Uskomatonta! Täytän pian 50 v, mutta olen kasvoiltani ihan kuin 27-28-vuotias!
Olen pitänyt itsestäni huolta. Nyt saan kiittää itseäni. Näytän ihan 27-27-vuotiaalta vaikka täytän 50 v pian. Uskomatonta!
PS. Miesten päät kääntyvät. 🤭
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Itse olen 18 ja edelleen kysytään paperit jos ostan alkoholia. Ostan sitä kyllä tosi harvoin, juon vain muutaman kerran vuodessa. En myöskään polta ja syön terveellisesti. Luulen että siksi olen säilynyt nuoren näköisenä.
Hah, siis 38 :D
Hauskaa, jos viiskymppinen pitää hyvänä sitä, että näyttää nuorelta naiselta ja suurin tavoite on miesten päiden kääntyminen. Itse 35v ja odotan, että vuodet saavuttaisivat naamani ja alkaisin saada ammatillista uskottavuutta...
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....
Ginalla on vanhat keski-ikäisen mamman temput käytössään. Filtteriä reilusti rypyille (muokataan myös vahingossa nenä olemattomaksi) ja rajataan aina kädet pois kuvasta, jottei oikea ikä tulisi ilmi.
Näin näitä ap:n kaltaisia kuolaavia puumia yhdessä entisessä duunissani. Mun työkaveri oli todella komea nuorimies. Atleettinen kroppa, pitkä ja hauskannäköinen. Olisi voinut tehdä mallin hommia.
Joskus kun hän oli töissä, ja mä siinä lähellä, näin näitä vanhoja naisia, joiden päät pyöri kuin väkkärät tämän nuorenmiehen kohdalla, oikein kääntyivät vielä katsomaan jäljestäpäinkin, vaikka puumilla oli oma samanikäinen mies vierellä. Että mua myötähävetti. Tää nuorimies oli vielä mun lapsen kavereita, niin jotenkin heräsi sellainen äidillinen suojelemishalu, että menkää helvettiin kurttuset puumat!
Tiedän tuon tunteen. Käynti silmälääkärissä ja muistitestissä auttaa. Ehkä tai sitten ei.
Dementoitunut mummini 96v eli viimeiset vuotensa nuoruudessa ja voi sitä iloa ja riemua, kun olivat lavatansseissa. Ja me lastenlapset oltiin vain silmät pyöreänä, kun mummi puhui seksielämästään, ilman mitään estoja.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....
Ei ole mahdollista!
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11359379/Worlds-hottest-g…
Jos ap tekee samaa kuin Gina, niin saahan muokkaamalla vaikka 70 vuotiaasta parikymppisen.
Etkö sä näe enää eroa muokattujen ja oikeiden kuvien välillä? Pelottavaa, jos ihmiset ei näe noita selviä muokkauksia ja filttereitä, vaan kuvittelee, että ne on totta 😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi on hienoa, että miesten päät kääntyvät?
Ei ap sellaista väittänyt, totesi vain ilman tuota sinun lisäämääsi adjektiivia.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa hankkia lukulasit ja katsoa sen jälkeen itseään peilistä. Tuossa iässä ikänäkö tekee armollisesti tehtävänsä ja peilistä tuijottaa se kuviteltu 27-vuotias.
Entäs me likinäköiset 5-kymppiset, joilla likinäkö kumoaa ikänäön, ja lähinäkö on silloin erittäin hyvä? Ei tuu harhakuvitelmia naaman valahtamisesta, rypyistä ja maksaläiskistä. Realismi ja todellisuus tuhoaa unelmat heti.
Täytän pian 27-28 vuotta, mutta näytän 50-vuotiaalta.
PS. Naisten päät kääntyvät, pois päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista!
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11359379/Worlds-hottest-g…
Jos ap tekee samaa kuin Gina, niin saahan muokkaamalla vaikka 70 vuotiaasta parikymppisen.
Etkö sä näe enää eroa muokattujen ja oikeiden kuvien välillä? Pelottavaa, jos ihmiset ei näe noita selviä muokkauksia ja filttereitä, vaan kuvittelee, että ne on totta 😳
Tää Gina on aika tapaus..kaikki kuvat on niin muokattuja ettei mitään järkee..
Olen 54 v. Ja kenenkään pää ei käänny. Saan kulkea todella rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
27-27 vuotias?
Aika tiukka marginaali🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa toi mutta paljon enemmän vielä! Vein lastenlasta päiväkotiin, niin hoitaja luuli että olin menossa sinne itse hoitoon ja alkoi pukea mua kura-asuun 😳 Oikeesti! 😳
Hirvee tilanne. Ehditkö lopulta töihin vai pääsitkö edes pakenemaan vai jouduitko olemaan päivän hoidossa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Näin näitä ap:n kaltaisia kuolaavia puumia yhdessä entisessä duunissani. Mun työkaveri oli todella komea nuorimies. Atleettinen kroppa, pitkä ja hauskannäköinen. Olisi voinut tehdä mallin hommia.
Joskus kun hän oli töissä, ja mä siinä lähellä, näin näitä vanhoja naisia, joiden päät pyöri kuin väkkärät tämän nuorenmiehen kohdalla, oikein kääntyivät vielä katsomaan jäljestäpäinkin, vaikka puumilla oli oma samanikäinen mies vierellä. Että mua myötähävetti. Tää nuorimies oli vielä mun lapsen kavereita, niin jotenkin heräsi sellainen äidillinen suojelemishalu, että menkää helvettiin kurttuset puumat!
Veikkaan, että komeita ja kauniita ihmisiä tuijotetaan myös ihan ilman puuma-tai kettu-ajatuksia. Ihan vain koska ne on esteettisesti silmää hiveleviä.
Voi kulta. Maan vetovoimaa ei voi voittaa sama miten rasvaat naamaasi, kyllä ne sinunkin poskesi ovat valuneet vaikka et itse huomaa sitä peilistä .
Jopa Madonna joutuu kauneusleikkauksien päälle käyttämään tusinan verran filttereitä ja piilottamaan kätensä hanskoihin Instakuvissa mennäkseen 19vuotiaasta.
Kysy ulkonäköäsi vaikka joltain 2 kymppiseltä:
Minkä ikäiseksi AP:ta luulevat?
Saat kuulla totuuden🤭
Muistakaa naiset ne käsivarret ja kädet, ne kertoo totuuden.. :)
Käsien ja kaulan ohella oikean iän paljastavat armotta auringossa näkyvät poskikarvat joita ei ole kaksikymppisillä, jos ap ei ota itsestään kuvia suorassa auringonvalossa hän ei varmaankaan tajua mummopulisonkejaan.
:)))