Tinder - Priimamiehet, oikis ja lääkis
Onko Tinderissä oikeasti miesten markkinat noiden oikeasti kaikkein haluttavimpien miesten kanssa?
Siis tiedän, että olen ihan nätti. En prinsessa, mutta ihan nätti. Ihan hyvässä trimmissä, ehkä alipainoinen, mutta ainakin olen trimmissä kunnossa. Ja minulla on AMK-tutkinto.
Kuitenkin, kun nuo priimamiehet, siis etenkin hyvännäköiset oikiksen tai lääkiksen miehet, joista olen paria tapaillut, eivät tunnu suhtautuvan vakavasti. Siis enemmänkin asenne on se, että: Voit tulla yöksi. Pidetään hauskaa. Toistekin. Siinä se.
Siis mikä näitä priimamiehiä vaivaa? Liiallinen itsetietoisuus? Vai tietoisuus siitä, että seuraa kyllä löytyy vähän turhankin helposti?
Vai miten tuollaisen kanssa pitäisi olla, kun tahtoisin kuitenkin jotain vakavampaa.
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Sosialismissa usein fanitetaan lääkäreitä ja lakimiehiä. Mutta Helsingissä asuneena voin sanoa, että heissä on hyvin usein mätiä omenia enemmän korissa, mitä laki sallii. Fanittamisen syy on yleensä naisilla se miehen palkka ja putkimies tienaa yrittäjänä enemmän palkkaa täällä, mitä lääkärit tai lakimiehet. Tietty kunnon rosvo lakimies tienaa suhteellisen paljon, jos osaa ryöstää yrityksiä kunnolla, mutta tavalliset ei niin paljoa. En ymmärrä tätä fanitusta laisinkaan.
Putkimiehillä ja sähköasentajilla on kyllä kieltämättä todella hyvät palkat Helsingissä.
Priimamiehelle kelpaa parisuhteeseen vain priimadaami.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kuka vaan voi olla juristi tai lääkäri, varsinkin yhden yön ajan
Tämä juuri. Itse matchsin puoli vuotta sitten miehen, joka kertoi olevansa Supon leivissä erikoistehtävissä ja minä puolestani sanoin olevani korkeista, julkisista asemista tuttujen ihmisten terapeutti. Luonnollisesti kumpikaan meistä ei voi puhua töistämme toisillemme.
Edelleenkään en tiedä mitä tuo mies oikeasti tekee työkseen, mutta hauskaa on. Tinder on hyvä sovellus, kunhan sitä ei olta liian vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Oikeat juristit js lääkärit eivät " mainosta" olevansa sellaisia ihan syystä muualla, kuin firman sivuilla.
T. Juristi, naimisissa lääkärin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tapailin yhtä erikoislääkäriä ja puhelin pirisi aamusta iltaan. Sairaalasta soiteltiin ja kysyttiin mielipidettä toimenpiteistä ja jatkohoidosta yms.
Potilaille kyse oli elämästä tai kuolemasta, eli arvostin kyllä tämän tapailumiehen työtä ja ymmärrän kuinka sitovaa se on.
Mutta, itse en tuollaista elämää halua, että työ seuraa koko ajan mukana myös vapaapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eivät kaikki haluaisi. Yhden tutun mies on lääkäri, ja koko perheen elämä ja aikataulut pyörivät lääkärin työaikojen mukaan. En olisi itse valmis mukautumaan niin.
Heippa!
Jos ne on lomalla, niin ei pirise. Jos on ns takspäivystäjä, niin pirisee, koska on töissä. Mutta kukaan ei ole jatkuvaan tskapäivystäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi taidekorkeakoulun tutkinto ei kelpaa?
Voisi kelvatakin. Nyt kiinnostuksen kohde yo-merkonomi tinderin ulkopuolella!
Tinderin Priimamiehet just joo. Lääkäri tappoi uuden heilansa ja hammaslääkäri hengailee rikollisten kaa. Muutenkaan ei jaksa plärätä pelkkää aivoa, raivoa ja kotimaista puliukkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Itse matchsin puoli vuotta sitten miehen, joka kertoi olevansa Supon leivissä erikoistehtävissä ja minä puolestani sanoin olevani korkeista, julkisista asemista tuttujen ihmisten terapeutti. Luonnollisesti kumpikaan meistä ei voi puhua töistämme toisillemme.
Edelleenkään en tiedä mitä tuo mies oikeasti tekee työkseen, mutta hauskaa on. Tinder on hyvä sovellus, kunhan sitä ei olta liian vakavissaan.
Kyllä. Kuka tahansa voi olla mitä tahansa. : En voi laittaa kuvaani, kun olen salainen agentti!". Eli oikeasti: naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lentäjä-lääkäri valeprofiili kerää mätchejä ja keskutelun avaa naiset poikkeuksetta. Eikä ole edes kuvaa, sitä feikkiäkään. Kyllä se on se status joka saa naisilla pikkarit kostumaan.
Autisti on taas jakanut nallekarkit läjiin oikein viivottimen kanssa. Patalaiskalle elämäntapatyöttömälle kuuluu tismalleen samat nallekarkit kuin lentäjäkirurgille, tietenkin.
Minä en huoli mieheksi lääkäriä, juristia enkä insinööriä. Tiedän yleistäväni, mutta nämä ovat yleensä hemmetin kuivaa ja epäcoolia porukkaa. Keskiluokkaiset ihmiset ovat pääsääntöisesti tylsiä. Olen itsekin keskiluokkaa, mutta luovalta alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Oikeat juristit js lääkärit eivät " mainosta" olevansa sellaisia ihan syystä muualla, kuin firman sivuilla.
T. Juristi, naimisissa lääkärin kanssa
Joo pääsääntöisesti näin ehdottomasti. Mutta kyllä siellä muutama kollega on tullut vastaan ihan omalla naamallaan, nimellään ja tittelillään. Itse en edes kerro oikeaa työpaikkaani ennen muutamia treffejä.
-asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kuka tahansa voi olla mitä tahansa. : En voi laittaa kuvaani, kun olen salainen agentti!". Eli oikeasti: naimisissa.
Kyllä tolla mun salaisella agentilla oli ihan kuvat ja kaikki. Avoimesti pelleilevät erottaa ongelmitta tietoisesti valehtelevista.
Noi naimisissa olevat tunnistaa aika hyvin siitä, että kirjoittavat kuvattomuuden johtuvat "korkean profiilin työpaikasta". Kuvista löytyy oma vartalokuva hotellin peilin kautta sekä kuva tyyriin näköisesta autosta, jonka löytää yleensä googlen kuvahaun alusta hakusanalla "hieno auto" tai "kallis auto".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. En yhtään ihmettele. Kukapa ei haluaisi miesystäväkseen lakimiestä tai lääkäriä? Voi tulla miehelle jonoa tarjolla olevien naisten kanssa. Varsinkin, jos mies on kaiken lisäksi vielä hyvännäköinen.
No, eivät kaikki haluaisi. Yhden tutun mies on lääkäri, ja koko perheen elämä ja aikataulut pyörivät lääkärin työaikojen mukaan. En olisi itse valmis mukautumaan niin.
Siis mä olen aina miettinyt tätä, että miten joku voisi haluta esim. perustaa perheen lääkärin kanssa. Ehkä jos on joku päivätyötä tekevä neuvolalääkäri (ne on kyllä järjestään naisia) tai työterveyslääkäri, niin ehkä sitten. Mutta varsinkin joitakin kirurgeja pidetään ihan priimana, mutta siis niillähän on todella oudot ja vieläpä ennakoimattomat työajat, esim. jos leikkaus venähtääkin monituntiseksi tms. Koko perhe joutuisi jatkuvasti muuttelemaan aikataulujaan tämän yhden työn mukaan ja käytännössä vaimo olisi yksinhuoltaja, koska hänen on oltava aina valmiudessa hoitamaan lapsen asiat, jos se kirurgi ei pääsekään.
Eikä ne nettopalkat Suomessa niin kovat ole, etteikö kirurgin vaimonkin tarvisi mennä töihin, jos hyvällä elintasolla aikovat pari muksua elättää. Siinähän vaimo sitten käy töissä ja pyörittää arkea itsekseen. Monet muutkin lääkärit tekevät pitkää päivää ja iltatöitä jne.
Juristeilla sama homma, että keskimäärin työpäivät todella pitkiä.
Niin no jos näet vain negatiiviset asiat niin ei ole sulle sitten. Aika monella muullakin voi olla pitkät päivät ja epäsäännöllistä: poliitikko, ravintola-alan yrittäjä, sairaanhoitaja, lastenkodin sosiaaliohjaaja, ulkomaantoimittaja, merimies.... sulle jää sit vain luokanopettaja ja virastosetä. To each his own.
Ällöttävä aloitus.. Priimamies? Olet varmaan tosi nuori. Kannattaa mieluummin kiinnittää huomiota miten mies kohtelee sua ja tekeekö onnelliseksi.
Onnellisuus ei oikeasti löydy pinnallista asioista. Mikä siinä lääkärissä on niin hienoa? Itse teen töitä lääkärien kanssa ja ne on ihan tavallisia ihmisiä. Lääkärien joukkoon mahtuu myös niitä ei-niin fiksuja ja empaattisia ihmisiä. Osa on luonteeltaan jopa outoja, koska ovat enemmänkin kirjaviisaita. Jos joku kertoo mulle olevansa lääkäri, niin se on mulle neutraali ammatti.
Priimamies on hyväsydäminen ja rakastava, ammatista riippumatta.
T. Nainen 35 v.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä aloitus.. Priimamies? Olet varmaan tosi nuori. Kannattaa mieluummin kiinnittää huomiota miten mies kohtelee sua ja tekeekö onnelliseksi.
Onnellisuus ei oikeasti löydy pinnallista asioista. Mikä siinä lääkärissä on niin hienoa? Itse teen töitä lääkärien kanssa ja ne on ihan tavallisia ihmisiä. Lääkärien joukkoon mahtuu myös niitä ei-niin fiksuja ja empaattisia ihmisiä. Osa on luonteeltaan jopa outoja, koska ovat enemmänkin kirjaviisaita. Jos joku kertoo mulle olevansa lääkäri, niin se on mulle neutraali ammatti.
Priimamies on hyväsydäminen ja rakastava, ammatista riippumatta.
T. Nainen 35 v.
Priimamies ei ole lääkäri tai juristi, vaan tämä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Siinä on miestyyppi, joka kerää eniten mätsejä ja naisten suoria aloitteita Tinderissä. Toki lääkärin tai juristin ammatit ovat varmasti plussaa, mutta ulkonäkö kumoaa kaiken muun.
Liian iso koulutusero. Noiden alojen ihmiset on useimmiten aika snobeja, ja seurustelu jonkun tradenomin kanssa voisi näyttäytyä nolona.
Hyi, mä kävin treffeillä lääkärin kanssa joka paljastui väkivaltaiseksi sekopääksi, onneksi ennen kuin mulle kävi mitään.
Hyvänä puolena sain treffeiltä mukaan tyypin pöytälaatikosta kasan kolmiolääkkeen näytepakkauksia.
Ihannemieheni on insinööri. Haluan kysyä tyhmiä kysymyksiä tekniikasta ja että mies asentelee juttuja.
Naiset allekirjoittavat tasoteorian kun kirjoittavat noita 1.sivulla näkyneitä viestejä, että "kuka nyt ei lääkäriä tai juristia haluaisi" "kaikki haluaa sellaisen".
Huvittavaa miten status on niin valtavan iso juttu naisille ja miehet käyttävät sitä hyväksi kirjoittaessaan profiiliin noita statusammatteja.
Miehet allekirjoittavat tasoteorian kun kirjoittavat viestejä, että "kuka nyt ei kaunista tai isorintaista naista haluaisi" "kaikki haluaa sellaisen".
Huvittavaa miten ulkonäkö ja ti$$it on niin valtavan iso juttu miehille ja naiset käyttävät sitä hyväksi lisätessään profiiliin rintavakokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset allekirjoittavat tasoteorian kun kirjoittavat noita 1.sivulla näkyneitä viestejä, että "kuka nyt ei lääkäriä tai juristia haluaisi" "kaikki haluaa sellaisen".
Huvittavaa miten status on niin valtavan iso juttu naisille ja miehet käyttävät sitä hyväksi kirjoittaessaan profiiliin noita statusammatteja.
Aloitussivulla on tasan kaksi tuon sisältöistä viestiä, joista toisen on kirjoittanut palstan vakiotrolli ja toisen kirjoittajan sukupuolesta ei voi päätellä yhtään mitään. Sovitaan kuitenkin, että kaikki naiset ovat tuota mieltä ja tasoteoria täyttä totta, koska sinulle tulee siitä parempi mieli ja meille naisille tämä keskustelu on vain todellisesta elämästä irti olevaa ajanvietettä.
Tämä! Tapailin yhtä erikoislääkäriä ja puhelin pirisi aamusta iltaan. Sairaalasta soiteltiin ja kysyttiin mielipidettä toimenpiteistä ja jatkohoidosta yms.
Potilaille kyse oli elämästä tai kuolemasta, eli arvostin kyllä tämän tapailumiehen työtä ja ymmärrän kuinka sitovaa se on.
Mutta, itse en tuollaista elämää halua, että työ seuraa koko ajan mukana myös vapaapäivinä.