Ensimmäinen viikonloppu mökillä. Mies kinusi seksiä ja pilasi sen viikonlopun. Nyt istumme autossa kohti kotia ja mies pitää mykkäkoulua...
Eilen illalla vonkasi ja kun tänään aamulla olisin vain halunnut nauttia kahvista mökillä niin mies alkoi taas vonkaamaan. Sanoin sitten, että tehdään se sitten alta pois niin häntä ei enää kiinnostanutkaan?! Veti vaatteet päälle ja sanoi, että nyt lähdetään sitten äkkiä kotiin. Koko 1,5 tunnin ajomatkalla ei ole sanonut mitään. Vielä toiset 90 min edessä
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Ilmiannettu. Naisella ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksi yhtään kenenkään kanssa!
Eikä suomalaisella miehellä velvollisuutta tarjota sinkkuutta parempaa elintasoa naiselle joka ei edes halua häntä.
Tiesitkö, että islamin mukaan, jonka leviäminen Suomeen on sinulle tietysti ok, naisella on vain kaksi validia syytä kieltäytyä yhdynnästä: kuukautiset ja tietty synnytyksen jälkeinen aika. Ei puhettakaan mistään pihtaavista aviovaimoista, jos menee naimisiin niin ottaa huomioon AINA miehensä tarpeet, yksi naisen pahimmista synneistä on olla seksuaalisesti kylmä ja tätä vaihtoehtoa ei vaimolla käytännössä ole mikäli hän haluaa jatkaa avioliittoaan ja uskotella itselleen pääsevänsä paratiisiin maallisen elämänsä jälkeen.Kuulostaa siltä, että ihannoit Islamia?
Miksi et muuta noihin maihin, jossa tuota uskontoa harjoitetaan kaikista eniten?Ei minun tarvitse, omalla äänestyskäyttäytymiselläsi varmistat sen että saat tämän kulttuurin yhä vahvemmin myös Suomeen, sen missä naisella ei ole vaihtoehtoja. Suomalaisella naisella on, jos ei halua saada miestä päälleen eikä säännöllistä runsastakin seksielämää niin pysyy erossa miessuhteista ja elää yksin, yhdelläkään miehellä ei tosiaan ole mitään velvollisuuksia tarjota parempaa elintasoa naiselle joka ei häntä seksuaalisesti halua.
Niin siksihän incelit yksin jäävätkin eivätkä koskaan pääse pariutumaan. Tosin ei tälläiset incelit mitään isoja palkkoja saa ja usemmat ovat tukien varassa. En tiedä missä haavemaailmassa he kuvittelevat kykenevänsä tarjoamaan "parempaa elintasoa" naisille.
miehesi tulee järkiinsä ja tämä oli sinulta viimeinen mökki matka. sitten valitat kun ei ole mökkiäkään asut vuokra läävässä ja ihmettelet miten tässä näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.
Eikö teillä seksi kuulu normaaliin arkeen?
Kuuluu, mutta just nimenomaan arkeen. Minun halut herää kun arki toimii ja mies siivoaa yhtä paljon kuin minä. Seksikkäin mies on silloin kun hän on hoivannut lapsia ja pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa. Silloin alkaa minulla hormonit hyrräämään.
Mutta jos se on joku järjestetty illallinen ja sen jälkeen hotelliin, niin tulee pakotettu fiilis. Seksi on parhaimmillaan silloin, kun se on spontaania, eikä kalenteriin merkitty.
Romanttinen yhteinen aika tarkoittaa minulle sitä, että ollaan kahdestaan sieluina, mutta miehelle se tarkoittaa, että kropat hinkkaa toisiaan ja sen jälkeen ehkä voidaan jutella jotain, paitsi että ikinä ei kun mies nukahtaakin tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäkkö hoikan kauniin naisen kanssa hotelliin ja maksaa 700e vai vongata naiselta joka vastaa kutsuun "vaimo" joka sanoo että hoidetaa se pois alta.
Tiukka kysymys, mutta .........valitsen...
=D
Laittaisit sen 700e vaikka siivoojapalveluun ja naisen lahjoihin, niin kuussa sillä 700e saat yli kymmenen kertaa seksiä sen yhden kerran sijaan.
Kehopositiiviselta?
Itseni ikäiseltä?
Ei kiitos.
Ei sua voi kuin sääliä.
700 euroa ja ei sääliä vaan intohimoa. Säästän ensi kuuksi taas.
700e:n sääliseksiähän ne sulle antaa. Ei se intohimoa ole. Aika surullista, että uskot teeskennellyn kiinnostuksen olevan intohimoa :(
Olet kateellinen kuivuudessasi. Saat anteeksi, pastilli ei enää sula suussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäkkö hoikan kauniin naisen kanssa hotelliin ja maksaa 700e vai vongata naiselta joka vastaa kutsuun "vaimo" joka sanoo että hoidetaa se pois alta.
=D
Laittaisit sen 700e vaikka siivoojapalveluun ja naisen lahjoihin, niin kuussa sillä 700e saat yli kymmenen kertaa seksiä sen yhden kerran sijaan.
Ei se kuule ole tuosta kiinni. Parisuhde vaan ei toimi, jos seksi ei molempia kiinnosta.
Seksi ei toimi, jos ei toimi parisuhde myöskään. Jos mies ei siivoa ja nainen vaan siivoaa,niin ei sitten seksi kiinnosta.
Huomioimalla kumppaniasi ja saamalla hänet tuntemaan olonsa rakastetuksi ja halutuksi, muuttuvat ne halut myös.
Alhaisen libidon naisille mikään syy ei ole liian vähäpätöinen seksielämästä kieltäytymiseen. Ette te ole niitä naisia jotka ikinä ihan auki voihkivat täydessä kii massa oman miehen sylissä.
pidä vittusi kirjoitti:
miehesi tulee järkiinsä ja tämä oli sinulta viimeinen mökki matka. sitten valitat kun ei ole mökkiäkään asut vuokra läävässä ja ihmettelet miten tässä näin kävi.
Lol, kylläpä siellä kolahti :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina tuollaista kun yritetään pitää yhteistä iltaa romanttisesti. Miehen on aina pakko pilata se vonkaamisella. Joka huokonen tihkuu seksiä ja lopulta alkaa ihan ällöttää vaikka alussa olikin ihan myönteinen olo seksiä ajatellen. Toinen on vain ääliö ilme päällä koko ajan ja hengityskin läähättää. Yök.
Provohan tämä tietysti on, mutta miksi te olette yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka ällöttää, ja jota halveksitte ja vihaatte? Niinku mikä järki?
Vonkaava ja arjessa tökerösti käyttäytyvä mies on totaalinen turn off. En harrastaisi mitään pakko-/säälipanoja kenenkään vätyksen kanssa. Hyvä mies on arjessa vastuullinen, hoitaa velvollisuutensa, on hellä kiireenkin keskellä ja saa iltaisin naisensa orgasmiin. Tällainen mies saa seksiä ja on onnellinen kuten naisensakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Ilmiannettu. Naisella ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksi yhtään kenenkään kanssa!
Eikä suomalaisella miehellä velvollisuutta tarjota sinkkuutta parempaa elintasoa naiselle joka ei edes halua häntä.
Tiesitkö, että islamin mukaan, jonka leviäminen Suomeen on sinulle tietysti ok, naisella on vain kaksi validia syytä kieltäytyä yhdynnästä: kuukautiset ja tietty synnytyksen jälkeinen aika. Ei puhettakaan mistään pihtaavista aviovaimoista, jos menee naimisiin niin ottaa huomioon AINA miehensä tarpeet, yksi naisen pahimmista synneistä on olla seksuaalisesti kylmä ja tätä vaihtoehtoa ei vaimolla käytännössä ole mikäli hän haluaa jatkaa avioliittoaan ja uskotella itselleen pääsevänsä paratiisiin maallisen elämänsä jälkeen.Kuulostaa siltä, että ihannoit Islamia?
Miksi et muuta noihin maihin, jossa tuota uskontoa harjoitetaan kaikista eniten?Ei minun tarvitse, omalla äänestyskäyttäytymiselläsi varmistat sen että saat tämän kulttuurin yhä vahvemmin myös Suomeen, sen missä naisella ei ole vaihtoehtoja. Suomalaisella naisella on, jos ei halua saada miestä päälleen eikä säännöllistä runsastakin seksielämää niin pysyy erossa miessuhteista ja elää yksin, yhdelläkään miehellä ei tosiaan ole mitään velvollisuuksia tarjota parempaa elintasoa naiselle joka ei häntä seksuaalisesti halua.
Niin siksihän incelit yksin jäävätkin eivätkä koskaan pääse pariutumaan. Tosin ei tälläiset incelit mitään isoja palkkoja saa ja usemmat ovat tukien varassa. En tiedä missä haavemaailmassa he kuvittelevat kykenevänsä tarjoamaan "parempaa elintasoa" naisille.
Vastasit naiselle jolla ei ole mitään sympatioita seksuaalisesti kylmille miehiä parisuhteessa hyväksikäyttäville naisille. Tämä aloitus toki oli provo mutta näitä tarinoita löytyy elävässä elämässäkin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=D
Kehopositiiviselta?
Itseni ikäiseltä?
Ei kiitos.
Ei sua voi kuin sääliä.
700 euroa ja ei sääliä vaan intohimoa. Säästän ensi kuuksi taas.
700e:n sääliseksiähän ne sulle antaa. Ei se intohimoa ole. Aika surullista, että uskot teeskennellyn kiinnostuksen olevan intohimoa :(
Olet kateellinen kuivuudessasi. Saat anteeksi, pastilli ei enää sula suussasi.
Ajattelitko sitä sun 700e naista, joka laittaa liukastetta alapäähän peittääkseen oman kuivuutensa sinua kohtaan? :D Kai tuollaisen asenteen kanssa kaikki elämäsi naiset ovat olleet vain kuivia.
Ja kyllä minäkin olen. Omalle miehelle sitten taas jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Vastasit naiselle jolla ei ole mitään sympatioita seksuaalisesti kylmille miehiä parisuhteessa hyväksikäyttäville naisille. Tämä aloitus toki oli provo mutta näitä tarinoita löytyy elävässä elämässäkin ihan liikaa.
Nainenkin voi olla incel :)
Taidat olla niitä sata makkaraa suussa olevia naisia, jotka sanoo "minä olen erilainen nainen, mutta kaikki muut naiset on pahoja, mutta minä olen erilainen!!1!!1"
Vierailija kirjoitti:
Antropologiaa... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksi suhteen tärkeimmistä ulottuvuuksista keskivertomiehelle. Jos se ei ole sun juttu, älä seurustele tai hanki femakompi mies.
Lainaan omaa kommenttiani, se on kirvoittanut keskustelua.
Olen itse nainen, joka priorisoi seksin harrastamisen aika korkealle kun kumppani antaa siihen osviittaa. Ei silloin anneta toisen odottaa koko päivää ja iltaa, velvoiteta toista osallistumaan omiin (koti)hommiin tai olemaan mielin kielin. Kyse on lopulta aika primitiivisestä asiasta. Ja tosiaan, keskivertomies on seksin suhteen aika primitiivinen, ei siitä kannata pöyristyä tai pahastua. Keskivertonaisen tarpeet suhteelle ovat usein henkisempiä. Miehenkin on niihin helpompi vastata kun ei ole akuutteja tarpeita täytettävänä.
Jotkut asiat ovat lopulta aika yksinkertaisia, vaikka emme tietyistä faktoista niin pitäisikään.
Keskivertonaisen on varmasti helpompi syttyä miehestä, kun ne henkiset tarpeet ovat tyydytetty.
Miksi miehen tarpeiden tyydytys on ensiksi tärkeämpää, kuin naisen?
Samalla logiikalla, miksi naisen tarpeiden tyydytys ensiksi on tärkeämpää, kuin miehen?
Itsekkyydellä pärjää harvassa ihmissuhteessa pitkälle tai ajatuksella, että jos on itse tyytymätön ei tuo toinenkaan ansaitse tyydytystä, ei ainakaan minun avullani.
Seksi on miehelle ensi sijassa fyysinen tarve keskimäärin, siksi se on tarvehierarkiassa korkeammalla. Ja siksi voin täyttää sen tarpeen ihan pyyteettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Onko henkilökohtaista kokemusta vai oletko lukenut/kuullut jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Taidat olla niitä sata makkaraa suussa olevia naisia, jotka sanoo "minä olen erilainen nainen, mutta kaikki muut naiset on pahoja, mutta minä olen erilainen!!1!!1"
Väärin meni tämäkin, kun argumentaation taso on sitä mitä esität, suosittelen siirtymään alaikäisille tarkoitetuille junioripalstoille "keskustelemaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antropologiaa... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksi suhteen tärkeimmistä ulottuvuuksista keskivertomiehelle. Jos se ei ole sun juttu, älä seurustele tai hanki femakompi mies.
Lainaan omaa kommenttiani, se on kirvoittanut keskustelua.
Olen itse nainen, joka priorisoi seksin harrastamisen aika korkealle kun kumppani antaa siihen osviittaa. Ei silloin anneta toisen odottaa koko päivää ja iltaa, velvoiteta toista osallistumaan omiin (koti)hommiin tai olemaan mielin kielin. Kyse on lopulta aika primitiivisestä asiasta. Ja tosiaan, keskivertomies on seksin suhteen aika primitiivinen, ei siitä kannata pöyristyä tai pahastua. Keskivertonaisen tarpeet suhteelle ovat usein henkisempiä. Miehenkin on niihin helpompi vastata kun ei ole akuutteja tarpeita täytettävänä.
Jotkut asiat ovat lopulta aika yksinkertaisia, vaikka emme tietyistä faktoista niin pitäisikään.
Keskivertonaisen on varmasti helpompi syttyä miehestä, kun ne henkiset tarpeet ovat tyydytetty.
Miksi miehen tarpeiden tyydytys on ensiksi tärkeämpää, kuin naisen?
Samalla logiikalla, miksi naisen tarpeiden tyydytys ensiksi on tärkeämpää, kuin miehen?
Itsekkyydellä pärjää harvassa ihmissuhteessa pitkälle tai ajatuksella, että jos on itse tyytymätön ei tuo toinenkaan ansaitse tyydytystä, ei ainakaan minun avullani.
Seksi on miehelle ensi sijassa fyysinen tarve keskimäärin, siksi se on tarvehierarkiassa korkeammalla. Ja siksi voin täyttää sen tarpeen ihan pyyteettömästi.
Eli kun tapasit miehesi, niin menittekö heti sänkyyn ilman tutustumatta toisiinne kun ne miehen tarpeet ovat tärkeämmät? Annatko myös kaikille muillekkin miehille seksiä, kun se seksin fyysinen tarve on kaikista korkein? Koska eihän sun tunteilla tai haluilla ole mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vonkaava ja arjessa tökerösti käyttäytyvä mies on totaalinen turn off. En harrastaisi mitään pakko-/säälipanoja kenenkään vätyksen kanssa. Hyvä mies on arjessa vastuullinen, hoitaa velvollisuutensa, on hellä kiireenkin keskellä ja saa iltaisin naisensa orgasmiin. Tällainen mies saa seksiä ja on onnellinen kuten naisensakin.
No miksi sitten tällasen miehen kanssa ollaan parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Taidat olla niitä sata makkaraa suussa olevia naisia, jotka sanoo "minä olen erilainen nainen, mutta kaikki muut naiset on pahoja, mutta minä olen erilainen!!1!!1"Väärin meni tämäkin, kun argumentaation taso on sitä mitä esität, suosittelen siirtymään alaikäisille tarkoitetuille junioripalstoille "keskustelemaan".
Tirskahdin.
Tuon tekstisi kirjoittaa henkilö, joka yleistää kaikkia naisia (paitsi ei tottakai itseään, koska sinähän olet se EriLaiNeN nainen), kirjoittaa tähän mukaan jotain islamista joka ei edes liity millään tavalla tähän keskusteluun (koska olet rrrrrrrrasi-) ja muutenkin yleistää ja haukkuu muita täällä :D
Mä vastasin sulle takaisin vain ihan samalla tasolla, kuin itse kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei kestä sitä, kun seksi on naisellekin yksi suhteen tärkeimmistä ulottuvuuksista. Sitten alkaa miehen pihtaus. Ilmeisesti se seksi pitää saada nyhdettyä puoliväkisin.
Allekirjoitan täysin. Mulla oli mies joka oli tosi halukas ja oikein rehosteli seksijutuilla, aina seksi seksi seksi. Mä innostuin tästä ja olin myös aina seksi seksi seksi , mies lopetti kokonaan seksin harrastamisen kanssani ja muutti sohvalle. Olin liian halukas vaikka vain peilasin hänen käytöstä , sit ei kelvannut :DDD
Palstan säälittävimmät runkkarimiesihmiset vinkumassa