Ensimmäinen viikonloppu mökillä. Mies kinusi seksiä ja pilasi sen viikonlopun. Nyt istumme autossa kohti kotia ja mies pitää mykkäkoulua...
Eilen illalla vonkasi ja kun tänään aamulla olisin vain halunnut nauttia kahvista mökillä niin mies alkoi taas vonkaamaan. Sanoin sitten, että tehdään se sitten alta pois niin häntä ei enää kiinnostanutkaan?! Veti vaatteet päälle ja sanoi, että nyt lähdetään sitten äkkiä kotiin. Koko 1,5 tunnin ajomatkalla ei ole sanonut mitään. Vielä toiset 90 min edessä
Kommentit (514)
Antropologiaa... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksi suhteen tärkeimmistä ulottuvuuksista keskivertomiehelle. Jos se ei ole sun juttu, älä seurustele tai hanki femakompi mies.
Lainaan omaa kommenttiani, se on kirvoittanut keskustelua.
Olen itse nainen, joka priorisoi seksin harrastamisen aika korkealle kun kumppani antaa siihen osviittaa. Ei silloin anneta toisen odottaa koko päivää ja iltaa, velvoiteta toista osallistumaan omiin (koti)hommiin tai olemaan mielin kielin. Kyse on lopulta aika primitiivisestä asiasta. Ja tosiaan, keskivertomies on seksin suhteen aika primitiivinen, ei siitä kannata pöyristyä tai pahastua. Keskivertonaisen tarpeet suhteelle ovat usein henkisempiä. Miehenkin on niihin helpompi vastata kun ei ole akuutteja tarpeita täytettävänä.
Jotkut asiat ovat lopulta aika yksinkertaisia, vaikka emme tietyistä faktoista niin pitäisikään.
Keskivertonaisen on varmasti helpompi syttyä miehestä, kun ne henkiset tarpeet ovat tyydytetty.
Miksi miehen tarpeiden tyydytys on ensiksi tärkeämpää, kuin naisen?
Jos on läheisyyttä ilman ajatusta siitä että sen läheisyyden tulee johtaa seksiin niin silloin harvemmin tarvii vonkailla.
Jos nainen yhdistää läheisyyden ja hellyyden siihen että mies siitä palkinnoksi odottaa seksiä niin se vie halut aika nopeasti.
Omani on ihana, antaa pikaisen jalkahieronnan joka aamu, viihtyy sylikkäin ja silitellen muutenkin kuin seksin toivossa. Olen yhä liki aina valmis hänen kanssaan seksiin, yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.
Vai olisi miehen pitänyt saada vielä seksiäkin. Miehillä on välillä tällaisia omituisia päähänpinttymiä. Seksiä harrastetaan vain silloin, kun on tarkoitus lisääntyä. Luulisi tyhmimmänkin miehen tajuavan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Jos on läheisyyttä ilman ajatusta siitä että sen läheisyyden tulee johtaa seksiin niin silloin harvemmin tarvii vonkailla.
Jos nainen yhdistää läheisyyden ja hellyyden siihen että mies siitä palkinnoksi odottaa seksiä niin se vie halut aika nopeasti.
Omani on ihana, antaa pikaisen jalkahieronnan joka aamu, viihtyy sylikkäin ja silitellen muutenkin kuin seksin toivossa. Olen yhä liki aina valmis hänen kanssaan seksiin, yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.
Tuohan se idean ydin onkin. Kun rakastaa, huomioi ja näyttää sen, että rakastaa ja haluaa nimenomaan sitä omaa naista ilman, että naisen on aina "palkittava" huomionosoituksia seksillä, niin kyllä seksiä varmasti saa ja nainenkin miestä haluaa.
Mutta sitten on näitä miehiä, jotka alkaa heti mököttämään kuin pikkulapset jos nainen ei aina suostu seksiin ja sitten loppuu kaikki läheisyys ja muukin. Se nopeasti johtaa naisen halujen laskuun ja katoamiseen ja tottakai lopulta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtasit?
Ilmiannettu. Naisella ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksi yhtään kenenkään kanssa!
KYLLÄ vaan on!! Mitä varten se värkki siellä teillä on.
Ennen naiset ymmärsivät paikkansa, nyt yhteiskunta on antanut teillekin luvan nostaa sitä omaa mielipidettä!
Mutta muistakaa se, että jonkinlainen järjestys pitää olla ja naisen paikka on juuri siinä, että ilman mitään kyselemättä lyö ne jalat auki ja äläkä kysele, että miksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 38 v nainen mutta en oo juuri koskaan seurustellut vakavasti. Voisiko joku selittää miten se vonkaus tapahtuu. Anteeksi tyhmä kysymys. Ehkä vastauksen perusteella luovun unelmasta löytää jonkun rinnalle.
Minun eksäni vonkasi mm. jankuttamalla "pannaan, pannaan, pannaan". Kun en suostunut, jatkoi että "pihtari, pihtari, pihtari". Äärettömän raivostuttava tapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 38 v nainen mutta en oo juuri koskaan seurustellut vakavasti. Voisiko joku selittää miten se vonkaus tapahtuu. Anteeksi tyhmä kysymys. Ehkä vastauksen perusteella luovun unelmasta löytää jonkun rinnalle.
Vonkaus tapahtuu joillain miehillä (ei onneksi näin).
Ei ole antanut erikoisemmin minkäänlaista läheisyyttä tai tehnyt mitään erikoisempaa.
Sitten yllättäen se kouraisee sua (usein kivuliaasti) tai läppäisee sua takapuolelle. "Tänään taas voitaisiin vähän hmmhmm ;)"
Tai sitten vielä parempi
Mies vain toteaa "Panettas tänään, et jos pantas illalla?" samalla kun röyhtäsee juuri juotuaan oluen
En kyllä naisena ymmärrä, miksi miehen pitäisi antaa erikoisemmin läheisyyttä tai tehdä jotain erikoisempaa saadakseen seksiä. Meillä kumpi vain voi ehdottaa vaan panoa suoraan ilman lämmittelyjä ja sirkustemppuja.
Onko sinun mielestä oikeasti se "erikoista", että mies antaa joka päivä läheisyyttä, rakastaa, huomioi, tekee myös kotityöt ja ottaa myös tasapuolisen vastuun parisuhteesta ja kodinhuollosta?
Aika surullista, että minkä pitäisi olla ihan normaalia on sulle erikoista.
Ei, se ei ole erikoista minulle. Lainasin vain aiempaa kirjoittajaa. Jos parisuhteessa on tilanne, että mies ei rakasta eikä tee kotitöitä, niin miksi edes olette tuollaisissa suhteissa.
Ap kirjoittaa siis liikkeellä olevassa autossa.
Minä en pystyisi autossa kirjoittamaan mitään. Olen joskus yrittänyt, mutta ei onnnistu, auto aina sen verran tärisee tai heilahtelee, ei tarvi kuin vähän, niin ei onnistu.
Ja mies ei sano mitään, kun yksi näpyttelee siinä vieressä.
Ehkä tää tarina ei ole tosi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on typerys.
Niinhän miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pystyisi autossa kirjoittamaan mitään. Olen joskus yrittänyt, mutta ei onnnistu, auto aina sen verran tärisee tai heilahtelee, ei tarvi kuin vähän, niin ei onnistu.
???? Omituinen väite
Vierailija kirjoitti:
Missä pellolla sä ajelet, että auto tärisee ja heilahtelee? Vai onko sulla vanha auto ja huonot renkaat?
Kyllä minä ymmärrän miksi mies alkoi mököttää. "Hoidetaan alta pois". Todella törkeästi sanottu. Käännä osat toisin päin ja ap olisi täällä haukkumassa miestänsä siaksi, joka ei halua harrastaa seksiä hänen kanssaan.
T. Nainen
Sexy täytyy hoitaa muualla, siellä missä naiset sitä haluaa. Vaimo on muuta varten, kuten pyykit ja ruuanlaitto ja lasten hoito ja siivous . onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joku neurologinen sairaus? Kyllä normaali ihminen autossa pystyy kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eh, mitä? Minäkin kirjoitan tällä hetkellä liikkuvassa autossa. Mies ajaa eikä puutu näpyttelyyni, miksi puuttuisi? En nyt ihan ymmärrä tätä perustelua.
En tosin ole koskaan ymmärtänyt sitäkään, miksi kaiken keskustelupalstalla edes pitäisi olla totta. Kiinnostava aihe on kiinnostava joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sikoja
Mutta onneksi naiset ovat eläinrakkaita.
"Kun huomioi naista, tekee kotityöt, halaa, koskettaa, pussaa ja rakastaa ilman, että olettaa heti tilanteen menevän seksiin... ja sitten siellä seksissä ottaa naisen nautinnon huomioon, niin seksiä saa ihan varmasti ja paljon naiselta."
"On miehiä, jotka saavat naisen villiksi. Ihan pienillä jutuilla. Ja sitten on niitä vonkaajia tai olettajia, joiden kanssa on todella vaikea syttyä itsekseen.
Vaikka tekisi itse aloitteen, niin "panomies" saa tunnelman nopeasti lässähtämään.
Eli yritetään olla samalla aaltopituudella. Miehen ei tarvitse kuin osoittaa, että haluaa sitä naista . Moni mies vain osoittaa, että haluaa panna. Ihan sama mitä kunhan pannaan. Siinä on naiselle iso ero."
Näin. Se ei vielä ole esileikki, että mennään johonkin kahdestaan. Ei vaikka lämmitettäis saunakin. Eikä se, että pussaa ja jo samalla tunkee käden vaatteiden sisään. Ja tuo että osoittaa haluavansa juuri sitä naista, ei ole sitä, että hokee raivokkaan lääppimisensä lomassa rakastavansa.
Ei se mitään ydinfysiikkaa ole, jos vähän miettii mikä voisi toimia. Liian moni vain tulee aiheuttaneeksi aivan pölöllä käytöksellään hieman erilaista kuumentumista kuin oli tavoitteena, vaikka mahdollisuus olisi alunperin ollut hyvinkin ilmoilla.