Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön suhde

Käsi käy
18.03.2023 |

Seksi loppunut suhteessa kokonaan. Ei mitään selitystä mutta nyt jo kuukausia edellisestä kerrasta. Itse "aktiivisena" haluttaa kyllä. Siispä saa käsipelillä hoidella itsensä mutta jotenkin se on vähän puolitiehen jäävää hommaa. Kun puoliso edes hoitaisi käsipelin mutta ei mitään. Tuntuu että omalla kohdallani se olisi paras keino lievittää stressiä. En tiedä onko vaihdevuodet vai mikä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko myöskin naisia jotka jäävät parisuhteessa ilman?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vaikka laittaakin, kunhan saadaan nämä joulunpyhät ohi..

-Joanna

Vierailija
62/90 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittele vain viestiä. Tapanina tuli keikka Lapualle, liekkö samalla seudulla?

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meillä.. m42 n36 aviossa 11v ...

Vierailija
64/90 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt mennyt 2 v ilman seksiä, kun mies on haluton. Jos hän nyt yhtäkkiä sanoisi haluavansa sitä, niin en usko, että pystyisin. Mieleeni on iskostunut jo niin vahvasti, että hän ei pidä minua haluttavana ja seksikkäänä, että en voisi ryhtyä siihen hänen kanssaan. Se vaatisi aika pitkällistä prosessia häneltä, että voisi vakuuttaa minut siitä, että oikeasti pitää minua haluttavana.

Jos joku muu mies ilmaisisi haluaisi seksiä kanssani, niin en usko, että myöskään kykenisi, sillä ajatyelisin olevani liian vastenmielinen ja ruma. Tänään näin erään äärimmäisen komean ja seksikkään miehen ja ajattelin vain, että vaikka hän ehdottaisi, niin en voisi, kun hän pettyisi ulkonäkööni kuitenkin. Ennenvanhaan minulla oli hyvä otsetunto näussä asioissa, mutta nyt miehen haluttomuus on hävittänyt itsetuntoni ja seksuaalisuuteni.

T.Keski-ikäinen nainen

Vierailija
65/90 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation aikaa vaimo osoittaa pientä kiinnostusta, mutta seksiin asti se ei ole enää kuukausiin edennyt. Aina on jotain, teinit saattaa kuulla tai tulla kotiin, ei ole käynyt suihkussa tai ei viitsisi taas uudestaan käydä pesulla ja kondomin kanssa on tylsä ja ilman tulee sotkua.

Onko teillä kuitenkin muuta läheisyyttä? Pussailua, halailua tms. Meillä myös se puuttuu ja siksi en yhtäkkiä syty seksiin, kun se aloite tulee, kun muuten on niin hiljaista.

- J

Meillä on kanssa käytössä kaksoisstandardit.

Jos mies tekee aloitteen, niin aletaan funtsimaan, että paljonko läheisyyttä on ollut viime aikoina. Todetaan että liian vähän, eli ei seksiä, mutta laitetaan mies seurantaan, että josko se oppisi.

Jos naista panettaa ja hän tekee aloitteen, niin ihan sama ollaanko puhuttu koko vuonna, kun seksiä on saatava.

Vierailija
66/90 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää edellinen kommentoija oli taatusti mies!

Tarkoitin siis, että mielestäni hyvä parisuhde sisältää sekä arkipäivän läheisyyttä että seksiä. En koe itseäni viehättäväksi ja haluttavaksi, jos mies koskee mua vain äärimmäisessä puutteessa, eikä pieniä arjen kosketuksia, katseita yms. ole lainkaan..

Vierailija
67/90 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua panettaa, ei kyllä kiinnosta koskeakaan mieheen, joka ei mua arjessa mutenkään huomioi. Hoidan hommat mieluummin itse.

- Joanna (äskeinen oli myös multa)

Vierailija
68/90 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jaksaa ja pystyy kärvistelemään, sen jälkeen pitää itseä auttaa..

M49

Vierailija
69/90 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua panettaa, ei kyllä kiinnosta koskeakaan mieheen, joka ei mua arjessa mutenkään huomioi. Hoidan hommat mieluummin itse.

- Joanna (äskeinen oli myös multa)

Onko tämä sielunkumppanuutta?! Nimittäin jos mua panettaa, niin ei kiinnosta koskea naiseen, joka huomioi vain moittimalla ja mäkättämällä. Hoidan hommat mieluummin itse.

Vierailija
70/90 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on Joannalla mennyt? Oletko saanut muutosta aikaan?

M49

Vierailija
71/90 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kysäiset! Eipä mitään pysyvää... 

Jouluaattona olin kerrankin ehtinyt oikein laittautua ja pukenut päälleni uuden mekon. Mieheni ei kommentoinut millään lailla, ei katseita, kosketuksesta puhumattakaan, ei koko jouluna... Kun otan asian puheeksi, hän muistaa maksimissaan pari-kolme päivää jollain lailla huomioida, sitten palataan vanhaan. Kun itse halailen tai teen aloitetta, hän joko torjuu mut, ei jaksa, tai ihmettelee mikä muhun nyt on mennyt..

