Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
19.03.2023 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat elää pettävän ihmisen kanssa? Rahan takia?

Lue naisten tekemiä aloituksia sinkkuudesta. Kunhan mies käy töissä ja leikkii rakastavaa niin pettämistä katotaan läpi sormien. Sama juttu kasarilla sekä ysärillä. Ukko ravasi vieraissa rouvan hieroessa pöytähopeita.

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa[/

Jaa, mielestäni olet hiukan lapsellinen ja nimenomaan heikkoitsetuntoinen jos maailmasi murenee siitä, että kumppani käy välillä vieraissa. Jos nyt tarkkaan mietitään, niin mitä satunnainen seksin harrastaminen jonkun muun kanssa oikeasti haittaa? Muutakuin että petetyn ego kokee kolauksen. Samat vapaudet tietenkin parisuhteen molemmille osapuolille.

Juurikin. Haluaisin tietää, koska parisuhteeni miehen ja minun välillä perustuu sovitusti siihen, että olemme toistemme ainoat. Jos puoliso tästä sopimuksesta lipsuu, haluaisin sen tietysti tietää, jotta voisin arvioida, onko sopimusta tasapuolisuuden vuoksi syytä muuttaa. Kyse ei itselleni ole egosta vaan siitä, että toinen olisi rikkonut yhteisen sopimuksen. Ei mun oma arvo siitä kolhiintuisi vaan nimen omaan lupauksensa pettäneen puolison arvo silmissäni.

Vierailija
122/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertominen on vallankäyttöä. Joitakin myös ajaa vahingonilo.

Tämä palsta on osoittanut, että useimmat kertomishaluiset kertoisivat vain nimettöminä. Tällä tavalla pääsisi seuraamaan ihmisten elämän mullistumista verhonraosta, itse ei joutuisi siitä vastuuseen, mutta saisi viihdykettä pitkäksi aikaa. Pettäminen on niljakasta, mutta niin on siitä juoruaminenkin.

Sellaisille ihmisille toivon aina, että kolahtaisi omaan nilkkaan. Että tulisi anonyymi viesti, jossa olisi uskottava väite siitä, että puoliso pettää, mutta että he eivät koskaan voisi saada täysin varmasti tietää. Ihmisessä on todella, todella paljon pahuutta, jos hän tekee tuollaisen teon toiselle ihmiselle.

Ja onneksi usein pätee, että karma is a bitch.

Kärähtikö ukkosp pettämisestä ;) 

Siinä on oikein kunnon WT kommentti. Koulutustausta: ammatillinen peruskoulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin tuollaisia naisia jotka tietävät että ukko juoksee vieraissa mutta pääasia että kulissit  on kunnossa...Monesti koko ns kylä tietää ja naiiville vaimolle naureskellaan selän takana. Kun luulee ettei kukaan muka tiedä. Miehet on aika raadollisia ja tutkimusten mukaan noin puolet pettää jossain vaiheessa. Itse haluaisin tietää jos mies pettäisi minua, koska silloin suhde olisi valetta ja en haluaisi jatkaa suhdetta valehtelijan ja petturin kanssa

Millainen ihminen naureskelee petetylle? Henkisesti terve ihminen tuntisi korkeintaan sääliä.

Sekö sinua niin julmetusti pelottaa, että sinulle naurettaisiin?

Vierailija
124/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytän aina kaikki pettäjät. Jos on niin kynnysmatto, että katselee tuollaista, vaikka "tulee niin paha mieli", niin se on sitten sun häpeä. Ei minun.

Itse haluaisin tietää, jos joku pettää luottamukseni noin täysin ja sen pohjalta toimin eli varoitan kanssasiskoja lieromiehistä, että voivat potkaista ukon luiskaan.

Vierailija
125/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan henkisesti sairas ihminen puuttuu toisten parisuhteeseen, toimimalla kielikellona.

Itsetuntoni kestää kyllä, jos puolisoni sattuisi käymään vieraissa.

Kaikki nämä "kerrasta poikki" ihmiset ovat henkisesti keskenkasvuisia.

Ei kukaan mene kertomaan ystävälleen hänen puolisonsa pettämisestä, auttaakseen ystävänsä. Päinvastoin, hän saa siitä sairaalloista nautintoa.

.

Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. On varmasti noita vahingoniloisiakin ihmisiä joukossa , mutta suurin osa ei vaan pysty sivusta katsomaan kuinka ystävää petetään.

Jos mieheni pettäisi minua ja ystäväni tietäisivät, mutta eivät kertoisi, saisivat kyllä kenkää hekin , jos se minulle tulisi jossain vaiheessa ilmi.

Sama! Tuollaisessa tilanteessa katsoisin pettureiksi myös ne ystävät jotka tiesivät mutta eivä kertoneet. En voisi enää luottaa ystäviini enkä arvostaa heitä

Tämä. Petturin lisäksi lähtisi elämästä myös nuo ns "ystävät", jos saisin tietää, että joku on ollut asiasta tietoinen, eikä ole minulle kertonut. Tuo on myös luottamuksen pettämistä.

Vierailija
126/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanansaattajaa aina ammutaan.

En kertonut erittäin hyvälle ystävälleni että miehensä pettää. Se pettäminen loppui sitten aikanaan ja ystävä miehensä kanssa on ilmeisen onnellisena yhdessä edelleen.

Olen tosi iloinen että pidin suuni kiinni vaikka toisaalta olisi ollut pettäjälle oikein hänet käräyttää.

Minä täällä vain mietin että mitä se paljon puhuttu sanansaattajan ampuminen oikein käytännössä tarkoittaa?

Jos minä tietäisin että ystäväni puoliso pettää, kertoisin tästä ystävälleni ja hän suuttuisi minulle, saisi suuttua ihan rauhassa. Se ystävyys olisi puolestani siinä, enkä jaksa uskoa että jäisin moisen tollon seuraa kummemmin kaipaamaan.

En itsekään osaa kuvitella kaipaavani sellaisen ihmisen seuraa, joka on niin tossun alla, että suuttuu ennemmin totuuden kertovalle ystävälleen kuin sille omalle kuspäiselle petturimiehelleen. Mutta meitä on niin moneen lähtöön...

Vierailija
127/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan henkisesti sairas ihminen puuttuu toisten parisuhteeseen, toimimalla kielikellona.

Itsetuntoni kestää kyllä, jos puolisoni sattuisi käymään vieraissa.

Kaikki nämä "kerrasta poikki" ihmiset ovat henkisesti keskenkasvuisia.

Ei kukaan mene kertomaan ystävälleen hänen puolisonsa pettämisestä, auttaakseen ystävänsä. Päinvastoin, hän saa siitä sairaalloista nautintoa.

.

Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. On varmasti noita vahingoniloisiakin ihmisiä joukossa , mutta suurin osa ei vaan pysty sivusta katsomaan kuinka ystävää petetään.

Jos mieheni pettäisi minua ja ystäväni tietäisivät, mutta eivät kertoisi, saisivat kyllä kenkää hekin , jos se minulle tulisi jossain vaiheessa ilmi.

Sama! Tuollaisessa tilanteessa katsoisin pettureiksi myös ne ystävät jotka tiesivät mutta eivä kertoneet. En voisi enää luottaa ystäviini enkä arvostaa heitä

Tämä. Petturin lisäksi lähtisi elämästä myös nuo ns "ystävät", jos saisin tietää, että joku on ollut asiasta tietoinen, eikä ole minulle kertonut. Tuo on myös luottamuksen pettämistä.

En minkäkään osaisi enää pitää oikeina ystävinä sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin luusereita ja raukkoja eivätkä uskaltaisi/haluaisi kertoa minulle totuutta jos ukkoni juoksee vieraissa. Potku persuksille sekä ukolle että tuollaisille petturi"ystäville"

Vierailija
128/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin tuollaisia naisia jotka tietävät että ukko juoksee vieraissa mutta pääasia että kulissit  on kunnossa...Monesti koko ns kylä tietää ja naiiville vaimolle naureskellaan selän takana. Kun luulee ettei kukaan muka tiedä. Miehet on aika raadollisia ja tutkimusten mukaan noin puolet pettää jossain vaiheessa. Itse haluaisin tietää jos mies pettäisi minua, koska silloin suhde olisi valetta ja en haluaisi jatkaa suhdetta valehtelijan ja petturin kanssa

Millainen ihminen naureskelee petetylle? Henkisesti terve ihminen tuntisi korkeintaan sääliä.

Sekö sinua niin julmetusti pelottaa, että sinulle naurettaisiin?

Nyt käsitit väärin. Minä en naureskele sille petetylle, tunnen lähinnä sääliä. Mutta totesin vain, että on paljon raadollisia, ilkeitä ihmisiä (hyvin monet miehiä) jotka nimenomaan ja valitettavasti naureskelevat sille petetylle osapuolelle. Miesten maailmassa pettäjä on usein se "kova äijä" ja petettyä vaimoa pidetään hieman typeränä ja halveksittavana. Miesten ajatuksenjuoksu, who knows...

Vierailija
129/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertominen on vallankäyttöä. Joitakin myös ajaa vahingonilo.

Tämä palsta on osoittanut, että useimmat kertomishaluiset kertoisivat vain nimettöminä. Tällä tavalla pääsisi seuraamaan ihmisten elämän mullistumista verhonraosta, itse ei joutuisi siitä vastuuseen, mutta saisi viihdykettä pitkäksi aikaa. Pettäminen on niljakasta, mutta niin on siitä juoruaminenkin.

Sellaisille ihmisille toivon aina, että kolahtaisi omaan nilkkaan. Että tulisi anonyymi viesti, jossa olisi uskottava väite siitä, että puoliso pettää, mutta että he eivät koskaan voisi saada täysin varmasti tietää. Ihmisessä on todella, todella paljon pahuutta, jos hän tekee tuollaisen teon toiselle ihmiselle.

Ja onneksi usein pätee, että karma is a bitch.

Kärähtikö ukkosp pettämisestä ;) 

Siinä on oikein kunnon WT kommentti. Koulutustausta: ammatillinen peruskoulutus.

Taisi mennä tunteisiin :D  Totuus sattuu

Vierailija
130/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti tosi onnellista elää kulissiliitossa, äijä pettää mutta vaimo vain pitää hymyillen kulisseja kunnossa kun omaa rahaa ja itsekunnioitusta ei löydy sen vertaa että uskaltaisi erota...Säälin kaikkia kulissivaimoja mutta itsepähän olette tilanteeseenne tyytyneet

Vierailija
131/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi pettää kroonisesti...

Ja, sinä tallustat siinä rinnalla kuin sylikoira.

Siksi.

Miehesi on epäluotettava , koska pettäminen on ehdoton epäluottamuksen osoitus.

Hän on pettänyt ja pettää ja tulee pettämään.

Sinun lapatossumainen suhtautuminen asiaan on ihmeteltävää. Miksi?

Kulissit pitää pystyssä ?

Rahat ja omaisuus ?

Julkinen häpeä ?

Läheisriippuvuus ?

Jättämisen häpeä ?

Niin .... Yksikään noista ei mene yli sen törkeyden rajan, että miehesi on sika.

Vierailija
132/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue naisten tekemiä aloituksia sinkkuudesta. Kunhan mies käy töissä ja leikkii rakastavaa niin pettämistä katotaan läpi sormien. Sama juttu kasarilla sekä ysärillä. Ukko ravasi vieraissa rouvan hieroessa pöytähopeita.

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa

Lisäksi on sellaisia naisia, joita seksi ei kiinnosta, joten pettämistä on siedettävä, tai se saattaa olla jopa helpottavaa.

Vierailija
133/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kertoisin sen takia, että itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin. Voihan tätä asiaa katsoa monelta kantilta, mutta itse pyrin toimimaan elämässäni omien arvojeni mukaisesti.

Toisaalta on erilaisia ihmisiä. Osalle suhteesta voi olla ihan alusta asti sovittu, että kasvatetaan lapset yhdessä, ja molemmat saa mennä miten haluavat. Siinä tulee vaan noloja tilanteita, kun joku Klaara Kananen tulee tuikitärkeänä kertomaan, että "kuule superuutinen miehesi on omalla kuvalla tinderissä jätäppä se sika", ja sitten pitäisi alkaa tälle lähes tuntemattomalle kertomaan, että eikun meillä on vapaa suhde.

Tunnen monta pariskuntaa, joiden mies tuli tinderissä vastaan kun olin sinkkuna hetken, eikä tullut mieleenkään alkaa asiaa naiselle uutisoimaan. Ei ole minun asiani udella heidän suhteensa tilasta, jos eivät ole kertoneet minulle mikä meno heillä on kotona.

Minulle on elämäni aikana tullut kaksi parisuhteessa olevaa naista ehdottelemaan lähempää kanssakäymistä. Kumpaankaan en ole suostunut. Tai siis toisen kanssa olimme jo hyvinkin lämpimissä tunnelmissa, kunnes hän paukautti asian julki, ja puuhailu loppui sitten siihen (laskisin siis itse jo pettämiseksi, vaikka kettu ei ihan kolossa käynytkään).

Mutta ei ole tullut mieleeni lähteä juoruamaan näiden naisten miehille, että taidatkin kuules olla aisuri, niih.

Vierailija
134/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkään olet ollut puolisosi kanssa? Minusta olisi turhaa heittää vuosien, jopa kymmenien vuosien suhde hukkaan sen takia, että toisella olisi ollut yhden yön juttu. Rakastuminen toiseen olisi tietysti eri asia, mutta tuskinpa yksikään ulkopuolinen voi tietää muiden tunne-elämästä.

En usko itse pettäväni. Olen saanut sinkkuvuosinani kokea aivan tarpeeksi, en kaipaa seksiä uusien partnereiden kanssa. En myöskään ole enää sen ikäinen, että uskoisin että vaihtamalla paranee. Jos ihastuksia tulee, niin nautin niistä hiljaisuudessa aikani ja sitten annan mennä. Minua ja puolisoani ei pidä yhdessä raha (omaisuus tai velat) eikä lapset, joten molemmat pääsemme halutessamme tästä suhteesta vain  ilmoittamalla toiselle, että haluaa erota. Mutta me molemmat haluamme samoja asioita tulevaisuudelta ja arvostamme toisiamme, eikä kumpikaan ole sitoutunut tähän suhteeseen kevyesti vaan sillä mielellä, että tämä on loppuelämämme suhde.

Jos sinulla on tällainen kuvitelma, niin eikö olisi hyvä tietää että miehesi ei ole sitoutunut sinuun eikä arvosta sinua vaan pettää. 

Kuvitelma? Sinulla taitaa itselläsi olla äärimmäisen heikko itsetunto etkä pysty luottamaan kehenkään?

Vierailija
135/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samalla linjalla ap:n kanssa. Olen onnellisesti naimissa, jo 30v yhteistä taivalta takana. 

Ei minun tai mieheni menemiset kenellekään ulkopuoliselle kuulu. 

Vierailija
136/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samalla linjalla ap:n kanssa. Olen onnellisesti naimissa, jo 30v yhteistä taivalta takana. 

Ei minun tai mieheni menemiset kenellekään ulkopuoliselle kuulu. 

No mutta jos olette onnellisesti naimisissa niin mitä se siinä tapauksessa haittaa jos joku tulee paljastamaan että miehesi onkin pettänyt? Eihän se sinua silloin hetkauta suuntaan tai toiseen jos liittonne kerran on onnellinen...

Vierailija
137/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkään olet ollut puolisosi kanssa? Minusta olisi turhaa heittää vuosien, jopa kymmenien vuosien suhde hukkaan sen takia, että toisella olisi ollut yhden yön juttu. Rakastuminen toiseen olisi tietysti eri asia, mutta tuskinpa yksikään ulkopuolinen voi tietää muiden tunne-elämästä.

