Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder - Priimamiehet, oikis ja lääkis

ABC
17.03.2023 |

Onko Tinderissä oikeasti miesten markkinat noiden oikeasti kaikkein haluttavimpien miesten kanssa?

Siis tiedän, että olen ihan nätti. En prinsessa, mutta ihan nätti. Ihan hyvässä trimmissä, ehkä alipainoinen, mutta ainakin olen trimmissä kunnossa. Ja minulla on AMK-tutkinto.

Kuitenkin, kun nuo priimamiehet, siis etenkin hyvännäköiset oikiksen tai lääkiksen miehet, joista olen paria tapaillut, eivät tunnu suhtautuvan vakavasti. Siis enemmänkin asenne on se, että: Voit tulla yöksi. Pidetään hauskaa. Toistekin. Siinä se.

Siis mikä näitä priimamiehiä vaivaa? Liiallinen itsetietoisuus? Vai tietoisuus siitä, että seuraa kyllä löytyy vähän turhankin helposti?

Vai miten tuollaisen kanssa pitäisi olla, kun tahtoisin kuitenkin jotain vakavampaa.

Kommentit (498)

Vierailija
401/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut oikis- ja lääkismiehistä. Tarkoitatko opiakelijoita, valmistumattomia? Katsele joitakin vuosia vanhempia, siellä on jo alkanut pikku hiljaa karista oma ylemmyydentunne jos on karistakseen.

T. Juristinainen, oman alan sisällä mukavimmat miehet ovat olleet itseäni 15v vanhempia.

Vierailija
402/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän priimamiehissänne on eniten psykopaatteja ja narsisteja. Kannattaisko valita se fiksu ja mukava insinööri, vaikka se olisikin vähän ujo?

Tai humanisti, valtiotieteilijä, kasvatustieteilijä, ja mitä näitä nyt on. Itse tunnen kaksi insinööriä, ja kumpikaan ei ole ujo. Mitä nämä stereotypiat nyt oikein on...

Jotkut diplomi-insinöörit on tosi fiksuja, mutta introverttejä.

Introvertti tarkoittaa ihmistä, joka saa energiansa yksinolosta. Introvertti ei aina ole yhtä kuin mies, joka ei uskalla puhua naisille. Suurin osa miehistä ei uskalla puhua vieraalle naiselle romanttisessa mielessä, jos pohjalla ei ole alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako naisia tosiaan vain miehen lompakon paksuus?

Vierailija
404/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän priimamiehissänne on eniten psykopaatteja ja narsisteja. Kannattaisko valita se fiksu ja mukava insinööri, vaikka se olisikin vähän ujo?

Tai humanisti, valtiotieteilijä, kasvatustieteilijä, ja mitä näitä nyt on. Itse tunnen kaksi insinööriä, ja kumpikaan ei ole ujo. Mitä nämä stereotypiat nyt oikein on...

Jotkut diplomi-insinöörit on tosi fiksuja, mutta introverttejä.

Introvertti tarkoittaa ihmistä, joka saa energiansa yksinolosta. Introvertti ei aina ole yhtä kuin mies, joka ei uskalla puhua naisille. Suurin osa miehistä ei uskalla puhua vieraalle naiselle romanttisessa mielessä, jos pohjalla ei ole alkoholia.

Mihin introvertti mies tarvitsee naista?

Vierailija
405/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posket lommolle ekoilla treffeillä, kyllä se siitä sitten lutviintuu.

Vierailija
406/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikis- ja lääkismiehet harvoin ovat priimaa. Itseään täynnä olevia epäluotettavia k.sipäitä. Toki yleistäen.

Ja toisekseen, useimmat opuskelijat eivät halua vakiintua.

407/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kiinnostuneet sinusta.

Vierailija
408/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin nuorena seurustella tradenomiopiskelijamiehen kanssa. Se teki raksalla töitä siinä sivussa, duunariperheestä. Nyt ollaan keski-ikäisiä ja kyseinen mies on juristi ja tienaa hyvin. Itse olen sotealalla maisteri ja työkavereina lukuisia lääkäreitä, ei ne ole sen kummempia kuin muutkaan. Osa on mukavia, osa vähän k*sipäitä, osa melko erikoisiakin tyyppejä. Nuorena lääkärit ja juristit joutuu tosiaan usein painamaan melkoisen pitkää päivää ja lääkäreillä voi olla mitä omituisimpia työaikoja, mutta useimmiten on kyllä myös mahdollista vaikuttaa ja hakeutua sellaisiin hommiin että perhe-elämä sujuu. Siis ainakin naisilta se onnistuu, lääkärinaisilla on usein vähintään kolme lasta ja korkeakoulutettu mies (usein lääkäri tai esim Di).

Vierailija
409/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo susta aika paljon ihmisenä jos arvotat ihmisiä koulutuksen perusteella. Mutta, tsemppiä ja toivottavasti kohtaat sen oikean!

Vierailija
410/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako naisia tosiaan vain miehen lompakon paksuus?

Joo vain se. Olipa hyvä ettet tänäänkään erehtynyt radalle...

Vierailija
411/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi: mistä tunnistaa lentäjän? No, se kyllä varmasti kertoo ammattinsa kaikille. Sama pätee moniin muihinkin ammatteihin, nuorempana yksi miehen kaveri sai joka kerta jonkun matkaan baarista kun kertoi olevansa palomies ja merimies. Varmasti lääkis ja oikis opiskelijat on tämmöisiä kans, ihan omankin kokemuksen mukaan, mutta näillä kyllä into kertoa omaa ammattiaan kaikille karisee sitten työelämään siirtyessä. Muuten heti alkaa joku kysyä neuvoa johonkin oikeudelliseen ongelmaan tai esitellä ihottumaansa 😅

Vierailija
412/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä just ne nuoret söpöt kandipojat mun työpaikalla on yleensä olleet sinkkuja, mutta tytöt ei. Vaikka vois tosiaan kuvitella, että lääkisopiskelijamiehillä olisi kysyntää. Tai sit ne tosiaan ottaa ilon irti siitä että kysyntää on, vaikka meille työpaikan tädeille kertovat että ois kiva löytää joku vakavampi juttu.

Vierailija
413/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän alipainokaan mitenkään viehättävää ole. Miksi et syö enemmän? Alipaino vahingoittaa naisella hedelmällisyyttä jopa enemmän kuin ylipaino joten älä ihmettele miksi miehet ei sinusta viehäty.

Vierailija
414/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä just ne nuoret söpöt kandipojat mun työpaikalla on yleensä olleet sinkkuja, mutta tytöt ei. Vaikka vois tosiaan kuvitella, että lääkisopiskelijamiehillä olisi kysyntää. Tai sit ne tosiaan ottaa ilon irti siitä että kysyntää on, vaikka meille työpaikan tädeille kertovat että ois kiva löytää joku vakavampi juttu.

No voihan se olla jonkun mielestä kiva löytää joskus vakava juttu, mutta miksi ihmeessä tuon ikäiset miehet haluaisivat jotain vakavia parisuhteita, jos olet lääkiksessä ja ilmeisesti söpö sekä nuori? Kuka hullu jättäisi tilaisuuden käyttämättä.

Vierailija
415/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on ainoa priima ja Hänet sinä löydät Raamatusta et Tinderistä.

Vierailija
416/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta pohjalta kirjoitti:

2 Katselin pari jenkki pätkää aiheesta ja deittailu on jo aika vaikeaa. Kaikki muistanevat 80/20 säännön. Nyt viimeisin tieto kertoo, että sääntö on nyt 95/5 tinderissä. Eli 5 % miehistä saa kaikki naiset. Nämä 5% tietävät tilanteen ja eivät halua sitoutua. Oli eräs wall streetin nuori ja komea pankkiiri jolla oli 3-5 naista viikossa.

Hän ei käynyt treffeillä tai maksellut drinkkejä, naiset tulivat "netflix & chill meiningillä" ja toivat noutoruuat ja viinit tullessaan. Naiset tiesivät ,että seksiä on harrastettava heti sillä jos ei niin tee on seuraava jo oven takana. Tämä ei tietysti auta, mutta muutakaan mahdollisutta ei ole. 

Nämä 5% eivät siedä mitään mussutusta ja pitävät muutamaa muikkelia kierrossa, jotka tietysti maksavat kaiken. Tämä on tilanne, joka tule myös suomeen ja se ei pariutumista helpota. Naiset eivät saa suhdetta ja 95% miehistä ei edes treffejä.  

Ei hyvältä näytä.

O tempores, O morales!

Tekisi mieleni sanoa että koko some on itse saatanasta. Tinderit myös. Ne vääristävät ihmisten arvomaailman aivan sairaalloiseksi.

Vierailija
417/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kokee ahdistavana jos 'tädit' tenttaavat jotain parisuhde asioita. Kaikki eivät halua levittää yksityisasioitaan ulkopuolisille ja näilläkin pojilla voi olla mitä vain suhteita vaikka poikaystäviä.

Vierailija
418/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä näistä lääkäreistä ja juristeista tekee erityisen priimaa? :D Se narratiivi, että ovat hirveän rikkaita ja hyvätuloisia vai? Oma mies on juristi ja tienaa 4900€/kk. Tuosta lähtee Suomessa aivan infernaaliset verot. Eli kuule aivan tavallista elämää eletään. Autona pihassa Skoda Octavia ja sitäkään ei ostettu kaupasta uutena. :D

Kannattaa ehkä tuulettaa noita 50-luvun näkemyksiä lakimihistä ja lääkäreistä. Ei heitä kutsuta nykyisin enää kahvipöytään heti papin jälkeen, eikä suurin osa heistä tienaa mitään miljoonia. Kannattaa ottaa nuorena kumppaniksi se joka kolahtaa. Jos johonkin kannattaa kiinnittää huomiota, niin mieluiten juomatapoihin ja liikunnallisuuteen. Paljon paremmalla hitratella saat hyvän miehen, kuin elättelemällä toivetta että toinen alkaa jossain kohtaa tahkoomaan oikein kunnolla massia.

Vierailija
419/498 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko toisen tienaama raha tosiaan niin onnelliseksi? Ammatilla ei ole itselleni mitään väliä. Raha ei koskaan korvaa rakkautta.

Vierailija
420/498 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. En yhtään ihmettele. Kukapa ei haluaisi miesystäväkseen lakimiestä tai lääkäriä? Voi tulla miehelle jonoa tarjolla olevien naisten kanssa. Varsinkin, jos mies on kaiken lisäksi vielä hyvännäköinen. 

päinvastoin, keskiverto lääkäri tai lakimies on melko usein kyllä tavallista rumempi tai ainakin hyvin keskiverronnäköinen. Mietippä niitä joihin törmäät terveyskeskuskessa. Ei niillä ole aikaa muutenkaan parisuhteelle. Vapaa-aika vähissä. Mut luulen että ne tavallisen näköiset sairaanhoitajattaret, matalammin koulutetut on kyllä kiinnostuneita heistä vaikkei ulkonäköä oliskaan ihan rahasyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä