Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Gustafsson ja Ansku Bergström avautuvat tv:ssä parisuhdekriisistään: Ellua tullaan tosi paljon iskemään

Vierailija
15.03.2023 |

Katsoitteko ohjelman? Mielenkiintoinen pari ja rohkeasti kertovat suhteeseen liittyvistä vaikeistakin asioista.

https://www.seiska.fi/katso/TV/Elina-Gustafsson-ja-Ansku-Bergstrom-avau…

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
102/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu kävi syksyllä pyöräilemässä Lapista jostain Ivalosta napapiirille yhdessä toimittaja Susani Mahaduran kanssa. Sen jälkeen Ellu ja Ansku on olleet kriisissä, tämä on mun veikkaus.

En tiedä onko tässä kuviossa mitään kolmatta pyörää ollut, mutta näin. 

Kyllä, ainakin ulospäin näyttää että tästä alkoi kriisi. Viehättyykö Ellu tällaisista "muusista" joiden kautta ylittää itsensä, kuten syksyllä Jäämeren pyöräilyssä Mahaduran kanssa...aika vilkasta menoa on toki elämä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.G.stä on kyllä piirtynyt eri ohjelmien kautta niiin itsekeskeinen ja päsmäröivä kuva etten haluaisin olla missään tekemisissä...

Vierailija
104/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa. Lähinnä semmoista tarkkisluokkameininkiä. Väkisin pitää ajatella laatikon ulkopuolelta. Siinä onnistumatta. Adhd ei pue ketään.

Vierailija
105/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Ellu on todella vastenmielinen, ja minusta uskomaton jo ajatuksena, että häntä niin paljon lähestyttäisiin. 😵💫 Taitaa olla ihan Ellun omaa toiveajattelua..

lähestyisin ellua.

t: setämies

Varo, voit saada nyrkillä  nenuun😏

Vierailija
106/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
107/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu on siis todella ällöttävä. Jos olisin lesbo, niin kiertäisin kaukaa tuollaisen.

Oli Katajan Kuutamolla ohjelmassa ja hitto sitä myötähäpeän määrää. Niin noloa käytöstä. Pullisteleva tarkkislainen. 

Vierailija
108/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu on siis todella ällöttävä. Jos olisin lesbo, niin kiertäisin kaukaa tuollaisen.

Oli Katajan Kuutamolla ohjelmassa ja hitto sitä myötähäpeän määrää. Niin noloa käytöstä. Pullisteleva tarkkislainen. 

Joku lesbogenre tuollainen? Tajuaako nämä itse oman koomisuutensa? Eivät varmaan.

Vierailija
109/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellu kävi syksyllä pyöräilemässä Lapista jostain Ivalosta napapiirille yhdessä toimittaja Susani Mahaduran kanssa. Sen jälkeen Ellu ja Ansku on olleet kriisissä, tämä on mun veikkaus.

Kyllä, ainakin ulospäin näyttää että tästä alkoi kriisi. Viehättyykö Ellu tällaisista "muusista" joiden kautta ylittää itsensä, kuten syksyllä Jäämeren pyöräilyssä Mahaduran kanssa...aika vilkasta menoa on toki elämä muutenkin.

Hyvä analyysi. Itse olen hetero, mutta silloin jos petän/aloitan uuden suhteen, kohteet ovat juuri tällaisia, joiden ns energiakentässä ylitän itseni

Vierailija
110/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anskulla ollut samaan aikaan terveyden kanssa haasteita. Jääkö tuossa aika yksin, kun toinen suhaa milloin missäkin ympäri maailmaa.

Vierailija
111/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisissa naisissa on se hyvä puoli, että he on yleensä hyvin aktiivisia ja suoria. Kun osa feminiinisistä naisista ei saa aikaisiksi tehdä aloitteita, niin on helpompaa kun toinen ottaa sen roolin.

Olen joskus sattunut treffeille feminiinisten naisten kanssa (jollaisena minuakin pidetään vaikken itse ajattele itsestäni niin). En jaksa sitä kiertelyä ja kaartelua ja ihmeellistä pelailua että ollaanko tässä nyt treffeillä vai muuten vaan juomassa kahvia. Ja sellaista heidän odottelua että istun tässä ja "hurmaa minut" vaikkeivät he itse tee oikein mitään, edes keskustelunavauksia.

Vierailija
112/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo Ellun kuvat  instassa Mahaduran kanssa näytti jollain lailla sellaisilta pariskuntakuvilta. Poljetaan yhdessä auringonlaskuun. Ja niitä kuvia oli tosi monta sellaista. 

Vierailija
113/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O_o

Vierailija
114/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo Ellun kuvat  instassa Mahaduran kanssa näytti jollain lailla sellaisilta pariskuntakuvilta. Poljetaan yhdessä auringonlaskuun. Ja niitä kuvia oli tosi monta sellaista. 

Onko Mahaduran hetero?

Vierailija
115/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkko

Vierailija
116/177 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääthän näiltä peruuntui jo aiemmin.