Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?
Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.
Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.
Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.
Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.
Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.
Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Tänään söin vkl tähteistä tehtyä pyttipannua, mutta ilta alesta osti- 50% haukea 2 filettä, kaupan itse pakkaamat lähikalastajien pyytämää.
Tänään perunoiden kera paistoin ne eilen ostamani haukifileet ja pojan ostaman sipulin, lisäsin kermaa, nammm..
Punalappuruispaloja, palan hinnaksi jää noin 5 senttiä.
Tänään kävin lähikirkon ilmais ruokailussa, borch keittoa,, ihana sämpylä jossa juusto, kurkkuviipaleet ja salaatinlehti, jälkiruoka mansikkakiisseli.
Puolukoita riittää pakastimessa, niitä tänäänkin.
Kirsikoita vitosella puoli kiloa.
Sienikeittoa, kuivatuista tateista. Kerma ja sipuli toki jotain maksoi. -50% ruispala kaveriksi ja pihalta ruohosipulia.
Toritapahtumassa tarjottua grillimakkaraa ja kotona pihapensaan mustaherukoista ja mannasuurimoista tehtyä vispipuuroa.
Aamupala: Vohveleita🧇 päällä mansikkahilloa ja kermavaahtoa
Päivällinen: Jauheliha pizza ja hampurilainen
Iltapalaksi kaksi kolmioleipää ja jäätelöä
Ruohosipulia takapihalta sekä Real-halpisleipää. Lähimarketti myy viimeisen myyntipäivän leipäkasseja 5 leipää/3 euroa. Ostan aina kun on tarjolla ja laitan pakastimeen.
Aamupalaksi raparperituorepuuro rahkanökäreellä.
Pastaruuan kylkeen ensimmäisistä kasvimaan yrteistä ja nokkosista pestoa, riittää huomisellekin.
Tilasin Woltista 60:lla ruokaa kiinalaisesta. Hyvää oli.
Aaamu kahvit join suhtelani.Sieltä lähdin kummitädille lounaalle.Väipalan ostin R-kioski. Nautein ulkoilmasta . Ulkoiltuani tarpeeksi menin iskan kotiin.Teki päivälisen ja ilta palan laitoi minulle mukaan.Joka viikonloppu sama kierros.
Join aamulla lasin vettä
En oo syöny tänään mitään muuta
Kirsikoita suoraan puusta. Kohta kypsyy luumut ja nektariinit. Tomaatit yms.
Kanakeittoa, iltapäivällä tattaripuuroa.
Grillasin halpaa makkaraa ja pyöräillessä söin ilmaiseksi jonkin ötökän.
Varhaiskaali hukka-hevipussista, puolet paistettuna ruuan kylkeen ja puolet jatkamaan valmista kaalisalaattia, riittää pitempään ja valmissalaatin liika majoneesi "loivenee".