Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta! Täytän pian 50 v, mutta olen kasvoiltani ihan kuin 27-28-vuotias!

Vierailija
19.03.2023 |

Olen pitänyt itsestäni huolta. Nyt saan kiittää itseäni. Näytän ihan 27-27-vuotiaalta vaikka täytän 50 v pian. Uskomatonta!

PS. Miesten päät kääntyvät. 🤭

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis alle kolmikymppisenä näyttänyt noin 50 vuotiaalta...

Vierailija
22/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä mutta näinhän suurin osa ihmisistä uskoo. Että juuri HE näyttävät huomattavasti ikäänsä nuoremmilta, muut ikäisiltään.

Todellisuus on toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee provoyritys.

Vierailija
24/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan ne miesten päät kääntyvät? Poispäin?

Vai alas?

Vierailija
25/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä mutta näinhän suurin osa ihmisistä uskoo. Että juuri HE näyttävät huomattavasti ikäänsä nuoremmilta, muut ikäisiltään.

Todellisuus on toista.

Niinpä.

Pyytää jotakuta toista ottamaan susta kuvan päivänvalossa ja totuus tulee ilmi.

Vierailija
26/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö saman kuin mä?

Ihailet itseäsi peilistä ilman kaksteholaseja tai et ole sellaisia vielä hommannut. Näytän jumalaisen kauniilta ja alle kolmekymppiseltä. 😂

N58

Vierailija
27/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on toista.

Joo. Valokuvat paljastavat usein totuuden.

Vierailija
28/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä neuvo, joka jokaisen pitäs kokeilla. Osta ns 2+ lukulasit ja katso niiden suurentavalla peilillä.

Tule sitten kertomaan miltä naama näytti.

Vierailija
29/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla myös muita harhaisuuksia?

Vierailija
30/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....

Vierailija
31/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....

Taitaa muuten olla jo yli 50 v tuo Gina, maailman sexyin mummu, oli just juttu hänestä jossain lehessä

Vierailija
32/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa muuten olla jo yli 50 v tuo Gina, maailman sexyin mummu, oli just juttu hänestä jossain lehessä

Muokatut kuvat ja varmaan leikelty ja/tai täytteitä ja muuta?

Löytyy myös muokkaamattomia kuvia ja näyttää vanhalta, vanhemmalta kuin moni ikäisensä !

Vierailija
33/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa hankkia lukulasit ja katsoa sen jälkeen itseään peilistä. Tuossa iässä ikänäkö tekee armollisesti tehtävänsä ja peilistä tuijottaa se kuviteltu 27-vuotias.

Vierailija
34/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin. Tuli kuvia naisesta, jolla on tasan yksi ilme, ja jonka kuvat ovat pääsääntöisesti niin runsaasti käsiteltyjä, ettei niistä pysty oikeaa henkilöä edes tunnistamaan. TV-ohjelmista napatuissa kuvissa taas oli selkeästi yli viiskymppinen, runsaasti kosmeettista kirurgiaa käyttänyt nainen. Aika pelottavan oloinen.

Vierailija
35/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näytät tasan 50 vuotiaalta.

Vierailija
36/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pitää itseään ikäistään vanhemman näköisenä.

Aika moni pitää itseään vanhemman näköisenä.

Vierailija
37/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkään ollut jo vähintään ikäiseni näköinen, alle kolmikymppisenä kärsin siitä, että näytin huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Sit siinä elämän kolhiessa (lasten kuolema pahimpana) sain ikäni kiinni. Olen tyytyväinen itseeni, olen terve, pää toimii ja kroppa toimii. Jos jonkun kamera hajoaa minua kuvatessa, niin omapa on ongelmansa.

Vierailija
38/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu 😆

Mä oon 52v. ja näytän ikäiseltäni.

Vierailija
39/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat täällä. Olen seitsemänkymppinen, mutta en millään pysy vuosien perässä, kun ne menevät niin nopeasti, ettei mieli pysy mukana.

Suunnitelmissa elän kolmekymppisenä ja suunnittelen mitä ihanampia asioita, tanssin, laulan, rakastelen, sen ihan miehen kanssa, joka laulaa mansikoita ja mannapuuroo.

Ja miehet kääntävät päät, tosin kysyäkseen, missä mun rollaattori ja lääkkeet.

Vierailija
40/62 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itse olen 18 ja edelleen kysytään paperit jos ostan alkoholia. Ostan sitä kyllä tosi harvoin, juon vain muutaman kerran vuodessa. En myöskään polta ja syön terveellisesti. Luulen että siksi olen säilynyt nuoren näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän