Elina Gustafsson ja Ansku Bergström avautuvat tv:ssä parisuhdekriisistään: Ellua tullaan tosi paljon iskemään
Katsoitteko ohjelman? Mielenkiintoinen pari ja rohkeasti kertovat suhteeseen liittyvistä vaikeistakin asioista.
https://www.seiska.fi/katso/TV/Elina-Gustafsson-ja-Ansku-Bergstrom-avau…
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteessa naisen kanssa, itsekin siis olen nainen, jotkut lesbot osaavat olla todella röyhkeitä eivätkä kunnioita toisen tilaa. Monet melko pelottaviakin. Yökerhossa kerran minut jopa raahattiin vessakoppiin lääpittäväksi. Ellu vaikuttaa juuri tuollaiselta pelottavalta lesbolta.
Kaikki l e s b o t eheytyshoitoon.
No ollaanpas sitä taas kekseliäitä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaat lesbikset
Kannattaisko avata vaikka r a a m a t t u ja lukea lähimmäisenrakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
Kieltämättä heterona voisi luulla, että suhteen kauniimpi, naisellisempi osapuoli olisi se, jota yritettäisiin iskeä enemmän. Mutta ihan sama 🤓
Et taida tuntea paljon naisia? Kauniit, naiselliset naiset testaavat viehätysvoimaansa iskemällä toisten miehiä. Ja tässä tapauksessa sitä miesmäistä urheilullista lesboa.
Ansku on nelikymppinen. Veikkaan että Ellua iskevät ovat alle kolmekymppisiä.
Niin no, onhan niitä naikkosia nähty eri sukupolvissa, joiden elämäntarkoitus on olla hemaiseva hempukka ja pönkittää egoaan iskemällä varattuja. Olen pitänyt noita maisoja vähän keskenkasvuisina, lapsellisina poikkeuksina naisiksi... mutta olet oikeassa, ainahan heitäkin riittää.
Toisaalta tuli mieleen, että kenties mulle täysin vieraassa L-maailmassa on se sama piirre heteromaailman kanssa, että naisiin vetoavat energiset, aktiiviset "jännäihmiset", joissa on seikkailun tuntua ja kuin lupausta kivasta elämästä. Eli ehkä tuossa miesmäisessä ihmisessä on sellaista karismaa, mikä vetoaa miehissä naisiin heteromaailmassakin.
Vierailija kirjoitti:
Sairaus o. Homous
Homoseksuaalisuus poistui sairausluokituksesta 1981.
Että vähän jätättää sulla.
Vierailija kirjoitti:
Ansku on kuuma. Ellu taas lessumagneetti.
M40
Lestadiolaismagneetti`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansku on kuuma. Ellu taas lessumagneetti.
M40
Lestadiolaismagneetti`?
🤣 Tuskin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset naiset on tosi suosittuja lesbopiiireissä, tätä on heteroiden vaikea ymmärtää. Jos on edes vähän julkkis niin takuulla on naiset kimpussa.
Kieltämättä heterona voisi luulla, että suhteen kauniimpi, naisellisempi osapuoli olisi se, jota yritettäisiin iskeä enemmän. Mutta ihan sama 🤓
Et taida tuntea paljon naisia? Kauniit, naiselliset naiset testaavat viehätysvoimaansa iskemällä toisten miehiä. Ja tässä tapauksessa sitä miesmäistä urheilullista lesboa.
Ansku on nelikymppinen. Veikkaan että Ellua iskevät ovat alle kolmekymppisiä.
Niin no, onhan niitä naikkosia nähty eri sukupolvissa, joiden elämäntarkoitus on olla hemaiseva hempukka ja pönkittää egoaan iskemäll
Mä umpiheterona naisena ymmärrän, mikä tuossa Elinassa kiinnostaa, niitä joita kiinnostaa. Jopa röyhkeyteen asti menevä itsevarmuus, urheilullisuus, ja ihan ok ulkonäkö. Eli samat asiat jotka joitain kiinnostavat miehessäkin. Jos on bi-curious niin voi ajatella, että Ellu opastaisi siihen maailmaan lempeän dominoivasti. Tyyliin vie sie, mie vikisen. Mikä Anskun kanssa tapahtuu kirjaimellisesti.
(tiedän että Anskulla on vikaa äänihuulissa enkä halua pilkata...)
Mä ymmärrän kans että kiinnostaa ja olen myös hyvinkin hetero.
Sellaista se on ihmissuhteissa. Koskaa ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyrkkeilijä on kyllä vastenmielinen.
Miksi sinusta? Minusta ei. Itsekin voisin iskeä jos vapaa
Melko vaarallista iskeä nyrkkeilijää. Luultavasti iskee takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu on iskenyt mulle silmää, joten on aika aktiivinen itsekin. Ja olen hetero.
Miten muuten suhtauduit tuohon? Minua on kerran naisihminen lähestynyt (olen itse hetero), ja minusta se oli valtavan kiusallista ja aika epämiellyttävääkin, niin kuin nyt varmasti kaikki ei-toivottu lähestyminen.
Häkellyin kun en osannut odottaa sellaista. Lisäksi vielä vilkaisi takapuoltani.
Olen mies ja katsoin aikoinaan siinä tanssiohjelmassa, että Ansku oli hemmetin seksikäs ja kaunis nainen. Jossain vaiheessa sitten selkisi, että on naisiin päin, mutta on silti kuuma nainen. Sen sijaan Elina ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaus o. Homous
Homoseksuaalisuus poistui sairausluokituksesta 1981.
Että vähän jätättää sulla.
Vasta silloin. Vielä on tutkittavaa siis.
Olen ollut kuuntelemassa Ellun puhujakeikkaa, en tykännyt, todella minäminäminä tyyppi.
Olen BI ja olen tapaillut vain tosi naisellisia naisia. Voi olla että miesmäiset naiset viehättää monia lesboja, mutta ainakin nämä tapailemani naiset ovat kaikki kertoneet pitävänsä ainoastaan naisellisista naisista, siis myös ne jotka tykkää ainoastaan tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ellu tekee työkseen ? Ahtaaja rekkakuski bussikuski ?
Työtön Anskun siivellä.
Nimenomaan! Nyt se nainenkin on jo tajunnut tuon, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja katsoin aikoinaan siinä tanssiohjelmassa, että Ansku oli hemmetin seksikäs ja kaunis nainen. Jossain vaiheessa sitten selkisi, että on naisiin päin, mutta on silti kuuma nainen. Sen sijaan Elina ei kiinnosta yhtään.
Jaa, no ei varmaan Elinaakaan miehet kiinnosta.
En tykkää Maria Veitolasta, että tuskin katson, Ellu kyllä kiinnostaa. Terveisin heteronainen, että ei kiinnosta seksuaalisesti, vaan persoonana. Tätä hänen tyttöystäväänsä en tunnista ollenkaan.