetä, onko ollut suostuvainen. Rikosilmoitusta ei yleensä turhista asioista tehdä.
Antakaa poliisin tutkia, ennen kuin tuomitsette tytön joksin julkkish€araksi!
Voi kuule, ei ole mitenkään harvinaista, että rikosilmoituksia tehtaillaan täysin tuulesta temmatuista asioista.
Tuosta pitäisi myös saada rangaistus
On saatukin. Muun muassa Tomi Metsäketoa perättömästi syytelleet naiset saivat tuomion kunnianloukkauksesta.
Jotkut opportunistit voi kostossaan olla kamalia. Niinhän se Maisa torppakin kiristi monia ihmisiä, että alahan maksaa tai muuten paljastan seksitouhut.
Täytyy olla kyllä helvetin tyhmä mies, jos tämän jälkeen vielä tuon petiin eksyy.
Vierailija kirjoitti:
Se, että menee kiekkoilijan hotellihuoneeseen harrastamaan seksiä, ei ole hyväksikäyttöä. Iida voisi vähän miettiä, mitä suustaan päästää. Kunnianloukkaus on rikos.
Henkisestihän tämä tytsi on 12 vuotiaan tasolla, joten siinä mielessä se sitä saattoi olla.
Kukaan järkevä mies ei kusekaan tuon tyrkyn suuntaan saati laahaa mukaansa.
Minä menin 15-vuotiaana miehen kanssa samaan hyttiin ja tasan tarkkaan tiesin mitä se tarkoittaa! Mutta ilmeisesti jollekin 17-vuotiaalle tämä voi tulla yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Iida on ajellut otsan ja ohimot kaljuksi?
Eikös ne pöpilässä ajele nuo alueet kaljuksi että voivat paremmin antaa sähköhoitoa harhoihin?
Hänellä on vain korkea otsaraja. Kal juun tumassa. Ehkä ei itse tajua miten ikävän näköinen on.