Uskomatonta! Täytän pian 50 v, mutta olen kasvoiltani ihan kuin 27-28-vuotias!
Olen pitänyt itsestäni huolta. Nyt saan kiittää itseäni. Näytän ihan 27-27-vuotiaalta vaikka täytän 50 v pian. Uskomatonta!
PS. Miesten päät kääntyvät. 🤭
Kommentit (62)
Juu, ihan varmasti. Laita kuva, niin arvioidaan.
Miksi sinusta on hienoa, että miesten päät kääntyvät?
Mulla kanssa toi mutta paljon enemmän vielä! Vein lastenlasta päiväkotiin, niin hoitaja luuli että olin menossa sinne itse hoitoon ja alkoi pukea mua kura-asuun 😳 Oikeesti! 😳
🤣 Takaa kuin Marilyn Monroe, ja edestä kuin Esa Pakarinen 👏
Harva pitää itseään ikäistään vanhemman näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
27-27 vuotias?
Ap näyttää oikeasti 27+27 vuotiaalta.
Siitä se alamäki alkaa, et vielä osaa edes aavistaa mitä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa toi mutta paljon enemmän vielä! Vein lastenlasta päiväkotiin, niin hoitaja luuli että olin menossa sinne itse hoitoon ja alkoi pukea mua kura-asuun 😳 Oikeesti! 😳
Minä menin sairaalaan katsomaan juuri syntynyttä lapsenlastani, niin hoitaja nappasikin minut syliin ja kääri kapaloon, ja hädissään yritti selvittää kenen vauva olen.
Naama on se mikä on mulla - mutta mun pää kääntyy ja katson ympärillä olevia kaikenlaisia ihmisiä.
Alat olla kyl päästäsi yhtä pehmeä kuin yli 95-vuotiaat. 27-27-vuotias, mitä edes tarkoitat tällä?
Pikkuisen kun vielä ehostat , niin pääset Vaasan srk:n lasten kerhotoimintaan
Nyt kun vielä kehität itsetuntoasi, niin että muiden mielipiteillä ei ole väliä. Tuollainen epävarmuus liittyy yleensä teinivuosiin.
Tiedän yhden tuollaisen, joka näyttää nuorelta koska silmistä paistaa tyhmyys ja pukeutumistyyli on lapsellinen.
Minä olen huomannut, että elämäni kulkee takaperin. Synnyin ryppyisenä vanhuksena mutta nuorenen vuodella joka vuosi. Kohta olen kiukutteleva teini-ikäinen.
Mulla on sama ongelma, mutta toiseen suuntaan. En voi enää mennä hautausmaalle, kun haudankaivaja juoksee kiinni ja alkaa tunkea väkisin hautaan. Uskomatonta!
Näihin harhoihin auttaisi se Specsaversilla käynti.
27-27. ? Ja miksi ne päät kääntyy...olet ylilihava tms
Miksi on hienoa, että miesten päät kääntyvät?