En usko itse pettäväni. Olen saanut sinkkuvuosinani kokea aivan tarpeeksi, en kaipaa seksiä uusien partnereiden kanssa. En myöskään ole enää sen ikäinen, että uskoisin että vaihtamalla paranee. Jos ihastuksia tulee, niin nautin niistä hiljaisuudessa aikani ja sitten annan mennä. Minua ja puolisoani ei pidä yhdessä raha (omaisuus tai velat) eikä lapset, joten molemmat pääsemme halutessamme tästä suhteesta vain  ilmoittamalla toiselle, että haluaa erota. Mutta me molemmat haluamme samoja asioita tulevaisuudelta ja arvostamme toisiamme, eikä kumpikaan ole sitoutunut tähän suhteeseen kevyesti vaan sillä mielellä, että tämä on loppuelämämme suhde.

Jos sinulla on tällainen kuvitelma, niin eikö olisi hyvä tietää että miehesi ei ole sitoutunut sinuun eikä arvosta sinua vaan pettää. 

Kuvitelma? Sinulla taitaa itselläsi olla äärimmäisen heikko itsetunto etkä pysty luottamaan kehenkään?

Ai jos mieheni pettää niin minulla on silloin heikko itsetunto vai mitä tarkoitit :D

Kyllä minä haluan tietää jos mies pettää koska silloin on luottamus rikottu ja lupaus petetty. Haluan itse päättää, kannattaako sellaisen miehen kanssa jatkaa suhdetta. En halua, että joku muu päättää puolestani esim vaikenemalla ja antamalla minun elää valheellisessa liitossa, jos tietää mieheni pettävän

Vierailija
138/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kertoisin sen takia, että itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin. Voihan tätä asiaa katsoa monelta kantilta, mutta itse pyrin toimimaan elämässäni omien arvojeni mukaisesti.

Toisaalta on erilaisia ihmisiä. Osalle suhteesta voi olla ihan alusta asti sovittu, että kasvatetaan lapset yhdessä, ja molemmat saa mennä miten haluavat. Siinä tulee vaan noloja tilanteita, kun joku Klaara Kananen tulee tuikitärkeänä kertomaan, että "kuule superuutinen miehesi on omalla kuvalla tinderissä jätäppä se sika", ja sitten pitäisi alkaa tälle lähes tuntemattomalle kertomaan, että eikun meillä on vapaa suhde.

Tunnen monta pariskuntaa, joiden mies tuli tinderissä vastaan kun olin sinkkuna hetken, eikä tullut mieleenkään alkaa asiaa naiselle uutisoimaan. Ei ole minun asiani udella heidän suhteensa tilasta, jos eivät ole kertoneet minulle mikä meno heillä on kotona.

Minulle on elämäni aikana tullut kaksi parisuhteessa olevaa naista ehdottelemaan lähempää kanssakäymistä. Kumpaankaan en ole suostunut. Tai siis toisen kanssa olimme jo hyvinkin lämpimissä tunnelmissa, kunnes hän paukautti asian julki, ja puuhailu loppui sitten siihen (laskisin siis itse jo pettämiseksi, vaikka kettu ei ihan kolossa käynytkään).

Mutta ei ole tullut mieleeni lähteä juoruamaan näiden naisten miehille, että taidatkin kuules olla aisuri, niih.

Minä olisin käräyttänyt naikkoset. Ei ole oikein antaa kenenkään elää valheessa, oli petettävä osapuoli sitten mies tai nainen

Vierailija
139/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on kepulainen, hänhän pettää aina, kertoipa joku tahi ei.

Vierailija
140/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on sellaisia naisia, joita seksi ei kiinnosta, joten pettämistä on siedettävä, tai se saattaa olla jopa helpottavaa.

Jos seksi ei naista kiinnosta niin moni mies voinee katsoa silloin peiliin. Jos esim nainen yksin vastuussa pikkulapsen hoitamisesta. Ja suoraselkäinen ihminen ottaa ennemmin eron kuin menee vieraisiin. Aina on toki ollut ihmisiä jotka katsovat pettämistä läpi sormien mutta suurimmalle osalle toisen vieraissa käyminen on aikalailla kynnyskysymys että jatkuuko liitto vai ei