Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä!! Millainen ihminen siivoaa joka sunnuntai?

Meikkaavaikkajoskus
19.03.2023 |

Eikö sitä voisi jotakin järkevämpää tekemistä kehitellä itselleen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikko yläkerrassa siivoaa joka vatun päivä. Tunti imurointia vuoden jokaisena päivänä. Revi siitä.

Vierailija
22/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa että viikko alkaa puhtaassa kodissa? Eipä tarvitse alkuviikosta ainakaan siivousta miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perinteinen tapa monella tuo sunnuntain siivouspäivä

eikä ole.

Vierailija
24/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tekee sitä järkevämpää kaikkina muina 6 viikonpäivänä. Sunnuntai voi olla juuri se päivä, jolloin ne paikat ovat suljettuja, joissa hän  jotain järkevämpää arkipäivinä tekee.

Vierailija
25/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän enemmän aikaa vauvapalstalla kuin siivotessa. Saisin paljon enemmän järkevämpää aikaan jos saisin AV-addiktioni hävitettyä.

Vierailija
26/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sellainen, jolla ei ole sinusta  jokapäiväsiivoavasta työtävieroksuvasta poiketen  aikaa kuin vain viikonloppuisin.

Vierailija
27/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikki loiset elelevät saastaisissa läävissään siitäkin pitää naapureita syyttää  kateus on viher punikin tautia. aina muiden syytä. 

Vierailija
28/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalapalkka-alojen työntekijät pitävät sunnuntaita ainoastaan päivänä, jolloin saa lisää palkkaa.

Ei ole kyse uskonnosta vaan siitä, että on yksi päivä viikossa jolloin yleisesti levätään ja rauhoitutaan. Se rytmittää viikon. Kaikki viikonpäivät eivät ole samanlaisia.

Minulla tuo levähdys päivä on aina lauantaisin. Joillakin se voi olla alku tai keskellä viikkoa. Jotkut eivät pidä rutiinin omaisesti mitään levähdys päiviä. Miksi sen pitäisi olla nimenomaan ja ainoastaan vain sunnuntai sikäli ettei kyse ole uskonnosta?

Vierailija
29/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai on aina ollut perinteisesti lepopäivä ja annetaan naapureille hiljaisuus 🤫

Ei kai kukaan porakoneella siivoa? Perinteisesti oli lepopäivä, nykyisi ei ole perinteitä enää ja huilimisaikaa on jokaisella joka päivä aivan liikaa - lepopäivää ei tarvita, voi siis vaikka siivota.

Vierailija
30/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lopetin imuroinnin. Viikonloppuna se on siivottava, arki-iltana on tärkeämpiä menoja ja viikossa villakoirat ottaa vallan. Ja mä en edes ole mikään siivousintoilija, meillä on oikeestaan aika paskasta. Keittiön lattia on pestävä, mutta luulenpa ettei tänäänkään... Otan sitten raivolla juuriharjan kanssa kontaten ennen seuraavia vieraita.

Vierailija
31/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja siivoan aina sunnuntaisin. Asun ok-talossa ja voin huhkia kuten haluan.

Vierailija
32/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkeeko siivoaminen pois muun järkevän tekemisen? Ei meillä ainakaan mene kuin max. pari tuntia kaikkinensa siivoushommiin ja se on aika vähän koko vuorokaudesta.

Vierailija
33/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en siivoa, vaan sotken aina sunnuntaisin järjestelmällisesti koko huushollin ja siivoan sitten seuraavat kuus päivää

Vierailija
34/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on kiellettyä pestä pyykkiä sunnuntaisin.

Vierailija
35/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tässä on ongelma, sunnuntai vai kerran viikossa samana päivänä siivoaminen?

Itse siivoamme joka torstai ilta, tykkään kun viikonloppu perjantaina alkaa siistissä kodissa.

Vierailija
36/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran kerrostalon asuntoa tullaan siivoamaan harva se sunnuntai - ja lauantai. Järjetön tuntien rytinä. Asunto ollut tyhjillään, mutta kalustettuna monta vuotta - ja myynnissä vuoden verran. Silti ylimitoitettua häiriötä ja "peruskorjausta" kun haltijat saapuvat, ja käyvät viikolla töissä. Oikeus on toki tulla siivoamaan ja aikaansa kuluttamaan. Näyttöjä ei ole juuri ollut - vaikka asunto on julkisessa myynnissä.

Vierailija
37/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Teen pääosin yövuoroja. Vaihtoehdot silloin on siivota yleensä öisin jos olen vapaalla tai sunnuntaisin. Onneksi mulla on ymmärtäväiset naapurit jotka ovat tietoisia tästä ja sietävät imurin kolinan puolisen tuntia sunnuntai-iltapäivänä.

Vierailija
38/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikko yläkerrassa siivoaa joka vatun päivä. Tunti imurointia vuoden jokaisena päivänä. Revi siitä.

Sama. Tosin kyseessä ei ole astmaatikko, vaan yhden lapsen perhe. Imuri laulaa ihan joka päivä.

Vierailija
39/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai on aina ollut perinteisesti lepopäivä ja annetaan naapureille hiljaisuus 🤫

Meillä naapurit kiljuu, huutaa ja metelöi koko viikon vuoronperään, niin minä aloitin imuroinnin tänään 8.30. (Naapuri herätti kuudelta)

itse siivoan 12-14.30 välillä

Vierailija
40/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurit kiljuu, huutaa ja metelöi koko viikon vuoronperään, niin minä aloitin imuroinnin tänään 8.30. (Naapuri herätti kuudelta)

itse siivoan 12-14.30 välillä

Lasten päiväuniaika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä