Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö yli viisikymppiset vielä viihteellä?

Vierailija
19.03.2023 |

Missä käytte ja kenen kanssa? Kuinka usein? Juotteko alkoholia ja miten paljon?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se "viihdearvo" tuli nähtyä alle 20v. Ei noissa paikoissa käy oman arvomaailman omaavia ihmisiä.

Esimerkiksi Juttutuvan keikoilla väki on kyllä enimmäkseen 40+ ikäistä, esiintyjästä riippuen keski-ikä voi olla jopa yli 50.

Eikös Rolling Stonesin pojat ole jo yli 70-vuotiaita, paitsi se yksi, joka jo kuoli vanhuuteen. Dannykin on vasta 80 ja parikymppisiä hempukoita hoitelee vuoropäivinä tai -öinä.

Mick Jagger ja Keith Richards, 1943, Ron Wood 1947 ja Charlie Watts (1941-2021)

Vierailija
62/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miksi ei kävisi?

Niinpä. Kolmi-nelikymppisenä ollaan kotona jumissa lasten vuoksi, jos ei löydy hoitajaa.

Ja jopa vielä viisikymppisenäkin. Olen päiväkodissa töissä ja hyvin monella pienellä lapsella on viisikymppiset vanhemmat.

Ja vähintään yhtä monella pienellä lapsella on viisikymppiset isovanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin vaikka aamuun asti, mutta eipä huvita tuhlata muutamaa seuraavaa päivää enää krapulaan. Tuli juhlittua aika railakkaasti suunnilleen ikävuodet 15-34. Siinä ehti jo vähän kyllästymään siihen touhuun. Alkoholia ja huumeita kului ihan tarpeeksi.

Vierailija
64/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ulkona syömässä ja muutamalla sen jälkeen noin joka kolmas kuukausi. Yleensä jo ennen klo 24 kotona, joten ei kovin vahvaa biletystä enää. Sitten tuttavien luona bilettäessä saattaa olla villimpää ja jopa tanssia kolmeen asti yöllä, jos hurjaksi heittäydytään. Noin käy noin joka toinen vuosi kerran.

Vierailija
65/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet on niin nopeasti nähty. Parikymppisenä on mukamas ihmeellistä ja hienoa olla humalassa, mutta ei se jaksa kauan kiinnostaa. Elämässä on niin paljon muutakin ja paljon mukavampaa hommaa kuin humalassa oleminen. Mieluummin lukee kirjaa tai käy vaikka lenkillä tai maalaa taulua tai soittaa viulua. Tai keskustelee järkevästi jonkun järkevän kanssa.

Vierailija
66/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia. Nuorenakin käytin hyvin harvoin, vaikka joka viikonloppu oltiin kavereiden kanssa baareissa tai discossa

Nykyisin nautin hyvästä ruoasta ja livemusiikista, varsinkin ulkoilmatapahtumissa. Lasken viihteeksi myös teatterin ja muut kulttuuririennot, niissä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti.

Baareihin sen sijaan minua ei saa kuin erikoistapauksissa. Toisaalta joskus kiinnostaisi käydä katsomassa millainen meno on noissa K40-discoissa, joita täällä meillä päin on ruvettu järjestämään. Epäilen tosin, että koti kutsuisi nopeasti.

N50

Vierailija
67/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kukaan normaali yli nelikymppinen ei ravaa ravintoloissa. Jos ravaa, niin kyseessä jonkilainen kehittymättömyys.

Vierailija
68/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän alapääministerikin päihteet ja diskoissa riekkumisen, jos joskus aikuistuu?

I g o r hiljaa.

Vierailija
69/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vasta 4-kymppinen, mutta puolisoni on 54v ja useammin se on lähdössä viihteelle kuin minä. Ja kyllä jaksaa vaikka aamuun asti :)

Siinä taas erittäin terveellä pohjalla oleva "suhde". Ukko on päihdeongelmainen ja eukko muuten vain sekaisin.

Vierailija
70/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kukaan normaali yli nelikymppinen ei ravaa ravintoloissa. Jos ravaa, niin kyseessä jonkilainen kehittymättömyys.

Mitäs joit sisuskalusi pilalle jo nuorena.

Vierailija
71/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin tulee käytyä, silloinkin vältän humaltumista. Kännit kun on koettu, eikä se tunnu enää mitenkään tavoiteltavalta olotilalta. Olen vähän addiktoitunut urheiluun. Kunnon sportti, sitten sauna ja avanto, ah mikä fiilis!

Vierailija
72/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 54 v ja käyn välillä, esim kesäisin terdellä ja joskus keikoilla tms. Ihan yökerhossa olin varmaan viimeksi joku 8-9 vuotta sitten.

Mutta ei vaan samalla lailla jaksa kuin nuorena ja alkoholiakin käytän huomattavasti maltillisemmin.

Mutta muuten oon sitä mieltä ettei mitään yläikärajaa ole ja kaikki saa bailata ja nauttia menosta niin kauan kun vaan jaksaa ja huvittaa :D

Vierailija
73/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita enää. Hirveä melu, ja renkutus. Tulee pakokauhu.

Vierailija
74/104 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Käydään keikoilla ja istumassa iltaa kavereiden kanssa. Kyllä siinä useampi Riesling pullo tai olut aina menee. Melkeinpä joka viikonloppu näin tapahtuu.

Vierailija
75/104 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Käydään keikoilla ja istumassa iltaa kavereiden kanssa. Kyllä siinä useampi Riesling pullo tai olut aina menee. Melkeinpä joka viikonloppu näin tapahtuu.

Oho. Minkä ikäinen olet? Oletko sinkku?

Vierailija
76/104 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin, jos olisi rahaa.

Vierailija
77/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, Teatterin vipissä, Kämpin baarissa ja joskus Kallessa

Vierailija
78/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn usein, joskus ei mene alkoholia yhtään, joskus lasi tai pari viiniä ja joskus juon ihan reilusti, riippuu tilanteesta. Esim keikoilla en tykkää juoda koska haluan keskittyä keikkaan enkä viettää iltaa vessajonossa, jos olen paikassa jossa on tanssia viihdyn tanssilattialla enkä ehdi juoda muuta kuin janoon. Eniten tulee juotua kun ollaan kavereiden kanssa istumassa iltaa jonkun kotona. Silloin kuluu helposti viinipullo poikineen. 

Käyn ulkona kavereiden, siskojen, puolison ja duunikavereiden kanssa mm. 

Vierailija
79/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä viihteellä käymisellä tarkoitetaan. Olen huomannut että ikäiseni 50+ käyvät mieluiten pubityyppisissä baareissa joissa ei ole musiikkia. Musiikki tuntuu ärsyttävän koska se on aina joko vääränlaista tai liian kovalla tai sekä että. Ei bilepukeutumista, tanssimista tai erikoisia sekoitettuja drinkkejä. Meidän baarissa käymisemme ei kai ole viihteellä käymistä?

Vierailija
80/104 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rupsahtanut - sukupuoleen katsomatta? Kyllä tuolla juomisella tuossa iässä alkaa näyttää tenulta. Oletko otattanut ALAT-P?