Mitäs sulla?

- J

Vierailija
72/90 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nuo sun kirjoitukset mieleen, niin rohkaistuin vielä kysymään!

Aika tylyä, etten sanois.. 

Turhauttaa... vähän on samallalailla, ei vain saa sitä huomiota mitä parisuhteessa haluais. Nyt on kolme viikkoa kuivaa kautta takana ja minä en enää aloitteita tee! Katotaan kauanko tätä sitten jatkuu.

M49

Vierailija
73/90 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tympeetä, että myös sun laiminlyönti kotona jatkuu! Meillä oli pisin kuiva kausi kaksi kuukautta tässä syksyllä...

Oon miettinyt sulle kirjoittamista, mutta mulla ei oo anonyymiä s-postia, ainakaan vielä. Muuten olis ollu mukavaa jakaa fiiliksiä.

- Joanna

Vierailija
74/90 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on gmailiin helppo tehdä, niin minäkin tuon tein. Meinasinkin sulle taas mainita viestin laittamisesta :) Olis kyllä mukavampi s-postin puolella jatkaa.

M49

Vierailija
75/90 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ero on aikalailla tapetilla, mies ei vain ymmärrä miksi. Kuulemma kaikki keski-ikäiset miehet ovat samanlaisia eli eivät anna arjen läheisyyttä tai kaipaa sitä.

Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, on lapset, talot ja kaikki, ei eroaminen ole niin yksinkertaista, mutta kyllä oon nyt niin päättänyt kuitenkin tehdä seuraavien kuukausien aikana.

Joanna

Melkoisen yleistyksen miehesi heitti ilmoille, varsinkin kun se ei pidä paikkaansa. Olen kyllä asiasta erimieltä ja kovasti tykkään läheisyydestä ja myös sitä kumppanilta kaipaan. Ei ole mukava huomata 20v yhteiselon jälkeen, että läheisyys ja pienet teot puuttuu.

Ollaan ihan samassa tilanteessa. Yhteiseloa yli 20v takana. Elämä on muuten mallillaan, mutta yhteinen tekeminen ja riittävä läheisyys puuttuu tai sitä joutuu kovasti kaivamaan. Ei enään oikein jaksa väkisin sitä kaivaa...

M49

Vierailija
76/90 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että myös oman ikäisille miehille läheisyys on tärkeää, vaikka toki sen tiedänkin, mutta sitä ei vaan meillä kotona näy..

Joo, kyllähän me kohtalontovereita ollaan, ilmeisesti hyvinkin monessa suhteessa. Tekis toisaalta kovasti mieli sulle kirjoittaa, toisaalta en haluaisi sellaiseen ryhtyä, kun ei ole lainkaan mun tapaista..

- Joanna

Vierailija
77/90 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tuo alapeukku.

Kyllä se läheisyys myös meidän ikäisille on tärkeää, jostain syystä se ei miehellesi sitä ole, mikä on tietenkin harmi.

Kovastikkin ollaan kohtalontovereita. Jos ajattelet, että minulle kirjoittelu on jo vähän pettämisen puolta, niin ymmärrän. Mutta toisaalta voit asiaa ajatella myös niin, että jospa saataisiin toisiltamme vähän vinkkiä ja neuvoja. Mietitään ja pähkäillään asioita yhdessä. Olen semmoista tyyppiä, että tykkään puhua asiat suoraan niin kuin ne on ja odotan sitä myös vastavuoroisesti, mulle saat avautua...

M49

Vierailija
78/90 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tuo alapeukku.

Kyllä se läheisyys myös meidän ikäisille on tärkeää, jostain syystä se ei miehellesi sitä ole, mikä on tietenkin harmi.

Kovastikkin ollaan kohtalontovereita. Jos ajattelet, että minulle kirjoittelu on jo vähän pettämisen puolta, niin ymmärrän. Mutta toisaalta voit asiaa ajatella myös niin, että jospa saataisiin toisiltamme vähän vinkkiä ja neuvoja. Mietitään ja pähkäillään asioita yhdessä. Olen semmoista tyyppiä, että tykkään puhua asiat suoraan niin kuin ne on ja odotan sitä myös vastavuoroisesti, mulle saat avautua...

M49

Tuo on kyllä henkistä pettämistä, puhukaa omien puolisoidenne kanssa 

T. Se nainen ketjusta, jonka mies ei halua tavallista seksiä. 

Vierailija
79/90 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumista on yritetty jo useampi vuosi ja myös terapiaa kokeiltu. Enempää en sulle tilannetta avaa.

M49

Vierailija
80/90 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on seksielämä vireetä myös parisuhteessa. On erotiikkamessuja ja tapaamisia muiden kanssa yms yms. On threesome ja twosome... mä oon vaan Handsome...

T. Harry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi