Seksitön suhde
Seksi loppunut suhteessa kokonaan. Ei mitään selitystä mutta nyt jo kuukausia edellisestä kerrasta. Itse "aktiivisena" haluttaa kyllä. Siispä saa käsipelillä hoidella itsensä mutta jotenkin se on vähän puolitiehen jäävää hommaa. Kun puoliso edes hoitaisi käsipelin mutta ei mitään. Tuntuu että omalla kohdallani se olisi paras keino lievittää stressiä. En tiedä onko vaihdevuodet vai mikä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko myöskin naisia jotka jäävät parisuhteessa ilman?
Kommentit (90)
Vastaukset kysymyksiin:
- Kyllä on muitakin, ja paljon.
- Kyllä on naisia jotka jäävät suhteessa ilman, iso joukko on heitäkin.
Kysymykset oli luokkaa "Syödäänkö Italiassa spagettia?". Eli tiesit vastaukset jo kysyessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset kysymyksiin:
- Kyllä on muitakin, ja paljon.
- Kyllä on naisia jotka jäävät suhteessa ilman, iso joukko on heitäkin.
Kysymykset oli luokkaa "Syödäänkö Italiassa spagettia?". Eli tiesit vastaukset jo kysyessäsi.
Lähinnä syitä ja kuinka ihmiset elävät asian kanssa.
Minä olin vuosia avioliitossani ilman seksiä, sitten hankin rakastajan. Olisi pitänyt tehdä se jo aiemmin.
Pärjäsin naisena aika vähällä seksillä ja paljon ilmankin, mutta lopulta tulin tulokseen ettei mies rakasta mua vaikka muuta väitti ja oli/on naimisissa työnsä kanssa.
Ilman olen nytkin kun erosta vasta vähän aikaa eikä parisuhde heti kiinnosta kun saan käyttää vapaa-aikani muuhun. En kuitenkaan tahtoisi alkaa etsiä seksisuhdetta kun pitäisi käydä läpi niin monet kamalat treffit. Onneksi asumuseron aikana sekstailin yhden ihanan miehen kanssa ja ajattelin kysyä häntä jos häntä ei kiinnosta parisuhde. Uskoisin että on sinkku, mutta se vaan pitää saada tietää ensin. Harmittaa kun poistin numeron.
Ihan tuskaahan se on olla kohtuuttoman pitkään ilman seksiä ja puutteessa parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei huomioi asiaa. Ei olisi pakko sitoutua loppuelämäksi tuollaisten. En ymmärrä miksi eksä halusi kanssani naimisiin kun avioliitto tarkoitti sitten jo parin vuoden päästä, että tarvitsee välittää vain omista haluistaan kun toinen "ei voi" lähteä. Eihän avioliitto sitä tarkoita.
Ja oltiin naimisissa tosiaan 10 vuotta vaikka seksi väheni radikaalisti jo 2 v päästä. Joku olisi ymmärtänyt päättää suhteen varmasti paljon aiemmin.
Itsellä saman homma, naimisissa 18 v vuotta seksin määrä vähentynyt vuosien varrella. Tänä vuonna 2023 ei vielä yhtään aktia. No käyn säännöllisen epäsäännöllisesti maksullisissa naisissa, ihania 18-28 v upea kroppaisia naisia.
Aviomies69hki kirjoitti:
Itsellä saman homma, naimisissa 18 v vuotta seksin määrä vähentynyt vuosien varrella. Tänä vuonna 2023 ei vielä yhtään aktia. No käyn säännöllisen epäsäännöllisesti maksullisissa naisissa, ihania 18-28 v upea kroppaisia naisia.
Näin aika monet tekee.
Kumma kun vaimoa ei kiinnosta edes koskea, eikä kuulemma kiinnosta koskea ketään muutakaan.
Ihan jääkaappi.
Kuka helvetin tyhmä on seksittömässä suhteessa. Jos ei seksiä niitä uutta heti kehiin.
Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimykseen.
Kannattaa erota ja huomata että tilalle saa helposti irtosuhteita ja satunnaista seksiä. Uuden parisuhteen löytäminen onkin sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin tyhmä on seksittömässä suhteessa. Jos ei seksiä niitä uutta heti kehiin.
Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimykseen.
Aika moni mies - vaihtoehdot kun on usein
1. Seksitön suhde
Tai
2. Elämä ilman suhdetta ja seksiä
En todella tiedä mitä tehdä. Ollaan oltu hieman yli vuosi yhdessä ja miehen kiinnostus seksiin on koko ajan vähentynyt, nykyään ei halua ollenkaan. Meidän parisuhde on muuten lähes täydellinen.
Ollaan juteltu siitä, miten mies ei vaan nauti seksistä niin paljon, eikä hänen olisi sitä pakko harrastaa koskaan. Voisi kuulemma elää ihan hyvin ilman seksiä. Minulle taas seksi on tärkeä osa hyvinvointia ja nautin siitä paljon. Mies on leikattu, ja olen miettinyt, voiko se vähentää hänen nautintoaan. Saako sitä millään lisättyä?
Mitä tässä tilanteessa voi edes tehdä? En tahtoisi erota, mutta myös ilman seksiä eläminen tekee minusta onnettoman.
Vierailija kirjoitti:
En todella tiedä mitä tehdä. Ollaan oltu hieman yli vuosi yhdessä ja miehen kiinnostus seksiin on koko ajan vähentynyt, nykyään ei halua ollenkaan. Meidän parisuhde on muuten lähes täydellinen.
Ollaan juteltu siitä, miten mies ei vaan nauti seksistä niin paljon, eikä hänen olisi sitä pakko harrastaa koskaan. Voisi kuulemma elää ihan hyvin ilman seksiä. Minulle taas seksi on tärkeä osa hyvinvointia ja nautin siitä paljon. Mies on leikattu, ja olen miettinyt, voiko se vähentää hänen nautintoaan. Saako sitä millään lisättyä?
Mitä tässä tilanteessa voi edes tehdä? En tahtoisi erota, mutta myös ilman seksiä eläminen tekee minusta onnettoman.
Ehkä kannattaa jutella järjestely niin, että sinulla on oikeus käydä vieraissa.
Itse en voisi olla suhteessa ilman seksiä, tai voisin, mutta sitten lupa vieraisiin olisi must!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimykseen.Aika moni mies - vaihtoehdot kun on usein
1. Seksitön suhde
Tai
No ei todellakaan. Näin miehenä voin sanoa, että samanlaiset edellytykset meillä on kuin naisillakin. Jos ei tule seksiä, uusi kiikariin. Naisia on maailma pullollaan
Vierailija kirjoitti:
Näin äkkiä luulisi että miehelläsi on jotain terveydellisä asioita jotka aiheuttavat haluttomuutta.
Toisaalta- tältä palstalta olen lukenut että jos on hyvää seksiä, niin sitä haluaa yhä enemmän ja enemmän. Siispä voidaan päätellä että antamasi seksi on huonoa.
Ai niin, nyt muistinkin, eihän se pädekään kuin ainoastaan silloin kuin nainen on se haluton. Miehen haluttomuuden syitä on aina piilohomous tai nettirunkkaus.
niin että miehesi on piilohomo tai nettirunkkari.
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin äkkiä luulisi että miehelläsi on jotain terveydellisä asioita jotka aiheuttavat haluttomuutta.
Toisaalta- tältä palstalta olen lukenut että jos on hyvää seksiä, niin sitä haluaa yhä enemmän ja enemmän. Siispä voidaan päätellä että antamasi seksi on huonoa.
Ai niin, nyt muistinkin, eihän se pädekään kuin ainoastaan silloin kuin nainen on se haluton. Miehen haluttomuuden syitä on aina piilohomous tai nettirunkkaus.
Jätä se sika.
😂😂😂😂
Toista vuotta on edellisestä yhdynnästä, seksistä taitaa olla jo yli kymmennen vuotta. Jos ei toista kiinnosta asia pätkääkään, niin minkäs sille sitten teet? Meneehän tämä elo näin kämppiksinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Ei kyllä ole kumpaakaan, epäilee itse olevansa A-seksuaali. Kiitos silti asiallisesta vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
Toista vuotta on edellisestä yhdynnästä, seksistä taitaa olla jo yli kymmennen vuotta. Jos ei toista kiinnosta asia pätkääkään, niin minkäs sille sitten teet? Meneehän tämä elo näin kämppiksinäkin.
Tämäpä jännä vastaus! Siis yhdyntä vuosi sitten ja seksistä 10 vuotta? Meinasi jo aiemmin kysyäkkin täällä, että onko miesten mielestä "pano" mitä? Siis mikä on seksiä, ja onko se siis rakastelua? Naisena sanasta "pano" tulee mieleen vain miehen tyydytys. En liene kovin väärässäkään. Tänäänkin luin täällä jonkun laivajutun, jossa miehet vaan panivat naisia takaa, mitä ihmettä ne naiset saa tollaisista, en kyllä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimykseen.Aika moni mies - vaihtoehdot kun on usein
1. Seksitön suhde
Tai
Itse ihmettelen, miten jotkut viitsii olla parisuhteessa, jossa selkeästi se toinen osapuoli ei halua. Ei tunne seksuaalista kiinnostusta itseä kohtaan.
En ole edes erityisen seksuaalinen ihminen, mutta jos tuollainen tilanne tulisi, en jaksaisi olla laimeassa kämppissuhteessa. Ei siihen minusta olisi. Jos tilanne ei muuttuisi, lähtisin.
Ja sitten naiset ihmettelee, kun mies lähtee pitkästä parisuhteesta yhtäkkiä ilman mitään syytä!