Miksi olet konservatiivi?
Kommentit (170)
Ketkä sitä sananvapautta onkaan eniten rajoittamassa. Vastaan että "suvaitsevat". Vapautta ilman vapautta. Enkä tarkoita kuitenkaan että törkeitä puheita pitäisi hyväksyä.
Kansainvälistä touhua. Kommunismiin kuuluu yhteisö, maailmanlaajuinen yhteisö. Kukaan ei omista mitään. Mutta kuka sitten omistaa kaikki!
Tätä omistamisen rajoittamista on esim suomessa korkea verotus, ettei kukaan vaurastu työllä. Varakkaita pitää verottaa, ottaa yhteisön eli valtion omaksi.
Toki hyvinvointivaltioon kuuluu verot ja huono-osaisista huolehtiminen, pitäähän hoitoa saada jos on tarve. Mutta valtion olisi ehkä mahdollisuus saada muualtakin verotuloja mitä niitä yksilöitä verottamalla korkeilla veroilla.
Olen liberaali, mutta järjen kanssa. Islam ei silti ole rauhanuskonto eikä kehitysmaalainen monikulttttuurisuus ole rikkaus. Tämä tekee minusta jonkun mielestä "konservatiivin" tai jopa "äärioikeistolaisen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mielestäni konservatiiviset arvot (ydinperhe näin esimerkiksi) ovat ihmisille parhaaksi
Ei haluat myös seksuaalivähemmistöille oikeuden elää ydinperheessä. Kunnioitettavaa.
Jos sanot, että mies, mies ja lapsi muodustavat ydinperheen, niin sitten sanot. Saavat tehdä niin, mutta en sanoisi sitä ydinperheeksi. Se että en sano, et estä heitä kokemasta asiaa toisin.
Huvittavaa että suomimies puhuu ydinperheestä kun mies ei kanna mitään vastuuta perheestä vaan on yksi vaimon lapsista.
Olen nainen, onko yhtä huvittavaa ;) Oma mieheni on kantanut vastuunsa perheen päänä hienosti, minun on ollut helppo kunnioittaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen liberaali, mutta järjen kanssa. Islam ei silti ole rauhanuskonto eikä kehitysmaalainen monikulttttuurisuus ole rikkaus. Tämä tekee minusta jonkun mielestä "konservatiivin" tai jopa "äärioikeistolaisen".
Et vaikuta ymmärtävän islamista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivisuus tarkoittaa mm. perinteisten instituutioiden arvostusta ja maltillista uudistamista silloin, jos löytyy hyvät perusteet. Liberaalit, kuten vihreät, ajoivat joku vuosi sitten innoissaan asevelvollisuuden alasajoa ja siirtymistä minikokoiseen palkka-armeijaan. Sehän olisi ollut täysi katastrofi ja Suomen uskottava puolustus olisi tuhottu muutamassa vuodessa kuten Ruotsissa kävi. Holtittomat koulu-uudistukset, kuten inkluusio, ilmiöoppiminen, avotilat, itseohjautuvuus ja muu vastaava sekoilu, on toinen esimerkki libaralismin typeryydestä. Konservatiivi ei olisi ikinä tehnyt tuollaisia muutoksia lyhyessä ajassa, koska ei ole tieteellistä ja empiiristä näyttöä niiden toimivuudesta.
No mutta nuo koulutusasiathan on konservatiivien tekemää. Ei nykyinen järkihallitus niitä tehnyt.
Opetushallituksesta nuo sekoilut on lähtöisin ja siellä tuskin on ensimmäistäkään konservatiivia töissä tuloksista päätellen. Opetusministerinäkään ei ole ollut konservatiivipoliitikkoa pitkiin aikoihin, nyt joku kommari ja sitä ennen se liberaalikokoomuksen Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mielestäni konservatiiviset arvot (ydinperhe näin esimerkiksi) ovat ihmisille parhaaksi
Liberaalit arvot yhteiskunnassa eivät millään tavalla estä konservatiivisten arvojen mukaisen elämän elämistä.
Terv. nimim. yhteiskunnallisesti ultra-arvoliberaali ydinperheen isä, 19v parisuhteessa josta 13 naimisissa
Konservatiiviset näkemykset eivät saa näkyvyyttä vaan ne katsotaan trollaukseksi ja ties miksikä sääntöjen vastaiseksi argumentoinniksi. Esim. naisen asema, abortti, eutanasia, avioliitto, seksuaalimoraali...
Jos tuot esiin avoimien suhteiden haitallisuutta perheen lapsille sinut leimataan trolliksi vaikka asiasta lukuisia tutkimuksia. Tutkimukset leimataan arvokulahtaneiksi asia-argumentoinnin välttämiseksi.
No miksi te miehet ette osaa olla uskollisia? Itseänne voitte muuttaa vain te itse.
Konservatiivimiehet vaatii naisilta moraalia ja pitävät itse kahta naista yhtä aikaa, tekevät vaimolra salaa lapsen toisen naisen kanssa ja käyvät h@@rissa. Semmoisia perhearvoja.
Jos mies sanoo olevansa konservatiivii niin trefffit päättyvät siihen.
Miksi ei saisi hankkia salasuhdetta jos nainen on raskaana eikä kykene kuumiin kosketuksiin joka päivä ja yö? Naisen vika jos mies tuolloin uskoton. Näinhän meille somessa jotkut opettavat.
Minut luokiteltiin vaalikoneessa konservatiiviksi koska näin rahojen vähissä ollessa haluan että verorahoja käytetään perusasioihin kuten terveyteen ja turvallisuuteen. Samat oikeudet kaikille mutta jotkin "tasa-arvotoimenpiteet" ovat liikaa.
Koska rakastan ns. vanhoja arvoja, kuten: Koti, uskonto ja isänmaa. Sukupuolia on vain kaksi ja avioliitto on miehen ja naisen välinen. Kannatan ydinperhettä, jossa äiti ja isä huolehtivat lapsista yhdessä ja tarjoavat heille turvallisen kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaalit arvot yhteiskunnassa eivät millään tavalla estä konservatiivisten arvojen mukaisen elämän elämistä.
Terv. nimim. yhteiskunnallisesti ultra-arvoliberaali ydinperheen isä, 19v parisuhteessa josta 13 naimisissa
Konservatiiviset näkemykset eivät saa näkyvyyttä vaan ne katsotaan trollaukseksi ja ties miksikä sääntöjen vastaiseksi argumentoinniksi. Esim. naisen asema, abortti, eutanasia, avioliitto, seksuaalimoraali...
Jos tuot esiin avoimien suhteiden haitallisuutta perheen lapsille sinut leimataan trolliksi vaikka asiasta lukuisia tutkimuksia. Tutkimukset leimataan arvokulahtaneiksi asia-argumentoinnin välttämiseksi.
No miksi te miehet ette osaa olla uskollisia? Itseänne voitte muuttaa vain te itse.
Konservatiivimiehet vaatii naisilta moraalia ja pitävät itse kahta naista yhtä aikaa, tekevät vaimolra salaa lapsen toisen naisen kanssa ja käyvät h@@rissa. Semmoisia perhearvoja.
Jos mies sanoo olevansa konservatiivii niin trefffit päättyvät siihen.Höpsistä. Koska vapaus. Miehen tarpeista tulee baisen huolehtia aina vaikka nainen olisi raskaana. Jos ei huolehti niin silloin mies hakee Ikeasta pöydän jonka päälle voi harjoittaa toiselle naiselle rakkauden tekoja.
Naismainen mies tekee noin. Luuseri. Kaikessa mitä tekee.
Juu, olen konservatiivi. En ymmärrä, enkä edes halua ymmärtää pridevouhkaa, noin kymmentä sukupuolta, jauhojengiä, huumerikollisuutta..etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo olevansa konservatiivii niin trefffit päättyvät siihen.Miksi ei saisi hankkia salasuhdetta jos nainen on raskaana eikä kykene kuumiin kosketuksiin joka päivä ja yö? Naisen vika jos mies tuolloin uskoton. Näinhän meille somessa jotkut opettavat.
Alapeukuttajat ovat keski-ikäisiä naarasnalkuttimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivit ovat tyytyväisiä vasta kun ihan kaikki elävät samalla tavalla.
Näinhän se menee. Ideologian hedelmiä voi poimia esim. Saudi-Arabiassa, jonne toivotankin kaikki änkyräkonservatiivit tervemenneiksi.
Te tulette häviämään meille, koska te kuuntelette vain oman päänne tuotoksia siitä millaisia me olemme.
Valitettavasti teidän änkyröiden hengentuotoksille altistuu aina internetissä vieraillessaan. Luulen, ettei netti ole pelkästään pääni sisällä
Niin kyllä sen verran jaksat kuunnella, että pääset vahvistamaan identiteettiäsi joko uhrina, tai sankarina.
Uhriutuminen kuuluu näiden tyyppien toimintaan kuin raidat seepran selkään.
Ja tämä ketjussa, jossa konservatiivit úlìsevat kuinka heitä kän selöidään.
Käyn kirkossa, olen uskollinen aviomies ja pidän huolta perheestäni. Tällaisena olen mitä ilmeisimmin konservatiivi.
Siksi, että voit vaikka sitoa minut keinotodellisuuteen viikoksi, minua ei silti kiinnosta seurata, mitä muut somessaan julkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kirkossa, olen uskollinen aviomies ja pidän huolta perheestäni. Tällaisena olen mitä ilmeisimmin konservatiivi.
Kyllä. Vain salasuhteilulla aiheutetut useat avioerot ja selkäreppulapset tekevät sinusta ah, niin aidon liberaalin ihmisen.
Olen ollut 41 vuotta avioliitossa saman naisen kanssa eikä edes aikomusta erota.
T.Mies 62v, konservatiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi, samoin kuin kunniakulttuureista, joiden kanssa se kukoistaa käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamofilia on mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Koska maalaisjärki ja realismi.
En olisi ikinä uskonut olevani tämän naisen kanssa samaa mieltä. Onneksi nykyaikana tätä asiaa on otettu enemmän esille. Haluan ydinperheet takaisin ja sellaisen yhteiskunnan, jossa mies pystyy palkallaan helposti elättämään perheensä.
Höpsistä. Koska vapaus. Miehen tarpeista tulee baisen huolehtia aina vaikka nainen olisi raskaana. Jos ei huolehti niin silloin mies hakee Ikeasta pöydän jonka päälle voi harjoittaa toiselle naiselle rakkauden tekoja.