Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön suhde

Käsi käy
18.03.2023 |

Seksi loppunut suhteessa kokonaan. Ei mitään selitystä mutta nyt jo kuukausia edellisestä kerrasta. Itse "aktiivisena" haluttaa kyllä. Siispä saa käsipelillä hoidella itsensä mutta jotenkin se on vähän puolitiehen jäävää hommaa. Kun puoliso edes hoitaisi käsipelin mutta ei mitään. Tuntuu että omalla kohdallani se olisi paras keino lievittää stressiä. En tiedä onko vaihdevuodet vai mikä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja onko myöskin naisia jotka jäävät parisuhteessa ilman?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkatte tollasta maanpäällista helvettiä. Pelottaako se ero noinkin kovasti?

Vierailija
42/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ero on aikalailla tapetilla, mies ei vain ymmärrä miksi. Kuulemma kaikki keski-ikäiset miehet ovat samanlaisia eli eivät anna arjen läheisyyttä tai kaipaa sitä.

Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, on lapset, talot ja kaikki, ei eroaminen ole niin yksinkertaista, mutta kyllä oon nyt niin päättänyt kuitenkin tehdä seuraavien kuukausien aikana.

Joanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55Tku kirjoitti:

Kyllä tekisi todellakin mieli tuntea lämpöä, läheisyyttä ja intohimoa toista kohtaan. Heittäytyä täysin tunteen viemäksi, tuntea toisen nautinto, hengityksen kiihtyvän ja lopulta vartaloiden jännittyvän yhteiseen tulemiseen.

Vielä kölliä toisen vierellä silittäen ja nauttien yhteisestä tunteesta ja fyysisetä läheisyydestä.

Johonkin tämä on vain jäänyt ja suunnaton kaipuu jäänyt jäytämään mieleen.

Tää on just se, mitä mäkin kaipaan!

- Joanna

Vierailija
44/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaa vaimo osoittaa pientä kiinnostusta, mutta seksiin asti se ei ole enää kuukausiin edennyt. Aina on jotain, teinit saattaa kuulla tai tulla kotiin, ei ole käynyt suihkussa tai ei viitsisi taas uudestaan käydä pesulla ja kondomin kanssa on tylsä ja ilman tulee sotkua.

Vierailija
45/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se panee toista

Vierailija
46/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation aikaa vaimo osoittaa pientä kiinnostusta, mutta seksiin asti se ei ole enää kuukausiin edennyt. Aina on jotain, teinit saattaa kuulla tai tulla kotiin, ei ole käynyt suihkussa tai ei viitsisi taas uudestaan käydä pesulla ja kondomin kanssa on tylsä ja ilman tulee sotkua.

Tämähän se usein on, sitä halua ei vaan yksinkertaisesti ole. Sitten keksitään vain kaikkia ihme syitä sille, miksi juuri nyt ei voi. Tuommoisissa liitoissa elävät miehet pitäisi vapauttaa hakemaan seksi reilusti muualta, koska niin moni tekee sitten kuitenkin ennen pitkää, oli lupa tai ei.

Vierailija
47/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kuitenkin muuta läheisyyttä? Pussailua, halailua tms. Meillä myös se puuttuu ja siksi en yhtäkkiä syty seksiin, kun se aloite tulee, kun muuten on niin hiljaista.

- J

Vierailija
48/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetin tyhmä on seksittömässä suhteessa. Jos ei seksiä niitä uutta heti kehiin.

Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimykseen.

???.. (ja tekstin. ymmärtämisiin.. )

'' ei seksiä niitä.." ?

--

ei ymmärrä. Mitä siis, voi 'seksillä niittää' ..?

Vierailija
49/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keski-ikäinen nainen pitkässä liitossa, ilman läheisyyttä nyt jo vuosia. Seksiä olisi joskus harvoin tarjolla, mutta jostain syystä en sille jyystölle lämpene, kun arjessa ei ole minkäänlaista kosketusta, pusuja tms. Itse kaipaisin ensin sitä arjen läheisyyttä, mutta mies ei kuulemma siihen kykene.

Olen pienikokoinen, sporttinen nuorekas nainen, baarissa kyllä seuraa olisi ja pikkujouluaikaan tuli kaikenlaisia ehdotuksiakin.. Vielä en kuitenkaan pussailua pidemmälle oo mennyt. Mutta voi miten hyvältä tuntuukaan, kun joku kehuu sua, katsoo silmiin ja huomioi. Sitten palaat tänne jääkaappikylmään kotiin. Ero olisi jo tullut vuosia sitten ilman lapsia!

Joanna78

Sama läheisyyden ja koskettelun kaipuu on täälläkin. Ei kai sitä tarvitse hävetä, jos sitä läheisyyttä osoittaa muuallakin kuin kotona neljän seinän sisällä ja varmuuden vuoksi vielä peiton alla, ettei kukaan vaan näe!

M49

Vierailija
50/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ymmärrä miten se pieni huomioiminen ja kosketus tai pusu silloin tällöin voi olla niin vaikeaa! Viikonloppuna olin muksun kanssa tavaratalossa, vastaan tuli hyvinkin mun ikäinen pariskunta ja yhtäkkiä mies kaappasi naisensa kainaloon. Kassajonossa mun takana oli myös keski-ikäinen pariskunta, jotka olivat käsi kädessä ja puhuivat toisilleen kivaan äänensävyyn katsoen silmiin. Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin! Niin pieniä tekoja ja eleitä olisin vailla, mutta ei tuu tapahtumaan...

Joanna78

Vierailija
51/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin... kosketus, katse silmiin, hymy. On ihan eri fiilis iltasellakin näiden jälkeen kun on sitä huomiota saanut. Nämä on juuri niitä asioita jotka pitää parisuhteen elossa. Vaikka näistä puhuu ja haluaa myös sitä keskustelua, niin ei, ei onnistu!

M49

Vierailija
52/90 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä asiat ei sitten kuitenkaan oo kaikille niin tärkeitä tai puoliso ei vaan ymmärrä kuinka tärkeitä ne voisivatkaan olla...

Eilen olin kaupungilla jouluostoksilla. Sattui katseet ja hymyt kohtaamaan parin miehen kanssa siinä ostosten lomassa. Ja voi että miten tulikin hyvä mieli! Toivottavasti myös vastapuolelle! 

Vierailija
53/90 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu siitä että on putket poikki. Mullakin on ja panettaa usein, muttei vaimoo kiinnosta. Olen 60 mies ja joudun turvautuun omaan käteen. 

Vierailija
54/90 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en ymmärrä miten se pieni huomioiminen ja kosketus tai pusu silloin tällöin voi olla niin vaikeaa! Viikonloppuna olin muksun kanssa tavaratalossa, vastaan tuli hyvinkin mun ikäinen pariskunta ja yhtäkkiä mies kaappasi naisensa kainaloon. Kassajonossa mun takana oli myös keski-ikäinen pariskunta, jotka olivat käsi kädessä ja puhuivat toisilleen kivaan äänensävyyn katsoen silmiin. Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin! Niin pieniä tekoja ja eleitä olisin vailla, mutta ei tuu tapahtumaan...

Joanna78

Missä päin Suomea Joanna78 asustaa?

M49

Vierailija
55/90 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Suomessahan minä. Entäs sinä M49?

- Joanna

Vierailija
56/90 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pohjanmaa

M49

Vierailija
57/90 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla E-P...

- Joanna

Vierailija
58/90 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville olisin sinua pyytänyt... mutta vähän on tuota matkaa...

M49

Vierailija
59/90 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tosiaan, että on tuota välimatkaa. Olisin saattanut lähteäkin. Olisi ollut hienoa tavata kohtalontoveri...

- Joanna

Vierailija
60/90 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä postia tulemaan, jutskaillaan... reissumies49(a)gmail.com

M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä