Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön suhde

Käsi käy
18.03.2023 |

Seksi loppunut suhteessa kokonaan. Ei mitään selitystä mutta nyt jo kuukausia edellisestä kerrasta. Itse "aktiivisena" haluttaa kyllä. Siispä saa käsipelillä hoidella itsensä mutta jotenkin se on vähän puolitiehen jäävää hommaa. Kun puoliso edes hoitaisi käsipelin mutta ei mitään. Tuntuu että omalla kohdallani se olisi paras keino lievittää stressiä. En tiedä onko vaihdevuodet vai mikä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko myöskin naisia jotka jäävät parisuhteessa ilman?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksi ja avioliitto on kahden kauppa, ja estyneen naisen antama seksi voi olla surkeaa. Kokemusta on. Palstalla tämä on tietysti tabu-" 

Luulen, että ilmiö on vain vähän sama kuin että miehet täällä mölisevät vastaavassa tilanteessa olevalle naiselle, että laihduttaa tai *tähän joku seksipalstan yksinkertaisimpien miesten hepene_ suikkarifantasia* ja väite, että mies kuin mies innostuu siitä ja seksielämä alkaa taas.

Eli täällä on varmaan enemmän seksuaalisesti halukasta ja turhautunutta kuin estynyttä ja eron pelossa keskustelua välttelevää porukkaa. Ja yksinkertaisimmat sitten yleistää oman tilanteensa kaikkiin.

Itse en allekirjoita edes fyysisesti halukkaana naisena tuota usein täällä nähtävää väitettä, että jos nainen saa orgasmin seksissä niin hän haluaa lisää. En halua, minulla ja miehellä on ihan muut ongelmat miksi en halua enkä voi hänen kanssaan seksiä harrastaa. Ihan hyvin hän osaa minulle orgasmin tuottaa, mutta en halua olla alasti hänen lähellään mistään hinnasta, orkut osaan hoitaa itse. Miehen fyysisessä haluttavuudessa tai taidoissa ei ole mitään vikaa, en vain luota häneen ja meillä on muita isoja ongelmia jotka eivät liity seksiin. 

Vierailija
102/105 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömässä suhteessa elävän halukkaan tulee olla jonkinlainen yli-ihminen, joka ei oikeasti edes koe mitään tunteita vastentahtoisen seksittömyyden vuoksi. Kaikenlaisen keskustelun saati tunneilmaisun asiasta kun se haluton osapuoli kokee epäreiluna painostamisena, mikä ei tietenkään kenenkään haluja lisää. Se haluton saa tietenkin tuntea haluttomuuttaan ja tuoda ilmi niin sen kuin kaikki muutkin ongelmansa, ja puolison tehtäväksi jää olla loppumattoman ymmärtäväinen, kannustava ja huomaavainen. 

Nimim. Meni tunteisiin kun petasin sänkymme jossa ei taaskaan puheista huolimatta tapahtunut mitään, menin alakertaan nieleskelemään kyyneleitä, puoliso loukkaantui tästä. Ei siis auta että yritän piilottaa tunteeni häneltä, minä en saisi edes tuntea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin tämäkin on ulkoistettu vain miehille. Tottakai miehen pitää lähestyä naista muutenkin kuin seksin toivossa, helliä ja pitää hyvänä. Ja seksin pitää olla vaihtelevaa, muutakin kuin yhdyntää. Miehenä tämä on minulle päivänselvää."

Ei sitä ole ulkoistettu miehille. Se on ulkoistettu sille halukkaammalle, sukupuolesta riippumatta. Halukkaamman tulee luoda vain positiivista ilmapiiriä, koska kukaan ei halua seksiä kiukuttelijan kanssa. Halukkaamman tulee olla aina ymmärtäväinen ja hyväntuulinen, koska kukaan ei halua seksiä kiukuttelijan kanssa. Halukkaamman tulee yrittää herättää haluttoman halut liehittelemällä, kehumalla, luomalla seksuaalisesti virittynyttä ilmapiiriä, mutta halukas ei saa sitten loukkaantua, jos kuitenkaan kaikesta huolimatta seksiä ei ole vieläkään. 

Koska kukaan ei halua seksiä kiukuttelijan kanssa. 

Vierailija
104/105 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin tämäkin on ulkoistettu vain miehille. Tottakai miehen pitää lähestyä naista muutenkin kuin seksin toivossa, helliä ja pitää hyvänä. Ja seksin pitää olla vaihtelevaa, muutakin kuin yhdyntää. Miehenä tämä on minulle päivänselvää."

Ei sitä ole ulkoistettu miehille. Se on ulkoistettu sille halukkaammalle, sukupuolesta riippumatta. Halukkaamman tulee luoda vain positiivista ilmapiiriä, koska kukaan ei halua seksiä kiukuttelijan kanssa. Halukkaamman tulee olla aina ymmärtäväinen ja hyväntuulinen, koska kukaan ei halua seksiä kiukuttelijan kanssa. Halukkaamman tulee yrittää herättää haluttoman halut liehittelemällä, kehumalla, luomalla seksuaalisesti virittynyttä ilmapiiriä, mutta halukas ei saa sitten loukkaantua, jos kuitenkaan kaikesta huolimatta seksiä ei ole vieläkään. 

Kiukuttelu on asia erikseen, mutta tuo menee jo vähän överiksi. Eihän tuossa ole enää kyse tasa-arvoisesta suhteesta, vaan siitä että halukkaampi laittaa omat tunteensa ja tarpeensa sivuun palvellakseen haluttoman etuja.

Vierailija
105/105 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttelu on asia erikseen, mutta tuo menee jo vähän överiksi. Eihän tuossa ole enää kyse tasa-arvoisesta suhteesta, vaan siitä että halukkaampi laittaa omat tunteensa ja tarpeensa sivuun palvellakseen haluttoman etuja.

Sitä tämä todellisuus on. Ja kiukuttelu tässä yhteydessä on haluttoman kokemus ihan minkälaisen tunneilmaisun edessä hyvänsä. Jos haluttomalle millään lailla tuot ilmi kärsiväsi seksittömyydestä, oman kokemukseni mukaan haluton kokee sen painostamisena ja kiukutteluna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi