Uskomatonta! Täytän pian 50 v, mutta olen kasvoiltani ihan kuin 27-28-vuotias!
Olen pitänyt itsestäni huolta. Nyt saan kiittää itseäni. Näytän ihan 27-27-vuotiaalta vaikka täytän 50 v pian. Uskomatonta!
PS. Miesten päät kääntyvät. 🤭
Kommentit (62)
Provohan tämä mutta näinhän suurin osa ihmisistä uskoo. Että juuri HE näyttävät huomattavasti ikäänsä nuoremmilta, muut ikäisiltään.
Todellisuus on toista.
Mihin suuntaan ne miesten päät kääntyvät? Poispäin?
Vai alas?
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä mutta näinhän suurin osa ihmisistä uskoo. Että juuri HE näyttävät huomattavasti ikäänsä nuoremmilta, muut ikäisiltään.
Todellisuus on toista.
Niinpä.
Pyytää jotakuta toista ottamaan susta kuvan päivänvalossa ja totuus tulee ilmi.
Teetkö saman kuin mä?
Ihailet itseäsi peilistä ilman kaksteholaseja tai et ole sellaisia vielä hommannut. Näytän jumalaisen kauniilta ja alle kolmekymppiseltä. 😂
N58
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus on toista.
Joo. Valokuvat paljastavat usein totuuden.
Tässä neuvo, joka jokaisen pitäs kokeilla. Osta ns 2+ lukulasit ja katso niiden suurentavalla peilillä.
Tule sitten kertomaan miltä naama näytti.
Ap, onko sinulla myös muita harhaisuuksia?
Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa Gina Stewart Google kuvahakuun , on 49 v. Eli mahdollistahan se on , mutta ap ei taida gina olla....
Taitaa muuten olla jo yli 50 v tuo Gina, maailman sexyin mummu, oli just juttu hänestä jossain lehessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa muuten olla jo yli 50 v tuo Gina, maailman sexyin mummu, oli just juttu hänestä jossain lehessä
Muokatut kuvat ja varmaan leikelty ja/tai täytteitä ja muuta?
Löytyy myös muokkaamattomia kuvia ja näyttää vanhalta, vanhemmalta kuin moni ikäisensä !
Ap:n kannattaa hankkia lukulasit ja katsoa sen jälkeen itseään peilistä. Tuossa iässä ikänäkö tekee armollisesti tehtävänsä ja peilistä tuijottaa se kuviteltu 27-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin. Tuli kuvia naisesta, jolla on tasan yksi ilme, ja jonka kuvat ovat pääsääntöisesti niin runsaasti käsiteltyjä, ettei niistä pysty oikeaa henkilöä edes tunnistamaan. TV-ohjelmista napatuissa kuvissa taas oli selkeästi yli viiskymppinen, runsaasti kosmeettista kirurgiaa käyttänyt nainen. Aika pelottavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Harva pitää itseään ikäistään vanhemman näköisenä.
Aika moni pitää itseään vanhemman näköisenä.
Minä olen pitkään ollut jo vähintään ikäiseni näköinen, alle kolmikymppisenä kärsin siitä, että näytin huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Sit siinä elämän kolhiessa (lasten kuolema pahimpana) sain ikäni kiinni. Olen tyytyväinen itseeni, olen terve, pää toimii ja kroppa toimii. Jos jonkun kamera hajoaa minua kuvatessa, niin omapa on ongelmansa.
Juu juu 😆
Mä oon 52v. ja näytän ikäiseltäni.
Samat täällä. Olen seitsemänkymppinen, mutta en millään pysy vuosien perässä, kun ne menevät niin nopeasti, ettei mieli pysy mukana.
Suunnitelmissa elän kolmekymppisenä ja suunnittelen mitä ihanampia asioita, tanssin, laulan, rakastelen, sen ihan miehen kanssa, joka laulaa mansikoita ja mannapuuroo.
Ja miehet kääntävät päät, tosin kysyäkseen, missä mun rollaattori ja lääkkeet.
Tiedän tunteen. Itse olen 18 ja edelleen kysytään paperit jos ostan alkoholia. Ostan sitä kyllä tosi harvoin, juon vain muutaman kerran vuodessa. En myöskään polta ja syön terveellisesti. Luulen että siksi olen säilynyt nuoren näköisenä.
Olet siis alle kolmikymppisenä näyttänyt noin 50 vuotiaalta...