Käykö yli viisikymppiset vielä viihteellä?
Missä käytte ja kenen kanssa? Kuinka usein? Juotteko alkoholia ja miten paljon?
Kommentit (104)
Juominen on luusereiden hommaa. Viisikymppisenä on niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse aivotoimintaa etanolilla tai muillakaan kemikaaleilla sekoittaa. Parhaiten viihtyy kirkkain mielin kirkkaiden ajatusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juominen on luusereiden hommaa. Viisikymppisenä on niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse aivotoimintaa etanolilla tai muillakaan kemikaaleilla sekoittaa. Parhaiten viihtyy kirkkain mielin kirkkaiden ajatusten kanssa.
Mutta mä en ainakaan jaksa enää valvoa, ellen ota muutamaa paukkua. Alkaa väsyttää jo kymmenen aikaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänään kävin ystävän kanssa nauttimassa pullon shampanjaa Ursulassa. Sieltä tultiin meille tänne Eiraan. Nyt istutaan parvekkeella ja juodaan kahvidrinkkejä.
Olin miesystävän kanssa 3 vko Thaimaassa ja siellä käytiin fullmoon partyissa ja muissa raveissa monta kertaa.
Olen 55 v.
Kysymys oli käykö viihteellä.
Vai oliko se, että käykö päiväviinalla.Menin jo sekaisin.
Hassua, että viidettä on vetää päivällä drinksuja.
Se on katsos sunday funday täällä Eirassa. Skumppaa voi muutenkin juoda koko päivän. Toki kohtuudella, pari kolme huilua max.
Muuten taidat olla 18 tai amis kun puhut viihteestä ja päiväviinasta? Viina ja viinan juominen ovat termejä joita mieidän piireissä ei käytetä, sorry : )
Kysy vaikkapa Salelta, miten häntä viihdytetään työmatkoilla niin Jenkeissä kuin Turkissakin. Lomailuahan ne reissut eivät ole, mutta luultavasti hän ehtii nauttia yhden yömyssyn ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itselle on käynyt niin että kun on sinut itsensä kanssa, on kiva välillä kokea erilaisia elämyksiä ja olotiloja erilaisten päihdykkeiden kanssa. Nuorena näistä seurasi krapulaa, morkkista, huonoa käytöstä ja itsesyytöksiä, nykyään vaan kivaa yhdessäoloa ystävien ja puolison kanssa silloin tällöin, ilman mitään pakonomaista.
Viihteellä aina kun siihen on aihetta. Aloittajan ihmetykseksi viihteellä ollaan selvinpäin, hyvässä seurassa, omalla autolla liikkeellä. Hyviä keikkoja ja kesäfestareita kotinurkilla ja ympäri Suomen. Jälkikasvu on aikuisiässä, ei tarvitse järjestää lastenhoitoa. Parasta aikaa itselle ja puolisolle juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi ei kävisi?
Niinpä. Kolmi-nelikymppisenä ollaan kotona jumissa lasten vuoksi, jos ei löydy hoitajaa.
Emme käy. Herkutellaan ja nautiskellaan kotona.
Kyllä se "viihdearvo" tuli nähtyä alle 20v. Ei noissa paikoissa käy oman arvomaailman omaavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt viihteellä, jos silllä tarkoitetaan jotain baarissa ryyppäämistä. Ikää 40 vuotta.
Joopa joo. Tuota et usko itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole kaltaisiasi rapajuoppoja.
Käymme muutaman kerran kuukaudessa.
50+&60+
Käyvät jossain vanhusten lavatansseissa kait. En minä kyllä ole käynyt enää yli kymmeneen vuoteen baareissa ja olen vasta 37v. Aika teini meininkiä se viikonloppuisin baareilu on.
Vierailija kirjoitti:
50 kirjoitti:
50 on uusi 30
Älkää puhuko tällaisia etteivät saa taas idean nostaa eläkeikää. Tuolla oletuksella minä olisin vissiin uudestaan 28v mutta ei todellakaan tunnu siltä kuin 20 vuotta sitten...
Näin 56-vuotiaana alkaa yhä enemmän ja enemmän tuntemaan vuosien painon - vääjäämättä...Mutta silti käyn toisinaan bailaamassa ankarasti karaokebaareissa - limulinjalla.
Keikoilla klubeilla käyn noin kerran kuussa tai kahdessa. Kesäisin 2-3 festaria. Joskus juon holittomia mutta yleensä 1-3 drinkkiä. Olen 54 v. Useimmiten olen tanssimassa lavaa lähellä, riippuu tietty miten liekkeihin esiintyjä saa. Outo ajatus, että jonkun ikäisenä pitäisi peitellä että on fiiliksissä musasta. Huomaan että ihmiset aika ahdasmielisiä tässä.
Jossain keikalla tulee käytyä autolla ilman viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se "viihdearvo" tuli nähtyä alle 20v. Ei noissa paikoissa käy oman arvomaailman omaavia ihmisiä.
Ei kakaroita ja diskometeliä aikuisen hermo kestä minuuttiakaan. Minua ei kakaroiden paikkoihin saisi kuin aseella uhkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
niin on syöminenkin. Pistä kaurapuuroa vaan poskeen. Muuta et tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Viihteellä aina kun siihen on aihetta. Aloittajan ihmetykseksi viihteellä ollaan selvinpäin, hyvässä seurassa, omalla autolla liikkeellä. Hyviä keikkoja ja kesäfestareita kotinurkilla ja ympäri Suomen. Jälkikasvu on aikuisiässä, ei tarvitse järjestää lastenhoitoa. Parasta aikaa itselle ja puolisolle juuri nyt.
Alapeukuttajilla on varmaan vielä viisikymppisenäkin alaikäisiä huollettavia kotona.
Ei enää nykyisin niin paljon kuin ennen koronapandemiaa. silloin käytiin ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa kuuntelemassa liv43emusiikkia. Silloin, kun itse vielä asuin Helsingissä, niin molemmat otimme muutaman oluen/viinilasillisen, mutta sen jälkeen kun muutin maalle ja luovuin Helsingin asunnosta, jomman kumman piti aina olla kuskina, paitsi joskus harvoin, jos otimme yöksi hotellihuoneen.