Käykö yli viisikymppiset vielä viihteellä?
Missä käytte ja kenen kanssa? Kuinka usein? Juotteko alkoholia ja miten paljon?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se "viihdearvo" tuli nähtyä alle 20v. Ei noissa paikoissa käy oman arvomaailman omaavia ihmisiä.
Esimerkiksi Juttutuvan keikoilla väki on kyllä enimmäkseen 40+ ikäistä, esiintyjästä riippuen keski-ikä voi olla jopa yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Käyvät jossain vanhusten lavatansseissa kait. En minä kyllä ole käynyt enää yli kymmeneen vuoteen baareissa ja olen vasta 37v. Aika teini meininkiä se viikonloppuisin baareilu on.
Voi kuvitella kuinka tylsää seuraa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se "viihdearvo" tuli nähtyä alle 20v. Ei noissa paikoissa käy oman arvomaailman omaavia ihmisiä.
Esimerkiksi Juttutuvan keikoilla väki on kyllä enimmäkseen 40+ ikäistä, esiintyjästä riippuen keski-ikä voi olla jopa yli 50.
Eikös Rolling Stonesin pojat ole jo yli 70-vuotiaita, paitsi se yksi, joka jo kuoli vanhuuteen. Dannykin on vasta 80 ja parikymppisiä hempukoita hoitelee vuoropäivinä tai -öinä.
Viihteellä" on niin ympäripyöreä termi.
Ei, en käy kapakassa saamassa kehnoa palvelua, ylihintaisista perustuotteista ja korviasärkevästä melusta.
Toisaalta voin käydä konserttimatkalla, jossa liput ovat alkaen toistasataa, lento paikkakunnalle ja yöpyminen 3/4 tähden hotellissa jne.
Olen vähän yli 50. Käyn muutaman kerran vuodessa ravintolassa syömässä ja ruoan kanssa vesi, kuplavesi tai limska. En käytä alkoholia. Nuorempana kävin nyt mukava olla kotona eikä seuraavana päivänä koske päätä ja krapula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kakaroita ja diskometeliä aikuisen hermo kestä minuuttiakaan. Minua ei kakaroiden paikkoihin saisi kuin aseella uhkaamalla.
Minäkään en ole koskaan sietänyt yökerhoja ja discohelvettejä. Ne ovat aina täynnä toinen toistaan typerämpiä pösilöitä. Nuorenakin kävin vain baareissa jotka olivat tarkoitettu "iäkkäämmille" ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänään kävin ystävän kanssa nauttimassa pullon shampanjaa Ursulassa. Sieltä tultiin meille tänne Eiraan. Nyt istutaan parvekkeella ja juodaan kahvidrinkkejä.
Olin miesystävän kanssa 3 vko Thaimaassa ja siellä käytiin fullmoon partyissa ja muissa raveissa monta kertaa.
Olen 55 v.
Kysymys oli käykö viihteellä.
Vai oliko se, että käykö päiväviinalla.Menin jo sekaisin.
Hassua, että viidettä on vetää päivällä drinksuja.
Hehheh, kyllä minäkin 55vikäinen juon mieluummin päivällä alkoholia, ettei yöuni mene pilalle. Kai se sitten on nykyisin "viihteellä olemista".
En jaksa valvoa yli 22-23 asti, ja paikkakuntani baareista lähes kaikki ovat täynnä 18-30v ikäisiä. Ehkä jossain lähiöpubissa voisi olla vanhempiakin, mutta niissä on sitten liikaa lieveilmiöitä.
Herranen aika, ei toki, ainakaan eläkeläiset.
Tuossa ikäluokassa liikkuvat eniten eronneet ja karanneet
Ei todellakaan. Istun kotona ja virkkaan.
Ei jaksa enää, tuli juhlittua ikävuodet 20 -30
Käyn kyllä livekeikoilla läpi vuoden, mutta alkoholia en juurikaan juo. Oli aika paha alkoholiongelma tuossa 25-35 ikävuoden tienoilla. Ei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassa liikkuvat eniten eronneet ja karanneet
Totta! Itse olen ensinmainittu ja käyn ahkerasti...naisissa
Juhlin pelkästään kollegojen kanssa. Ollaan työmatkoilla viiniä siemaillen ja sitä harrastaen. En käy julkisissa bilepaikossa.
Baareissa, keikoilla, festareilla. Mutta en jaksa enää muutamaa drinkkiä enempää tai riekkua aamuun asti. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi ei kävisi?
Niinpä. Kolmi-nelikymppisenä ollaan kotona jumissa lasten vuoksi, jos ei löydy hoitajaa.
Ja jopa vielä viisikymppisenäkin. Olen päiväkodissa töissä ja hyvin monella pienellä lapsella on viisikymppiset vanhemmat.
Olen itse vasta 4-kymppinen, mutta puolisoni on 54v ja useammin se on lähdössä viihteelle kuin minä. Ja kyllä jaksaa vaikka aamuun asti :)
Kohta 60 v pari, diskoissa, mummiksessa, discoristeilyillä, s-klubeilla, matkoilla varsinkin. Vähintään joka toinen viikko tanssimassa tai muuten bilettämässä. 3-4 alkoholiannosta saa vähän menojalkaa vipattamaan, vaikka kyllä se menee ihan vesiselvänäkin. swingausharrastus saanut uudestaan liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet, että "viihde" tarkoittaa kaikille vuonna 2023 samaa asiaa kuin sinulle joskus 35 vuotta sitten?
Heh! "Hienoissa ravintoloissa". Heh heh!