Naapurin naisella kaksi sukunimeä mutta miestä ei näy koskaan
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimi on lapsen sukunimi ja lapsi asuu ajoittain hänen luonaan, tai on ehkä armeijassa juuri nyt.
Ei Suomessa ole lapsisotilaita.
Lapsi on äidilleen lapsi vaikka ikää olisi 80v.
Mulla on kaksi sukunimeä, vaikka en koskaan ole seurustellut. Mietipä sitä ap.
Ootkohan mun naapuri? Olen eronnut ja pitänyt vanhan nimen lapsen takia ja myös laiskuuttani ettei tarvitse kaikkia papereita uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimi on lapsen sukunimi ja lapsi asuu ajoittain hänen luonaan, tai on ehkä armeijassa juuri nyt.
Kieroutunutta ajattelua, pitää sen lapsen joskus aikuistua ja kyetä elämään itsenäistä elämää. Monissa tapauksissa se huoltosuhdekin vaihtuu siinä vaiheessa kun vanhemmista tulee hiukan höperöitä tai huonosti liikkuvia vanhuksia, jotka saattavat tarvita läheistensä apua.
Mies on ajettu lumihankeen lasten kanssa. Juoko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroutunutta ajattelua, pitää sen lapsen joskus aikuistua ja kyetä elämään itsenäistä elämää. Monissa tapauksissa se huoltosuhdekin vaihtuu siinä vaiheessa kun vanhemmista tulee hiukan höperöitä tai huonosti liikkuvia vanhuksia, jotka saattavat tarvita läheistensä apua.
Ei siinä mitään kieroutunutta ole. Perustuu puhtaasti biologiaan. Ihminen, jonka olet synnyttänyt on sinun lapsesi, vaikka olisikin aikuinen. Siinäkin vaiheessa, jos lapsi huolehtii sinusta. Lapsi ei tarkoita aina samaa kuin huollettava.
On kuules olemassa sukunimiä, joissa tuntuu olevan kaksi erillistä nimeä, mutta nämä ovat olleet syntymästään asti. Kuten vaikkapa Mäki-Ikola tai Mäki-Hallila tms.
Eronnut? Ei valinnut eron jälkeen yhtä nimeä, vaan on ne kaksi. Mies ulkomailla töissä?