Elina Gustafsson ja Ansku Bergström avautuvat tv:ssä parisuhdekriisistään: Ellua tullaan tosi paljon iskemään
Katsoitteko ohjelman? Mielenkiintoinen pari ja rohkeasti kertovat suhteeseen liittyvistä vaikeistakin asioista.
https://www.seiska.fi/katso/TV/Elina-Gustafsson-ja-Ansku-Bergstrom-avau…
Kommentit (177)
Ellu heittää ainakin puhekeikkaa. Hyvä puhuja, olen ollut kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta eroavat lopullisesti...en kerro enempää.
Tää oli kyllä niin tiedossa jo kun aloittivat tän seurustelun. Ihan eriparia.
Vierailija kirjoitti:
Toi nyrkkeilijä on kyllä vastenmielinen.
Miksi sinusta? Minusta ei. Itsekin voisin iskeä jos vapaa
Ellu kävi syksyllä pyöräilemässä Lapista jostain Ivalosta napapiirille yhdessä toimittaja Susani Mahaduran kanssa. Sen jälkeen Ellu ja Ansku on olleet kriisissä, tämä on mun veikkaus.
En tiedä onko tässä kuviossa mitään kolmatta pyörää ollut, mutta näin.
Eli Ellu selittää omasta päästään että taas tultiin iskemään tuolla vessassa, mä oon kato näin haluttu joten olet onnekas kun olen sun kanssa, ei sua kukaan muu kyllä ottaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
Kieltämättä heterona voisi luulla, että suhteen kauniimpi, naisellisempi osapuoli olisi se, jota yritettäisiin iskeä enemmän. Mutta ihan sama 🤓
Surullista, kun juuri olivat hankkkineet sen ihanan mökin ja koirakin on nyt perheessä. Olen ollut ihan kade heidän ihanasta onnestaan siellä mökillä, ja ihan hetero olen kyllä itse. Rakkaus on rakkautta, ei se katso onko homo vai hetero. Toivottavasti saisivat asiat selvitettyä. Menestystä heille!
Onko tää Ellu joku entinen mannelainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa. Pääomatuloja nyrkkeilijälle ei kertynyt, ja palautuksia hän sai 12 euroa.
jaa
Etsit sitten aika vanhat verotiedot.
Tuohan kertoo vain siitä, että urheilijat tienaa tässä maassa huonosti. Ellu lopetti nyrkkeilyuransa loppuvuodesta 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
Kieltämättä heterona voisi luulla, että suhteen kauniimpi, naisellisempi osapuoli olisi se, jota yritettäisiin iskeä enemmän. Mutta ihan sama 🤓
Et taida tuntea paljon naisia? Kauniit, naiselliset naiset testaavat viehätysvoimaansa iskemällä toisten miehiä. Ja tässä tapauksessa sitä miesmäistä urheilullista lesboa.
Ansku on nelikymppinen. Veikkaan että Ellua iskevät ovat alle kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Ellun livenä, ja on kyllä jotenkin karismaattinen persoona.
Tulee kyllä mieleen, että ei ehkä helpoin parisuhteessa, vaikuttaa levottomalta. Mutta mitä minä nyt asiasta tiedän, voin olla väärässäkin.
Minäkin. Eikä minua ärsytä Ellu kyllä mitenkään. Tuo piipittäjälässyttäjäpuolisko kyllä somen perusteella... Ehkä ovat molemmat vaikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ellu kävi syksyllä pyöräilemässä Lapista jostain Ivalosta napapiirille yhdessä toimittaja Susani Mahaduran kanssa. Sen jälkeen Ellu ja Ansku on olleet kriisissä, tämä on mun veikkaus.
En tiedä onko tässä kuviossa mitään kolmatta pyörää ollut, mutta näin.
En siis tarkoita, että näillä olisi ollut mikään suhde, mutta tuohon ajoittuu. Ehkä Ellu vaan on ollut liikaa pois kotoa ?, ja Anskulla on ollut terveyden kanssa haastettakin, mistä julkisestikin kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tuntea paljon naisia? Kauniit, naiselliset naiset testaavat viehätysvoimaansa iskemällä toisten miehiä. Ja tässä tapauksessa sitä miesmäistä urheilullista lesboa.
Ansku on nelikymppinen. Veikkaan että Ellua iskevät ovat alle kolmekymppisiä.
Ellu on kyllä jotenkin "young at heart".
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteessa naisen kanssa, itsekin siis olen nainen, jotkut lesbot osaavat olla todella röyhkeitä eivätkä kunnioita toisen tilaa. Monet melko pelottaviakin. Yökerhossa kerran minut jopa raahattiin vessakoppiin lääpittäväksi. Ellu vaikuttaa juuri tuollaiselta pelottavalta lesbolta.
Kaikki l e s b o t eheytyshoitoon.
Ellu on iskenyt mulle silmää, joten on aika aktiivinen itsekin. Ja olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteessa naisen kanssa, itsekin siis olen nainen, jotkut lesbot osaavat olla todella röyhkeitä eivätkä kunnioita toisen tilaa. Monet melko pelottaviakin. Yökerhossa kerran minut jopa raahattiin vessakoppiin lääpittäväksi. Ellu vaikuttaa juuri tuollaiselta pelottavalta lesbolta.
Kaikki l e s b o t eheytyshoitoon.
Haist...
Vierailija kirjoitti:
Flirtti. Tämähän todettiin Veitolan ohjelmassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarikilttuurin ulkonäkökriteerit kun ei ole samat kuin valtakulttuurin. Itse esim. en koe mitään vetoa Anskun tyyppisiin naisiin vaikka jollain yleisellä tasolla tajuan että omalla laillaan nättihän hän on.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten suhtauduit tuohon? Minua on kerran naisihminen lähestynyt (olen itse hetero), ja minusta se oli valtavan kiusallista ja aika epämiellyttävääkin, niin kuin nyt varmasti kaikki ei-toivottu lähestyminen.
Kohta eroavat lopullisesti...en kerro enempää.