Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?

Vierailija
18.03.2023 |

Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.

Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.

Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.

Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.

Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.

Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.

Kommentit (458)

Vierailija
181/458 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viikko sitten ison kattilallisen linssikeittoa, mihin upotin, vaikka mitä (esim. joululta jäänyttä porkkanalaatikkoa ja nahistuneen fenkolin). Sitä söin eilen ja tänään vielä ainakin yhden kerran. Vielä en tiedä jaksanko mitään kokkailla tänään. Ehkä munakasta, mikä sekin menee halpaan kategoriaan...

Vierailija
182/458 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiselta ilmaiseksi saatua haukea. Hän kalastelee muttei pidä hauesta, tuo niitä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/458 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vkl tuomaa kaalilaatikkoa ja mustikkahyve. 

Vierailija
184/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkatuorepuuro. Itse poimitut puolukat, pari desiä, vähän pikakaurahiutaleita ja desi jugurttia. Yön yli jääkaapissa.

Vierailija
185/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeitto sipulilla, valkosipulilla ja porkkanoilla on aika halpaa ja minusta hyvää

Vierailija
186/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitsan sisäfilettä. Vein "oman käden oikeudella" K-marketista.

Vierailija
187/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin "ilmaista" mämmiä, sain se anopilta, kun hän ei voinutkaan syödä (keliaakikko, oli ostanut tavallista mämmiä). Sitä ennen aamupalana söin 50% alennettuna ostettua joululimppua, otin pakastimesta. Sopii pääsiäiseenkin. Sen päällä prismasta kotimaista- maksamakkaraa, se on halpaa kuin makkara (0,76€/pötkö, tosin hinta vaihtelee melkein viikottain). Levitteenä K-menun halpaa margariinia.

Päivällisenä meillä on tarjouslammasta, sen kanssa tarjouskaalista tehtyä lisäkettä, hävikkihevilaatikossa olleita perunoita ja punalaputettuja perunoita (molemmat pitää käyttää pois). Leipänä joko tuota joululeipää tai sitten -50% ruisleipää.

Vierailija
188/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on ruualla ilmaisia puikuloita naapurilta, alkaa kuulemma jo pukkaamaan ituja kellarissa joten nyt syötävä pois. Porkkanatkin on suht halpoja 1,29€/kg. Kurkkua tarjouksesta 2,99€/kg. Lohi ei ollut niin halpaa, samalla uuninlämmityksellä tulee kuitenkin sämpylöitä pariksi päiväksi.

Vierailija
189/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi olen juonut vettä. Ruokana on edullista riisiä+tonnikalakastiketta. Leivon myöhemmin jotain jos jaksan.

Vierailija
190/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalaputettu valmisateria kanaviillokki.

Vierailija
191/458 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

broiler filettä karpalo-rosmariini maustettuna, leikattu ohuiksi, salaattia lisänä ja karhun lakuprotteri juomana, kahdelle edullinen ateria ja iso tölkki riittää myös kahdelle

Vierailija
192/458 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalappuleipää. Puolukkapuuroa. Lihakastiketta jatkettiin metsäsienillä, kaverina pottumuusia, potut on nyt halpoja. Itse poimitaan marjat ja sienet ja niin paljon että riittää läpi talven.

Vierailija
193/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein makaronilaatikon(halpa)  kaverin antamia suolakurkkuja, jälkkäriksi saman kaverin antaman leivoksen, hän toi myös hyvän porkkana-kauraleivän.(ilmaiset)

Vierailija
194/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pihan pillisipulia ja tilliä lohikeitossa, itsetehtyä hilloa pannarin päällä.

Käytännössä ilmaista, hillon sokeri tietty kaupasta mutta pieni määrä 

Vierailija
195/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaattia, paahtoleipää ja jugurttia, LIDL:stä halpaa ja hyvää.

Vierailija
196/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään vielä mitään muuta kuin 2kpl ilmaiseksi saatua paahtoleivän siivua margariinilla ja juustolla.

Vierailija
197/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yökkönä mun homma on heittää yli 30h kaapissa olleet päivällisruoat pois. Eli syön siitä vielä, jos maistuu tai heitän bioon. Eilen oli "menyyssä" ihania kaalikääryleitä. Nam!

Ja hinta aina 0e.

Vierailija
198/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista tämä ei ollut, mutta halpaa ainakin! Lidlin lihapyöryköitä 5,39€/1kg, tomaattipyree tuubista (vanhat tuubit olivat halpoja 0,69€/kpl), jauhoja, ja voita lihapullakastikkeeseen. Ja tarjousperunoita, 0,79€/kg. Siinähän se. Näitä voi tehdä monta erää 1 kg lihapullalaatikosta.

T. Lidl-mies

Hyi helvetti! Ei ole ihme, että ihmiset voivat huonosti kun tuommoista moskaa syövät.

Vierailija
199/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukipihvit.

Vierailija
200/458 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean perjantai lihapullat puoleen hintaan annos 3,50e. Hyvää oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä