Siis mitä!! Millainen ihminen siivoaa joka sunnuntai?
Eikö sitä voisi jotakin järkevämpää tekemistä kehitellä itselleen?
Kommentit (56)
Miksi sun percttä kutittaa muiden tekemiset? 🤔
Yllättävää Jenna itkemässä vauvapalstalla. YHYY!!!! Joku siiivoaa sunnuntaisin. YHYY MÄ KUOLEN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai on aina ollut perinteisesti lepopäivä ja annetaan naapureille hiljaisuus 🤫
Meillä on jo pitkään ollut perinteisesti sunnuntai siivouspäivä; silloin on ainoa päivä, jolloin koko porukka ehtii talkoisiin. Hoidellaan kauppa-asiatkin sunnuntaisin, pyykit sun muut. Sitten on kiva aloittaa viikko töissä/kouluissa ilman huolta siivouksista.
Meillä ainakin kuunnellaan kirkonmenoja ja hartauksia koko päivä sohvalla selkä suorana istuen. Kammataan miehen kanssa molemmille tukkaan keskijakaukset, mies pukee puvun ja kravatin ja minä kauluspaidan ja vekkihameen. Sitten kirkkokaffeet ja pari isämeitää ja ajoissa nukkumaan, että jaksaa maanantaina reippaana töihin.
Miksei siivoisi maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina ja perjantaina. Näiden lisäksi vielä lauantaina ja lopuksi vielä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Avutonta jos ei osaa siivota ja kolistella koskaan muulloin kuin sunnuntaisin. Lepopäivänä ei ole tarkoitus joutua kuulemaan kun joku imuroi ja siivoaa.
Itse tosin moppaan lattiat usein sunnuntaisin mutta se tuskin kuuluu naapuriin asti.
Mikä lepopäivä sunnuntai nykyään on? Kaupatkin auki ja muut aktiviteetit. Ja toisekseen: mun lepopäiväni on virallisesti kiertävä. Mitään avutonta sunnuntai-siivouksessa ei ole. Jos olisi aikaa, voisin siivota toki muulloinkin. Sunnuntaisin ei mielestäni ole tarkoitus joutua kuuntelemaan asunnoista täysillä vonkaavia jumalanpalveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Astmaatikko yläkerrassa siivoaa joka vatun päivä. Tunti imurointia vuoden jokaisena päivänä. Revi siitä.
Ja alkerassa astmatikon painajainen vetää röökiä virka ajan jälkeen Talossa jossa parveketupakointi kieto.Likelle pääsee vasta kello 14-15. Jolloin asmatiko palaa monen tunin lenkiltä ,Syö lounaan ja huilii alkaa siten vasta imuroida! Joten alaketa on jo silloin lähikupilassa kaljalla.Kuulee siis omia!Kannataa hankkia vastamelu kuulokkeet tai noustaa itsensä punkasta ylös aamulla ja alkaa elää oikeaa elämää.Eikä makaa puolen päivin yöt valvoen.Lisäksi vuokra talot ovat tehty elementeistä .Äänet kiertää elemetejä myöten ja voivat tulla äänet toisesta rapusta.Tarkista netti rakenusliton sivuilta asia.Jos et usko tai soita ja kysy.Äänten kulku kerrostalossa.
Monella se sunnuntai on ainoa päivä viikossa kun on mahdollisuus/aikaa. Siksi. Oliko ap:lla muuta kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avutonta jos ei osaa siivota ja kolistella koskaan muulloin kuin sunnuntaisin. Lepopäivänä ei ole tarkoitus joutua kuulemaan kun joku imuroi ja siivoaa.
Itse tosin moppaan lattiat usein sunnuntaisin mutta se tuskin kuuluu naapuriin asti.
Mikä lepopäivä sunnuntai nykyään on? Kaupatkin auki ja muut aktiviteetit. Ja toisekseen: mun lepopäiväni on virallisesti kiertävä. Mitään avutonta sunnuntai-siivouksessa ei ole. Jos olisi aikaa, voisin siivota toki muulloinkin. Sunnuntaisin ei mielestäni ole tarkoitus joutua kuuntelemaan asunnoista täysillä vonkaavia jumalanpalveluksia.
Sunnuntai on ihan normaali päivä muiden joukossa. Tuollainen lepopäiväajattelu on joltain kivikaudelta.
Ap on joko uskovainen tai sitten sillä on krapula, kun sunnuntaisiivous noin häiritsee.
Mä asun omakotitalossa ja siivoan sunnuntaisin. Ei siis häiriinny yhtään kukaan naapuri.
Apn kotona on varmasti toukkia ja muita ötököitä lemmikkinä, kun siivousta noin vihaa.
Yäk!!!
Ja päivällä saa ääntä kuulua jumalauta!!
Niin meluatte itsekin, mutta ette sitä itsekkyydeltänne halua ymmärtää, että teidänkin elämästä lähtee ääntä!!!
Sellainen joka haluaa pitää kotinsa siistinä. Kyllä musta on ihan normaalia siivota kerran viikossa.