Iida Vainio VAHVISTAA Iltalehdelle rikosilmoituksen
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/875ff6e0-522e-4991-927a-55dcf3d325…
17-vuotias Iida joutui lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.
Kommentit (456)
Siis oli mennyt ihan omasta tahdosta hotellihuoneeseen ja harrastanut seksiä. Tiesi kyllä sinne mennessään mistä kyse. Pettyi, kun ei miehestä enää illan jälkeen kuulunutkaan eikä mies halunnut iidan kanssa vakavaa suhdetta. Nyt sit pari vuotta tapahtuneen jälkeen vielä vähän harmittaa ja täytyy päästä otsikoihin ja saada rahaa . Hitto mikä idiootti.
Kuka lapsi Iidaa käytti, kun joutui lapsen hyväksikäyttämäksi aloittajan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut 17v ja tämä mies 23v. Suomessa suojaikäraja kai 16v, että miten tämä edes täyttää rikoksen kriteerit. Inhottava juttu tietenkin että aikuinen mies käyttää nuorta tyttöä vain omiin tarpeisiin. En tosin ole tutustunut tähän juttuun tarkemmin ja voin olla väärässä. Ei ole maallikkona rikollisen kuuloista eikä edes ikäero ole niiiin iso.
Itse oli maalivahdille viestitellyt. Siitä hermostui kun oli seksin jälkeen kuvitellut jotain parisuhteen alkua heille ja selvisi että miehellä olikin tyttöystävä eikä ollut Iidasta enempää kiinnostunut. Ei fiksua käytöstä kummaltakaan mutta eihän tuossa tietenkään mitään rikosta ole tapahtunut.
Kyllä mä jotenkin mietin että mikä on mennyt pieleen nuoren tytön elämässä, että tähän päädytään.
Ensin siinä kultamekossa lentokentälle ja kaikki mitä on seurannut jälkeen.
Surullista että tämä on se tapa hankkia hyvää oloa ja sisältöä elämään.
Minulla muistikuva, että on ollut Stefan Thermin hotellihuoneessa? Oliko sama henkilö vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Siis oli mennyt ihan omasta tahdosta hotellihuoneeseen ja harrastanut seksiä. Tiesi kyllä sinne mennessään mistä kyse. Pettyi, kun ei miehestä enää illan jälkeen kuulunutkaan eikä mies halunnut iidan kanssa vakavaa suhdetta. Nyt sit pari vuotta tapahtuneen jälkeen vielä vähän harmittaa ja täytyy päästä otsikoihin ja saada rahaa . Hitto mikä idiootti.
Toivottavasti pimatsu tulee itse syytetyksi kunnianloukkauksesta ja asia tehdään siltä osin julkiseksi. Ehkä joku vastaava pimatsu oppisi, ettei ole ihan pikkuasia heitellä perättömästi syytteitä tuollaisista asioista.
Tämä ei tule etenemään edes syyttäjälle asti.
Tämän jälkeen turha odottaa, että kukaan urheilija koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla muistikuva, että on ollut Stefan Thermin hotellihuoneessa? Oliko sama henkilö vai muistanko väärin?
Tais olla, en oo 100% varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla, en oo 100% varma.
Stefu taisi hoidella asian riihikuivalla.
Ei päässyt tyttöystäväksi niin muisti kahden vuoden päästä kuinka on hyväksikäytetty?
Hyvä, että vahvisti, kun olen ollut todella huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo julkkish'ro ole ollut kaikissa hotellihuoneissa, joihin vain on päästetty.
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt tyttöystäväksi niin muisti kahden vuoden päästä kuinka on hyväksikäytetty?
Naisilla on tuollainen kätevä kortti, jolla voi pahimmillaan pilata miehen elämän kunnolla. Joku roti pitäisi saada tähän touhuun.
Miettikää, jos olisi toisin päin. Kiekkoilija syyttäisi nuorta tyttöä hyväksikäytöstä. Moniko lehti uutisoisi?
Toivottavasti myös toinen osapuoli on säästänyt Iidan viestit.
Eiköhän kaikki ole siellä rikosilmoituksessa kerrottu. Se että tyttö menee hotellihuoneeseen, ei ole automaattisesti mikään hyväksyntä ja myöntyminen, että hän haluaa seksiä harrastaa. Joten älkää nyt turhaan sanoko jo etukäteen, ettei tässä rikosilmoituksessa ole mitään pohjaa ennen kuin poliisi ja syyttäjä on katsonut tämän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tuu pääsemään kenenkään muunkaan urheilijan tyttöystäväksi enää. Kannattais ottaa jo järki käteen jos sellaista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki ole siellä rikosilmoituksessa kerrottu. Se että tyttö menee hotellihuoneeseen, ei ole automaattisesti mikään hyväksyntä ja myöntyminen, että hän haluaa seksiä harrastaa. Joten älkää nyt turhaan sanoko jo etukäteen, ettei tässä rikosilmoituksessa ole mitään pohjaa ennen kuin poliisi ja syyttäjä on katsonut tämän läpi.
Ei ole kovin vaikea laskea yhteen 1+1 tässä tapauksessa. Eli ei tule mitään syytteitä kenellekään ellei kiekkoilija nosta juttua kunnianloukkauksesta.
Eikö tämä Iida lasketellut kännissä kuin käki?