Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö yli viisikymppiset vielä viihteellä?

Vierailija
19.03.2023 |

Missä käytte ja kenen kanssa? Kuinka usein? Juotteko alkoholia ja miten paljon?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuo vanhukset käy viihteellä....no joku vuosi sitten kävin tälläisessä tanssipaikassa . Sellainen jossa Marit ja tepot ja suvi teräsniskat laulaa rasittavan kuuloista iskelmä musaa....

Sillä porukka oli kaikki yli viisikymppisiä ja käyttäytyivät kuin vasikat juottolassa...yhtenä ryhmänä siirtyivät tanssilattialle pyörimään ja vanhat naiset istui siistissä rivissä tanssiparketon reunalla ja miehet kävi vuorollaan hakemaan tangoon...

Ajattelin kyllä ettei ikinä vanhaksi kun se ainut viihde ja ulkonaliikkumis paikka on tälläistä

Olikohan nuo viisikymppisiä vai 70-vuotiaita? Itse olen pian 50 ja tuollainen tanssikulttuuri tuntuu mun vanhempien sukupolven jutulta. Meillähän oli nuoruudessa pogoaminen sun muu piteissä riehuminen. Vieläkin oman ikäisten tanssiminen näyttää aika villiltä :D

Vierailija
102/104 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matit ja tepot on 70v musaa, me 50 vuotiaat ollaan kuunneltu Dingoa ja muuta kasari/ysäri musaa nuorena.

Minä kävin Käärijän keikalla viime kuussa, ihan hyvin viihdyin. Pina coladat tosin oli siinä paikassa pazkoja, kun on tottunut kunnollisiin cocktail-baareihin. :)

t. N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan saunaan. Kaikki tytöt saunaan,

setä pesee selät.

Vierailija
104/104 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa.

Kuin viimeistä päivää. Kirjaimellisesti.